
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#15401
Írta 2003. december 01. - 15:41

Eerie: most abszólút tanácstalan vagyok a kettõ közül de ha visszalapozol pár oldalt dicsérték a Contit, én meg majd tavaszra veszem valamelyiket a kettõ közül... :

#15402
Írta 2003. december 01. - 11:28

tamaskaa: ha megteszed a vásárlást elmondhatnád mijen mert énis rá spekulálok, a conti mégse jön be...
Te pedig elmondhatnád milyen a conti, mert én meg többek között arra spekulálok...

#15403
Írta 2003. november 27. - 21:25

#15404
Írta 2003. november 27. - 15:37

#15405
Írta 2003. november 27. - 01:15

#15406
Írta 2003. november 26. - 14:28

#15407
Írta 2003. november 26. - 13:04

én nem a 2.5->2.7-re írtam, hanem az 1.95->2.25-re.
2.7" csak annak kell, aki Jorus, vagy legalább 4-5 métert ugrál le vízszintesre, érkezõ nélkül. (bár a triálosok is 2.35"-tel nyomulnak, szóval nem értem.... )
aki azt mondja, street bicót épít, az nézzen meg egy triál biciklit, és próbálja meg lemásolni, esetleg egy 60-80 mm-re butított telóval megfûszerezni..... :-X
2.7" csak annak kell, aki Jorus, vagy legalább 4-5 métert ugrál le vízszintesre, érkezõ nélkül. (bár a triálosok is 2.35"-tel nyomulnak, szóval nem értem.... )
aki azt mondja, street bicót épít, az nézzen meg egy triál biciklit, és próbálja meg lemásolni, esetleg egy 60-80 mm-re butított telóval megfûszerezni..... :-X
#15408
Írta 2003. november 25. - 21:13

Rob azért ha valaki a 2.7 és a 2.5 között ingadozik azon indoknál fogva hogy melyik csillapít jobban :
:-X
az kb 3 mm különbségen szõrözik...
neharagudj ha cska elvileg is ez megér neki 2500Ft-ot (meg a plusszsúlyról még nem is beszéltünk)...
no comment...
(kissé cinikus próbáltam lenni de sajna olyan szmájli nincsen.... namindegy... menstruálok még mindig)

az kb 3 mm különbségen szõrözik...
neharagudj ha cska elvileg is ez megér neki 2500Ft-ot (meg a plusszsúlyról még nem is beszéltünk)...
no comment...
(kissé cinikus próbáltam lenni de sajna olyan szmájli nincsen.... namindegy... menstruálok még mindig)
#15409
Írta 2003. november 25. - 20:55

#15410
Írta 2003. november 25. - 20:48

amugy nem akarlak lebeszélni Lord a IRC-rõl, csak közöltem, hogy kell bele légnyomás. Viszont nekem elég szépen mocorog a gépem eleje-hátulja, így annyira nem veszem észre, hogy a gumi 3bár-on van... 8)
Elõl 10 centi "út" hátul háát ne is beszéljünk róla... 5?

Nemtudom vagy conti vagy backcountry ;D
Majd még megálmodom...
de tamaskaa a vízes kérdésre nem reagáltál asszem?

#15411
Írta 2003. november 25. - 17:03

#15412
Írta 2003. november 25. - 17:00

A Space-t Maxxis DH Tube-bal 3,5-re fújtam (én nehéz vagyok). A mostani Mobster 2,7, motorbelsõ kombót elég 2-re tolni. Jóóóól tapad. A 440 mm magas monoblokk ház magasság mellett kanyarban leér a pedál, és még mindig nem csúszik meg, pedig csak egy Maxxis.
#15413
Írta 2003. november 25. - 16:55

