Annyi esõ nem esett, hogy sár lenne. Meg amúgy is nagyon hamar felszáradt ebbe a hõségbe! A tengerpart hol szokott saras lenni? Ott homok van nem?
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#15601
Írta 2003. május 12. - 22:13

#15602
Írta 2003. május 12. - 22:11

#15603
Írta 2003. május 12. - 22:02

#15604
Írta 2003. május 12. - 20:33

abban van valami, hogy a semi-slick nem kimondottan országútizásra való, de mint a nevében is benne van - kompromisszum
és azért hozzá kell tenni, hogy a DF vagy Speedmax egy hirtelen kanyarban simán kifordul alólad, ezért a rendszeres terepezõk elõlre inkább bütykösebbet tesznek - nem véletlenül
ráadásul a semi-slick külsõk kikaparnak a saras-homokos laza talajon - inkább döngölt terepen érzik otthon magukat....
Sniper;
igen, esélyed sincs - néha én is meglódulok országútisok után, s csak a rosszabb, kázyús szakaszokon tudok rajtuk hozni, vagy esetleg a hirtelen meredek emelkedõkön
egyszer voltam egy országúti idõfutamon montival (kerékvár rendeztea a lajos forrásnál...), s mondhatom, az élmezõny az én 20 percemre 4-5 percet rámvert, pedig én is mentem, mint állat...
és azért hozzá kell tenni, hogy a DF vagy Speedmax egy hirtelen kanyarban simán kifordul alólad, ezért a rendszeres terepezõk elõlre inkább bütykösebbet tesznek - nem véletlenül
ráadásul a semi-slick külsõk kikaparnak a saras-homokos laza talajon - inkább döngölt terepen érzik otthon magukat....
Sniper;
igen, esélyed sincs - néha én is meglódulok országútisok után, s csak a rosszabb, kázyús szakaszokon tudok rajtuk hozni, vagy esetleg a hirtelen meredek emelkedõkön
egyszer voltam egy országúti idõfutamon montival (kerékvár rendeztea a lajos forrásnál...), s mondhatom, az élmezõny az én 20 percemre 4-5 percet rámvert, pedig én is mentem, mint állat...
#15605
vendég_vdani_*
Írta 2003. május 12. - 15:30

Sziasztok!
Na vettem Continental Vertical Pro 2.3-ast. A gép eleje érezhetõen nehezebb lett. Homokon sokkal jobban tapad aszfalton pedig OK. Kanyart, féket... mindent nagyon jól bír habár kicsit nehezebb. De nem vészes. Gördülési ellenállásban nem éreztem különbséget.
Esõben sima aszfalton eléggé elcsúszik fékezéskor de kanyarban nem. Száraz aszfalton száraz/vizes homokon, füvön, saron megcsúsztathatatlan. A drótperem nagyon erõs alig bírtam felrakni külsõleszedõvel is.
nem 2e hanem 3200 Ft volt.
Sziasztok
VDaNi
Na vettem Continental Vertical Pro 2.3-ast. A gép eleje érezhetõen nehezebb lett. Homokon sokkal jobban tapad aszfalton pedig OK. Kanyart, féket... mindent nagyon jól bír habár kicsit nehezebb. De nem vészes. Gördülési ellenállásban nem éreztem különbséget.
Esõben sima aszfalton eléggé elcsúszik fékezéskor de kanyarban nem. Száraz aszfalton száraz/vizes homokon, füvön, saron megcsúsztathatatlan. A drótperem nagyon erõs alig bírtam felrakni külsõleszedõvel is.
nem 2e hanem 3200 Ft volt.
Sziasztok
VDaNi
#15606
Írta 2003. május 12. - 15:12

