na igen, csak hát magának a témának a felvetése is egy tipikus kerékpáros dilemmát rejt - nem minden bringás olyan szerencsés, hogy rápattan a biciklire, s már kint is van a terepen; ezért sokaknak kemény 10-20 km-t kell tekernie, többnyire aszfalton, ott meg ugye nem vígasztalja az embert, hogy "ejj de vacak ez a külsõ, bezzeg majd a sziklás lejtõn...."
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#15621
Posted 2003. April 27. - 11:16
#15622
Posted 2003. April 26. - 23:10
Nem mertem, de nem olyan veszes, amolyan kozepes suly szempontjabol.
De varosban szerintem boven jo. Nem is nagyon kopik, olcso stb.
A draga gumit ugyis terepen hasznalom
De varosban szerintem boven jo. Nem is nagyon kopik, olcso stb.
A draga gumit ugyis terepen hasznalom
#15623
Posted 2003. April 26. - 23:06
na igen, csak hát a súly...nem vagyok (nagyon) grammániás, de azért a külsõ ne legyen nehéz, azt nagyon érezni...
#15624
Posted 2003. April 26. - 22:17
Rubena 1,75
1100 FT
Ugy sunasz vele a varosban hogy csak no :>
Annyi hogy fel kell pumpalni 4 barra.
Ennel jobb megoldast nem tudok. /Ilyen gumival gyorsulasi versenyen en mentem a legjobban/
ja amugy anyu bicajarol loptam le, de utana vettem is egy parat.
1100 FT
Ugy sunasz vele a varosban hogy csak no :>
Annyi hogy fel kell pumpalni 4 barra.
Ennel jobb megoldast nem tudok. /Ilyen gumival gyorsulasi versenyen en mentem a legjobban/
ja amugy anyu bicajarol loptam le, de utana vettem is egy parat.
#15625
Posted 2003. April 26. - 21:33
na igen, semi-slick szindróma, ez történik mindegyikkel, fõleg, ha nagyokat fékezel...
elõre tényleg nem túl jó, egyik semi-slick sem, kanyarban tök könnyen kifordulnak (bár lehet, hogy csak én vagyok béna)
elõre tényleg nem túl jó, egyik semi-slick sem, kanyarban tök könnyen kifordulnak (bár lehet, hogy csak én vagyok béna)
#15626
Posted 2003. April 26. - 10:12
A Flyweight tényleg király de nem aszfaltra. Ott sajna nagyon hamar elhagyja a bütykeit amik amúgy sem túl magasak. Totál versenygumi. Én csak hátra ajánlanám.
#15627
Posted 2003. April 24. - 20:00
ja, nem rossz a Flyweight sem, csak nem árt, ha vaskos a buksza...(6000 1 db azt hiszem)
bár ez inkább versenygumi, maratonra nagyon jó, de utána én leszedném...
bár ez inkább versenygumi, maratonra nagyon jó, de utána én leszedném...
#15628
Posted 2003. April 24. - 11:22
Helló!Szerintem aszfalt/terep re a maxxis nak HIGH ROLLERje a semislick-es egész jó!Asszem van egész keskenyben is!
De durvulni jó a MAXXIS MOBSTER 2,70es jó!!Ha kb 2-15 bar van benne olyan mintha soft tail-es vázad lenne!
De durvulni jó a MAXXIS MOBSTER 2,70es jó!!Ha kb 2-15 bar van benne olyan mintha soft tail-es vázad lenne!
#15629
Posted 2003. April 24. - 10:36
Ha sokat mész aszfalton jobban jársz egy slick gumival. Én inkább csak télen használom amikor nem megyek terepre. Az 1.35-ös Maraton slick-et nyúzom ilyenkor.
Vegyes használatra alacsonyabb mintás, keményebb gumikeverékû semi-slick gumit érdemes használni szerintem, mint pl: Ritchely SpeedMax. A hajtogathatós, kevláros gumik lágyabb keverékbõl vannak ami gyorsabban is kopik.
Vegyes használatra alacsonyabb mintás, keményebb gumikeverékû semi-slick gumit érdemes használni szerintem, mint pl: Ritchely SpeedMax. A hajtogathatós, kevláros gumik lágyabb keverékbõl vannak ami gyorsabban is kopik.
#15630
Posted 2003. April 24. - 08:51
na lényeg lényege lényegében!
jó ha van két külsõd és cserélgeted!
most én is az nézegettem melyik az a super külsõ amelyik minden terepviszonyon bizonyít, de nincs ilyen!
én még a maraton cross-on is gondolkodom 1,75-os elég jó a gördülékenysége, de nem hiszem ,hogy terepn olyan nagyon lehet rá hagyatkozni :
jó ha van két külsõd és cserélgeted!
most én is az nézegettem melyik az a super külsõ amelyik minden terepviszonyon bizonyít, de nincs ilyen!
