Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#14681
Írta 2005. június 10. - 01:15
albertfish:
ha ehhez szoksz hozza az mas.
en az 1.95 sulyu kerekhez alkalmazkodtam es az "izmaim":D is ehhez fejlodtek ,szal egybol megereztem a 2.10 nehezsegeit tele sarral.
ha mar itt vagyok meg is kerdem ,hogy tegyem fel a regi kulsom elore menjen a kopottabb (hatso volt) vagy tegyem vissza a helyere?
ha ehhez szoksz hozza az mas.
en az 1.95 sulyu kerekhez alkalmazkodtam es az "izmaim":D is ehhez fejlodtek ,szal egybol megereztem a 2.10 nehezsegeit tele sarral.
ha mar itt vagyok meg is kerdem ,hogy tegyem fel a regi kulsom elore menjen a kopottabb (hatso volt) vagy tegyem vissza a helyere?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14682
Írta 2005. június 09. - 23:53
A fizikát nem basz6od meg;)
Thez gyerek mátra marcit 2 külsõvel meg DH belsõvel tekerte/tolta végig:D
Mármint kerekenként!
Nagyon félt a szentem a felütéstõl:D
Teker7õ de minek a felesleges súlyt cipelni?
Thez gyerek mátra marcit 2 külsõvel meg DH belsõvel tekerte/tolta végig:D
Mármint kerekenként!
Nagyon félt a szentem a felütéstõl:D
Teker7õ de minek a felesleges súlyt cipelni?
#14683
Írta 2005. június 09. - 23:52
hát most ellenpéldákat tudok mondani
mi mindanyian fr/dhzunk.azaz fölfelé is tekerünk.
egytöl-eygik mindenkinek 2,35+ gumija van de legáltalánosabb a 2,5ös 2ply highroller,dh belsõvel.igy egy keréken a gumi 1500g körül van+600g nyi felni
Shoshi,pécsi topic,igy lett második cc versenyen.
sõt nagy túrákra is igy szoktunk menni ahogy lefelé is és simán teljesíthetõ...
szóval nem kell enyit gumizni,amit jól érzel azzal menyj...
nah az szerintem butaság...
feleslgest semmi képp nem kell,ezért okosan kell gumit választani....
de egy full köves full gyors pályán nagyon nem fog zavarni a +100g ha nem lesz elöl hátul felütéses deefket...
mi mindanyian fr/dhzunk.azaz fölfelé is tekerünk.
egytöl-eygik mindenkinek 2,35+ gumija van de legáltalánosabb a 2,5ös 2ply highroller,dh belsõvel.igy egy keréken a gumi 1500g körül van+600g nyi felni
Shoshi,pécsi topic,igy lett második cc versenyen.
sõt nagy túrákra is igy szoktunk menni ahogy lefelé is és simán teljesíthetõ...
szóval nem kell enyit gumizni,amit jól érzel azzal menyj...
nah az szerintem butaság...
feleslgest semmi képp nem kell,ezért okosan kell gumit választani....
de egy full köves full gyors pályán nagyon nem fog zavarni a +100g ha nem lesz elöl hátul felütéses deefket...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#14684
Írta 2005. június 09. - 23:44
Szerintem nincs általános érvényû szabály...23-as outi gummával is csapattam már erdészeti úton és nem volt gáz,ellenben a névleg 2.25-ös,amúgy 2.4es IRC Kuyo XCvel is simán lehet cécózni...Talán ha össztelósod van,akkor mehetsz nyomással és mérettel is 1aránt lefelé mert kisebb eséllyel fogod felütni és nem fog annyira számítani a ballonosság...És tényleg nem árt,ha a lehetõségekhez képest legkönnyebb kerékkel tolod!
#14685
Írta 2005. június 09. - 23:35
Nem kell könyökvédõ, meg kell tanulni biciklizni. (ha valakinek sikerült, mondja el nekem is hogyan kell...) Meg ha nem vagy biztos a dolgodban, menj inkább lassabban, s óvatosabban, hamar belatanulsz - nagyon rossz általános tendencia szerintem, hogy a kerékpározási technika hiányát sokan technológiával próbálják orvosolni. Értem ezalatt a mai trendeket, hogy "izé méghosszabb rugóút, még ballonosabb külsõ stb." Jah, s egy gondolat - nem a stabilitáson dob - annyival lassabban mész, ezért tûnik stabilabbnak.