Egyébként én általában 1,5 bar-on nyomulok, mert mikor felfújom olyan2,5-re, akkor hiába mozog elöl-hátul, mégis olyan pattogós/rázós érzésem támad. Persze azért messze van a merev gépektõl, de azért nem nagyon szeretm, mert már elk@rvultam..amugy nem akarlak lebeszélni Lord a IRC-rõl, csak közöltem, hogy kell bele légnyomás. Viszont nekem elég szépen mocorog a gépem eleje-hátulja, így annyira nem veszem észre, hogy a gumi 3bár-on van... 8)

kislust
#15414
Írta 2003. november 25. - 15:58

Hali!
Szal nekem nem arra kell hogy ezerrel tépjek csakhát nem mind1 azé hogy mekkora felületre érkezel szal egy 2-es gumival nem ugyanaz mint teszem 2,35-el! Nekem régen 1,9-es gumi volt hátul és olyan 8asokat nyomtam vele hogy öröm volt nézni...most Swamp Thing 2,35-öm van és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Csakhát nagyobb gumival egy kicsit jobb érzés biztos...az is szent hogy hatványozódik a bicajod súlya:) Szal még gondolkodnom kell mer teljesen hülyének néztek meg hát a pénztárcámnak is erõs kérdés:) Amugy köszi a tanácsokat meggondolandóak:)
Szal nekem nem arra kell hogy ezerrel tépjek csakhát nem mind1 azé hogy mekkora felületre érkezel szal egy 2-es gumival nem ugyanaz mint teszem 2,35-el! Nekem régen 1,9-es gumi volt hátul és olyan 8asokat nyomtam vele hogy öröm volt nézni...most Swamp Thing 2,35-öm van és tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Csakhát nagyobb gumival egy kicsit jobb érzés biztos...az is szent hogy hatványozódik a bicajod súlya:) Szal még gondolkodnom kell mer teljesen hülyének néztek meg hát a pénztárcámnak is erõs kérdés:) Amugy köszi a tanácsokat meggondolandóak:)
#15415
Írta 2003. november 25. - 15:58

amugy nem akarlak lebeszélni Lord a IRC-rõl, csak közöltem, hogy kell bele légnyomás. Viszont nekem elég szépen mocorog a gépem eleje-hátulja, így annyira nem veszem észre, hogy a gumi 3bár-on van... 8)
#15416
Írta 2003. november 25. - 15:52

#15417
Írta 2003. november 25. - 14:00

Ha max biztonság, és no haladás, akkor motorbelsõ, és 2,7-es Maxxis vagy 2,65-ös Cujo DH. A súly közel 2,8 kiló kerekenként (1240 a belsõ, 1500 a külsõ), ami 5,6 kg a gépen. Defekt nincs, de egyenes úton fékezni sem kell, mert 3 méteren belül megállsz a verejtékezve tartott 15 km/h-s utazósebességrõl.
#15418
Írta 2003. november 25. - 13:35

én ott letettem a srácról, mikor elkezdett örömködni, hogy a streeteléskor nincsenek gyökerek meg köveg ergo nem kell a felütéstõl tartania. Ezek után mi értelme itt bármilyen szájtépésnek? :
lol

