Megvannak az új gumik.
Közben leszedtem a régi kopott 2"-os gumit a felniről és megmértem a súlyát, 80 dekát nyomott.
A defekt védő szalag ami benne volt kb 8 dekás, vagyis majdnem 90 dekás volt együtt.
A régi gumit valamikor 1.400,-Ftért vettem, a védő szalag kb 3500,-Ft volt hozzá, ami már több gumi köpenyt is kiszolgált, mostanra kezdett már szétmenni.
Az új, 2.25"-os beépített defektvédős gumi darbja 9.990,-Ft volt.
A súlya pár dekával van 1 kiló fölött, de annyival szélesebb is.
Így néznek ki egymás mellett:

Így ránézésre a réginek se volt rossz a mintázata és még új korában középen végig volt a keskeny futó felület ami aszfalton hasznos, még valamennyi nyoma most is maradt belőle.
A súlya se volt rossz, ahogy most a mérésnél kiderült.
Eddig nem is mértem még. Azt hittem, hogy az olcsóbb nehezebb, de nem.
Súlyban már biztos, hogy az újat nem lesz könnyebb forgatni, mert kicsivel még nagyobb is a tömege de a felülete középen elég keskeny, vagyis aszfalton a súrlódása kisebb kell legyen.
Majd kiderül.
Terepen viszont biztos, hogy stabilabb lesz. Majd meglátjuk.
Már úgyis kellett volna lassan újat venni. Elég kopott a régi.
Eddig még nem próbáltam ki jobb minőségű gumit, már épp itt az ideje ennek is.
Kíváncsi vagyok, milyen lesz majd menni vele. Vajon tényleg jobb lesz?
Lehet, hogy csak terepen lesznek jobbak a tulajdonságai.
majd próbálgatom kisebb nyomáson, de szerintem itthon keményre fújom mert aszfalton úgy gurul jobban és amikor terephez érek, akkor engedek belőle. Van a pumpán nyomásmérő.
legfeljebb viszem a hátsó teló pumpát, azon van külön eresztő gomb is, amivel finoman lehet megadott értékre engedni.