#14686
Írta 2005. június 09. - 21:25
az biztos ma is alig birtam megtekerni mikor osszeallo sarreteg volt rajta
kicsit hasonlitott igy DIG kerekere
hat betonon eddig 33 al nyomtam 1.95 szaraz idoben most teli sarral 8-9km
asszem 1.95 nel maradok jo az nekem.... max veszek konyokvedot
kicsit hasonlitott igy DIG kerekere
hat betonon eddig 33 al nyomtam 1.95 szaraz idoben most teli sarral 8-9km
asszem 1.95 nel maradok jo az nekem.... max veszek konyokvedot
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14687
Írta 2005. június 09. - 21:18
Hááát, nemtom, biciklizni meg lehet tanulni - de a perdület az bizony perdület, azt legyõzni csak extra izommal tudod, ami ugyancsak súly...egy ilyen gumi ha megtellne sárral, mondjuk a most hétvégi Crosskovácsi Maratonon - tolnád végig .
#14688
Írta 2005. június 09. - 21:10
felpattintottam egy 2.125 ugh giga nehez cipelni ,de sokat dob a stabilitason !
szal lehet gondolkodonom mi a fontosabb :chin:
szal lehet gondolkodonom mi a fontosabb :chin:
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14689
Írta 2005. június 09. - 10:28
Z-max WCS 1.95 csak 468 gramm, iszonyatjól tart
edzésre, túrára ugyanaz, de az ócsó változatban
edzésre, túrára ugyanaz, de az ócsó változatban
#14690
Írta 2005. június 09. - 09:54
nekem annó elõl 1.95ös volt hátul 2.1es.
az elejére jobban tudsz vigyázni a hátulja meg többet kap mindíg. Így hátul jobban csillapított merev vázzal és nem volt akkora traktor fíling sem.
irc mythos
z-max
az elejére jobban tudsz vigyázni a hátulja meg többet kap mindíg. Így hátul jobban csillapított merev vázzal és nem volt akkora traktor fíling sem.
irc mythos
z-max
#14691
Írta 2005. június 09. - 00:06
van, nekem 3 db van itthon...és simán belefér a cc vázakba legalábbis a konákba...úgy szoktam használni hogy hátul racing ralph, elõl big jim...aztán ha jön a tél akkor hátul king jimAz egy cc vázba nehezen férne bele! Racing ralph-ba van egyáltalán 2.4-es?
#14692
Írta 2005. június 09. - 00:05
#14693
Írta 2005. június 08. - 23:58
de pld a 2,4es racing ralph könnyû, semmi gördülési ellenállás, viszont komfortos...csak kopik mint a kaki....marka tipus?
#14694
Írta 2005. június 08. - 23:27
MAxxis swampthing, schwalbe xy, bármelyik. 2.1 alatt szerintem nem biztonságos zúzni.
Ride everywhere.
.
#14695
Írta 2005. június 08. - 23:03
marka tipus?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14696
Írta 2005. június 08. - 22:56
Szvsz azzal mész lefelé amivel bírsz. Én már láttam vadállat DHzás 1.7-essel, bár tény, hogy kevésbé komfortos. Ergó ugyanakkora nyomással könnyebb felütni. Szerintem CCre nincs értelme 2.1-est venni, csak kimondottan sziklás terepre, vagy nagy homokra (értsd Tisza Maraton). Nehezebb is. Egy 1.95-össel éépen eléggé lehet küldeni lefelé - s neadjisten még sárférõhely is marad.
#14697
Írta 2005. június 08. - 22:38
Nekem több CC-s figura is mondta aki szeret lefelé is hajtani hogy 2.1-es gumi alatt nem jó lefelé menni.
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.
#14698
Írta 2005. június 08. - 22:32
az lenne a kerdesem 2.1 gumi mennyivel lesz stabilabb hegyen lefele?
mennivel nehezebb hajtani , cipleni?
bajom az hogy 30km mindig kenytelen vagyok tekerni egy jo kis lefele erdos kavicsos palyaert...
vagy vegyek egy 1.95 ??
de milyen markat?
mennivel nehezebb hajtani , cipleni?
bajom az hogy 30km mindig kenytelen vagyok tekerni egy jo kis lefele erdos kavicsos palyaert...
vagy vegyek egy 1.95 ??
de milyen markat?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14699
Írta 2005. június 08. - 21:36
Alapból hiánycikknek tûnik szinte mindenhol a 2.3-as gumi. A schvalbe-ból is ez a legritkább méret. Szerintem Al Mighty lesz, fõleg ha találok belõlekeményebbet, mert a mostani nokiannak is zsakadnak le a bütykei forduláskor. No meg hazamenetelkor (meg ha kölcsönkéri a munkatársam) kopik mint a bolond... Az albert vagy a space jöhet még számításba, mert nem szeretem a sûrû mintákat, Belemegy minden szar (néha szó szerint is)
Ride everywhere.
.
#14700
Írta 2005. június 08. - 18:00
de mégis milyet..? mert nem mindegy hogy fast fred, fat albert, king jim ..mégis..???JAjj tényleg én az élelmiszer boltokban néztem... Nemkell hülyének nézni Telefont hagyjuk :/
Mire odaértem be voltak zárva (nem ma), de nagy az árrésük ez meg visszafog náluk, de majd megnézem.
Kösz.