#15419
Írta 2003. november 25. - 13:21

hát akkor most én is.
(elõször is szeretném mély elismerésemet kifelyezni thez kollegának, aki sokszor, és igen értelmesen szól be - köszi) <- ez most véresen komoly! semmi fikázás, tényleg jó arc vagy!
szálka: 2.7" az minimum 1200 gramm, de inkább 1500. Tudod te, hogy milyen nehéz azt lendületbe hozni??
100 gramm plusz a kerék kerületén az olyan, mintha 300 gramm plusz lenne a vázadon. egy jó 2.35" gumi 800-900 gramm, de már 650 g-tól vannak, csekély oldalfalvédelemmel (lásdd tamaskaa esete a 620 grammos IRC-vel)
most akkor vondd ki az 1500-ból a 900-at, az ugye 600. szorozdd meg 3-mal, az ugye 1800. egy keréken. kettõn már 3600. az több, mint 3.5 kiló!!! ember! gondolkozzál már! leugrasz 10 métert? ahogy elképzelem, kettõt sem mernél. tehát egészen egyszerûen biciklizni kellenen megtanulni. érkezni az ugrásoknál, stb.
de te tudod.
ha ezt akarod, akkor majd rájössz.
kis nyomás/ballonos külsõ: van olyan 2.35" gumi, aminek kevesebb a gördülési ellenállása, mint egy 1.9"-esnek. és azt, ellentétben az 1.9"-essel, nem kell 4.5 bar-on hajtani, elég 2.5 baron.
na most akkor Ras: szerinted melyik a jobb: ami szétráz, de cserébe hurka, és nem is tapad - tehát trakciót sem tudsz kifejteni mondjuk mászásnál, és a kanyarban is hamarabb kell fékezned, vagy a másik, ami tapad is, kényelmes is, és cserébe alig nehezebb?
errrõl tehát ennyit.
(kis gördülési ellenállású 2.35" gumi - Schwalbe Fat Albert Light. kb 630 gramm.)
(elõször is szeretném mély elismerésemet kifelyezni thez kollegának, aki sokszor, és igen értelmesen szól be - köszi) <- ez most véresen komoly! semmi fikázás, tényleg jó arc vagy!
szálka: 2.7" az minimum 1200 gramm, de inkább 1500. Tudod te, hogy milyen nehéz azt lendületbe hozni??
100 gramm plusz a kerék kerületén az olyan, mintha 300 gramm plusz lenne a vázadon. egy jó 2.35" gumi 800-900 gramm, de már 650 g-tól vannak, csekély oldalfalvédelemmel (lásdd tamaskaa esete a 620 grammos IRC-vel)
most akkor vondd ki az 1500-ból a 900-at, az ugye 600. szorozdd meg 3-mal, az ugye 1800. egy keréken. kettõn már 3600. az több, mint 3.5 kiló!!! ember! gondolkozzál már! leugrasz 10 métert? ahogy elképzelem, kettõt sem mernél. tehát egészen egyszerûen biciklizni kellenen megtanulni. érkezni az ugrásoknál, stb.
de te tudod.
ha ezt akarod, akkor majd rájössz.
kis nyomás/ballonos külsõ: van olyan 2.35" gumi, aminek kevesebb a gördülési ellenállása, mint egy 1.9"-esnek. és azt, ellentétben az 1.9"-essel, nem kell 4.5 bar-on hajtani, elég 2.5 baron.
na most akkor Ras: szerinted melyik a jobb: ami szétráz, de cserébe hurka, és nem is tapad - tehát trakciót sem tudsz kifejteni mondjuk mászásnál, és a kanyarban is hamarabb kell fékezned, vagy a másik, ami tapad is, kényelmes is, és cserébe alig nehezebb?
errrõl tehát ennyit.
(kis gördülési ellenállású 2.35" gumi - Schwalbe Fat Albert Light. kb 630 gramm.)
#15420
Írta 2003. november 25. - 01:35

nekem is volt fullmerevem! 
JAJ Ras,nem a mi szakágunknak lesz ez a legfontosabb szempont,az tény ;D
csak ha mondjuk olyan arc vagy,h megveszed a halálmerev Letoy izé3 cuccot,meg mellé a 24-es DW vagy Halo kereket,ami szintén halálmerev,és
Lkezdesz lépcsõket ugrálni,akkor olyan külsõt veszel,amivel nem rázódik szét teljesen a belsõrészed,mert tudod alacsony nyomáson használni,mert nem áll másból,mint oldalfalvédelembõl,és köbö két kiló ;D

JAJ Ras,nem a mi szakágunknak lesz ez a legfontosabb szempont,az tény ;D
csak ha mondjuk olyan arc vagy,h megveszed a halálmerev Letoy izé3 cuccot,meg mellé a 24-es DW vagy Halo kereket,ami szintén halálmerev,és
Lkezdesz lépcsõket ugrálni,akkor olyan külsõt veszel,amivel nem rázódik szét teljesen a belsõrészed,mert tudod alacsony nyomáson használni,mert nem áll másból,mint oldalfalvédelembõl,és köbö két kiló ;D