természetes, azért is írtam, hogy saját tapasztalat...
(mondjuk még svalbira nem iagzán hallottam olyan jelzõt, hogy tartós-mint-zállat)
amúgy meg errõl a rendeléses dologról ne beszéljünk.... nem hiszem hogy ha Szarvason, Orosházán, Szegeden, vagy más vidéki, érsd ez alatt nem-pesti boltba bemennél rendelni gumit, hogy kifizetõdõ lenne megvárni a gumit...
Hamarabb leakasztok egy olcsó külsõt a kampókról...
szvsz persze...
(mondjuk még svalbira nem iagzán hallottam olyan jelzõt, hogy tartós-mint-zállat)
amúgy meg errõl a rendeléses dologról ne beszéljünk.... nem hiszem hogy ha Szarvason, Orosházán, Szegeden, vagy más vidéki, érsd ez alatt nem-pesti boltba bemennél rendelni gumit, hogy kifizetõdõ lenne megvárni a gumit...
Hamarabb leakasztok egy olcsó külsõt a kampókról...
szvsz persze...
#15607
Írta 2003. május 12. - 15:08

ja de most azért nem szar a schwalbe mert a puhább keverékû gyorsabban kopik... mikor a maxxis puha keverékûje is gyorsan kopik... és azért általában egy gumiból nem egy van
(meg lehet hozatni is
)


#15608
Írta 2003. május 12. - 14:57

#15609
Írta 2003. május 12. - 14:55

#15610
Írta 2003. május 12. - 14:54

mi9ért felejti el mindenki hogy ezek a gumik már többféle keménységben vannak ???
#15611
Írta 2003. május 12. - 14:47

tamaskaa: hát nem tudom... Én egy évig nyúztam úgy, hogy a végén már hiányzott belõle egy gumifog hálóig kikapva, kb. 3,5-4e km-rel benne...
a svalbikkal azért nem vagyok kibékülve(ami tel is felejtettem írni a tesztembe ;D ) mert baromi gyorsan kopnak... pontosabban az igazság az, hogy amit Én próbáltam, BLACK SHARK, kurva gyorsan kopott... viszont tény az is, hogy baromi jól tapadt aa kövekre, a kanyarokat vette, ahogy kellett... csak hát annyi pénze egy képviselõnknek sincs, hogy Én egész évben svalbikkal kenegessem a hegyen a köveket...
Tsõváz és hátszél...
Joghurt+PéeF voltam
a svalbikkal azért nem vagyok kibékülve(ami tel is felejtettem írni a tesztembe ;D ) mert baromi gyorsan kopnak... pontosabban az igazság az, hogy amit Én próbáltam, BLACK SHARK, kurva gyorsan kopott... viszont tény az is, hogy baromi jól tapadt aa kövekre, a kanyarokat vette, ahogy kellett... csak hát annyi pénze egy képviselõnknek sincs, hogy Én egész évben svalbikkal kenegessem a hegyen a köveket...

Tsõváz és hátszél...
Joghurt+PéeF voltam
#15612
Írta 2003. május 12. - 14:38

#15613
Írta 2003. május 12. - 13:57

Hát szerintem az a B+ Fr nem a tartósság mintapéldája. Egyszer voltam vele hegyen, és tökig elkopott. Most nekem Maxxis Mofo 2.35 van, és az szinte tényleg nem kopik. De ez meg nehéz. Én a Schwalbe Fat Albert Light-ot néztem ki magamnak, de valahogy nincs szivem 5ezer Huf-nál többet kiadni egy olyan alkatrészre, ami egy évig van a gépemen. :-\ Szóval ilyen okokból esnek ki amúgy tök jó gumik, mint a Conti Vertical, a Tioga Factory Dh, vagy a Schwalbe.
#15614
Írta 2003. május 12. - 13:55

Csatlakozom Para barátunkhoz.
Felejtsétek el a Vertical Pro-t! Amit Stormbringer kolléga használ, én már vagy 15X felütöttem.
Tioga Factory DH az isten!
Felejtsétek el a Vertical Pro-t! Amit Stormbringer kolléga használ, én már vagy 15X felütöttem.
Tioga Factory DH az isten!
#15615
Írta 2003. május 12. - 13:41