én még a maraton cross-on is gondolkodom 1,75-os elég jó a gördülékenysége, de nem hiszem ,hogy terepn olyan nagyon lehet rá hagyatkozni :
#15631
Posted 2003. April 23. - 23:24
#15632
Posted 2003. April 23. - 22:38
persze, de én tisztában vagyok a kevlarszál és oldalfal közötti különbségekkel
itt most a megerõsített oldalfalról beszélünk (szerintem)
itt most a megerõsített oldalfalról beszélünk (szerintem)
#15633
Posted 2003. April 23. - 21:51
a kevlár nem az oldalfalra vonatkozik hanem arra hogy az acélperem helyén egy kevlár szál van amit amellett hogy összehajtogathatsz még könyebb is..
a kevlár szövet az ioldalfalban teljesen más tészta, ezt fõleg a Schwalbe csinálja és azért tényleg véd valamit... na persze az erõvágó a raklapnyi százas szög meg hasnoló ínyencségek ellen nincs orvosság... max a traktorgumi
a kevlár szövet az ioldalfalban teljesen más tészta, ezt fõleg a Schwalbe csinálja és azért tényleg véd valamit... na persze az erõvágó a raklapnyi százas szög meg hasnoló ínyencségek ellen nincs orvosság... max a traktorgumi
#15634
Posted 2003. April 23. - 21:44
kicsit túlmitizáljuk ezt a kevlar dumát...egy régi külsõn kipróbáltam, s a kevlar oldalfalon is ugyanolyan könnyen átmegy a szög, mint a gumin
a lényeg itt a súly ;D
a lényeg itt a súly ;D
#15635
Posted 2003. April 23. - 09:51
nekem is silento-m van elég olcsó, de jó is!!
még a szöget is "elbírja" (kis túlzással) ahhoz képest, hogy nem kevlaros
még a szöget is "elbírja" (kis túlzással) ahhoz képest, hogy nem kevlaros
#15636
Posted 2003. April 23. - 01:26
jaja!!!
koztes megoldas nincs ami jo lenne!
de tomslick 1.1 azert durva!
en pl silento-t hasznalok ilyen betonos valtozatban 1eft.
tehat baratsagos. 1.75-os meretben letezik ami azert enged kis figyelmetlenseget is. :-)
koztes megoldas nincs ami jo lenne!
de tomslick 1.1 azert durva!
en pl silento-t hasznalok ilyen betonos valtozatban 1eft.
tehat baratsagos. 1.75-os meretben letezik ami azert enged kis figyelmetlenseget is. :-)
#15637
Posted 2003. April 22. - 23:57
én ellenjavallom a Mich. HOT-ot, ez elsõsorban egy freeride külsõ, bazi nagy bütykökkel, amik
A. gyorsan lekopnak
B. kanyarban kihajolnak, osztán perecelsz
C. nehéz
ha már Michelin, akkor JET, vagy Continental DoubleFighter, esetleg Maxxis Wormdrive
ezek egész jók terepen, s szaggatnak aszfalton is remekül
én egyébként ha hosszú brutál túrára megyek, akkor cserélem (különösen saras murvás utakhoz, mondjuk novemberben), mert az ide-is-jó-oda-is-jó dolog csak akkor mûxik, ha nincsenek túl nagy elvárásaid
a kétkedõknek:
mentetek már slick-kel országúton (mondjuk Ritchey Tomslick)? vagy Schwalbe BS Mud-dal trutyis murvában?
A. gyorsan lekopnak
B. kanyarban kihajolnak, osztán perecelsz
C. nehéz
ha már Michelin, akkor JET, vagy Continental DoubleFighter, esetleg Maxxis Wormdrive
ezek egész jók terepen, s szaggatnak aszfalton is remekül
én egyébként ha hosszú brutál túrára megyek, akkor cserélem (különösen saras murvás utakhoz, mondjuk novemberben), mert az ide-is-jó-oda-is-jó dolog csak akkor mûxik, ha nincsenek túl nagy elvárásaid
a kétkedõknek:
mentetek már slick-kel országúton (mondjuk Ritchey Tomslick)? vagy Schwalbe BS Mud-dal trutyis murvában?
#15638
Posted 2003. April 22. - 15:14
MICHELIN WILDGRIPPER HOT S 2.1. Mindenhol tökéletes teljesítményt nyújt! Próbáld ki! A drótperemes változat jó árban van.
#15639
Posted 2003. April 22. - 12:37
Sza mindenki!
Most vettem egy Mongoose-t és a gyári külsõje úgy gondolom, hogy inkább terepre valló, mint aszfaltra, mert utóbbin nem valami jó az úttartása. Mit ajánlotok? Mire cseréljem? Nektek mi van fent, ha betonon közlekedtek. Cserélgetitek?
Most vettem egy Mongoose-t és a gyári külsõje úgy gondolom, hogy inkább terepre valló, mint aszfaltra, mert utóbbin nem valami jó az úttartása. Mit ajánlotok? Mire cseréljem? Nektek mi van fent, ha betonon közlekedtek. Cserélgetitek?
#15640
Posted 2003. April 19. - 23:36
Milyen külsõt rakjak hátra? Tutti hogy IRC kell piros oldalfallal. És a méret meg 2,35-2,6 legyen.