hát akkor most én is.
(elõször is szeretném mély elismerésemet kifelyezni thez kollegának, aki sokszor, és igen értelmesen szól be - köszi) <- ez most véresen komoly! semmi fikázás, tényleg jó arc vagy!
szálka: 2.7" az minimum 1200 gramm, de inkább 1500. Tudod te, hogy milyen nehéz azt lendületbe hozni??
100 gramm plusz a kerék kerületén az olyan, mintha 300 gramm plusz lenne a vázadon. egy jó 2.35" gumi 800-900 gramm, de már 650 g-tól vannak, csekély oldalfalvédelemmel (lásdd tamaskaa esete a 620 grammos IRC-vel)
most akkor vondd ki az 1500-ból a 900-at, az ugye 600. szorozdd meg 3-mal, az ugye 1800. egy keréken. kettõn már 3600. az több, mint 3.5 kiló!!! ember! gondolkozzál már! leugrasz 10 métert? ahogy elképzelem, kettõt sem mernél. tehát egészen egyszerûen biciklizni kellenen megtanulni. érkezni az ugrásoknál, stb.
de te tudod.
ha ezt akarod, akkor majd rájössz.
kis nyomás/ballonos külsõ: van olyan 2.35" gumi, aminek kevesebb a gördülési ellenállása, mint egy 1.9"-esnek. és azt, ellentétben az 1.9"-essel, nem kell 4.5 bar-on hajtani, elég 2.5 baron.
na most akkor Ras: szerinted melyik a jobb: ami szétráz, de cserébe hurka, és nem is tapad - tehát trakciót sem tudsz kifejteni mondjuk mászásnál, és a kanyarban is hamarabb kell fékezned, vagy a másik, ami tapad is, kényelmes is, és cserébe alig nehezebb?
errrõl tehát ennyit.
(kis gördülési ellenállású 2.35" gumi - Schwalbe Fat Albert Light. kb 630 gramm.)