#15616
Írta 2003. május 12. - 13:29

#15617
Írta 2003. május 12. - 11:14

Ahoy...
olvasgatom itt, hogy egyre többen vagytok oda a contikért...
Hát nem tudom... SAját tapasztalat alapján tudom, hogy Én sosa nem vennék már Contit...
Én elég vegyes üzemmódban járok a lóval, azaz esõben, sárban, hóban, fagyban, napsütésben, porban... De gondolom Ti is...
Nekem a contik közül még egy sem jött be sárban, vizes körülmények közt... nem-jött-be alatt érsd, hogy néha szinte levágtam volna késsel a felnirõl annyira felcseszte az agyam... Csúszkál, nem tapad... Persze még mindig nedves körülményekrõl beszélünk...
Persze azt is hangsúlyozom, hogy ez CSAK AZ ÉN SZEMÉLYES TAPASZTALATOM, ÉS VÉLEMÉNYEM...
Nekem ami bejött az a
Kenda Kinetics(vagy B+ FREERIDE): igen tartós darabocska, jó fékezhetõség, kanyarstabilitás, a köveken van kis minusza...
FÉK**** KANYAR**** NEDVES*** TARTÓSSÁG*****
SZUMMA****
Ricsi' Motovader: irgalamatlanul viszi Nálam a prímet.... egy mindenek felett... vizes körülmények közt is ultraszuper... mindenes...
FÉK***** KANYAR***** NEDVES***** TARTÓSSÁG****
SZUMMA*****
TIOGA Factory DH: jó fékezhetõség, kicsit gyorsan kopik, kanyarstabilitása sem 5csillagos...
FÉK**** KANYAR*** NEDVES**** TARTÓSSÁG***
SZUMMA****
amiket még próbáltam: pana, conti, jelenleg rubena folyamatban...
Tsõváz és hátszél..
Joghurt a legideálisabb freeride külsõ... csak még nem tudunk róla
PéeF voltam
olvasgatom itt, hogy egyre többen vagytok oda a contikért...
Hát nem tudom... SAját tapasztalat alapján tudom, hogy Én sosa nem vennék már Contit...
Én elég vegyes üzemmódban járok a lóval, azaz esõben, sárban, hóban, fagyban, napsütésben, porban... De gondolom Ti is...
Nekem a contik közül még egy sem jött be sárban, vizes körülmények közt... nem-jött-be alatt érsd, hogy néha szinte levágtam volna késsel a felnirõl annyira felcseszte az agyam... Csúszkál, nem tapad... Persze még mindig nedves körülményekrõl beszélünk...
Persze azt is hangsúlyozom, hogy ez CSAK AZ ÉN SZEMÉLYES TAPASZTALATOM, ÉS VÉLEMÉNYEM...
Nekem ami bejött az a
Kenda Kinetics(vagy B+ FREERIDE): igen tartós darabocska, jó fékezhetõség, kanyarstabilitás, a köveken van kis minusza...
FÉK**** KANYAR**** NEDVES*** TARTÓSSÁG*****
SZUMMA****
Ricsi' Motovader: irgalamatlanul viszi Nálam a prímet.... egy mindenek felett... vizes körülmények közt is ultraszuper... mindenes...
FÉK***** KANYAR***** NEDVES***** TARTÓSSÁG****
SZUMMA*****
TIOGA Factory DH: jó fékezhetõség, kicsit gyorsan kopik, kanyarstabilitása sem 5csillagos...
FÉK**** KANYAR*** NEDVES**** TARTÓSSÁG***
SZUMMA****
amiket még próbáltam: pana, conti, jelenleg rubena folyamatban...
Tsõváz és hátszél..
Joghurt a legideálisabb freeride külsõ... csak még nem tudunk róla

PéeF voltam
#15618
vendég_vdani_*
Írta 2003. május 12. - 10:38

#15619
Írta 2003. május 12. - 10:13

#15620
vendég_vdani_*
Írta 2003. május 12. - 09:42

Sziasztok!
Tehát szerintetek legyen Vertical Pro. Mert ha igen, lehet, hogy veszek 2õt, mert tudok jó áron. Ez bõven elfér a telóban/vázban ugye?
1900/db.
????
VDaNi
Tehát szerintetek legyen Vertical Pro. Mert ha igen, lehet, hogy veszek 2õt, mert tudok jó áron. Ez bõven elfér a telóban/vázban ugye?
1900/db.
????
VDaNi