Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#14701
Írta 2005. június 14. - 18:29

A Sváble marathon slickkel kacérkodom, v a speed cruiserrel.
#14702
Írta 2005. június 11. - 00:23

Ride everywhere.
.
#14703
Írta 2005. június 10. - 21:24

végül is igazad van, de nekem sztem ennyi évesen már nem sokat fog fejlõdni se a kerékpárkezelési technikám, se a bátorságom úgyhogy marad az 5" rugóút, meg a min 2,2 gumi......mindattól függetlenül, nem vagyok hajlandó kb 650 grammnál nehezebb gumit felrakni hátra... viszont mivel nem igazán vagyok teljesítménycentrikus és tök mindegy hogy 10-zel vagy 15-el mászok fel az emelkedõkön, elviselem azt a kis plusz súlyt....viszont lefelé is lemegyek, ott ahol azelõtt nem....
Perszehogy, az a lényeg, hogy Te jól és biztonságban érezd magad rajta. Csak azt a tévhitet próbáltam oszlatni, hogy technológiával "hû de bevállalós" lehetsz. A Z-Max különben is kõnehéz.


#14704
Írta 2005. június 10. - 21:21

albertfish:
tegyem fel a regi kulsom elore menjen a kopottabb (hatso volt) vagy tegyem vissza a helyere?
Semmiképpen ne! Sajnos én is ezt csináltam soxor (sõt, az azonos elsõ hátsó mintázat, de fordítottan felrakandó is ezt sugallja, hogy ejj, majd megcseréled õket), s nagyon durván romlik a gumi. Hátul a kopott gumi kikapar és csúszik, ami egy dolog...de elõl hatalmasat eshetsz vele. Ezért ha lehet, elõre mindig jó állapotú gumit tegyél.
#14705
Írta 2005. június 10. - 09:30

végül is igazad van, de nekem sztem ennyi évesen már nem sokat fog fejlõdni se a kerékpárkezelési technikám, se a bátorságom úgyhogy marad az 5" rugóút, meg a min 2,2 gumi......mindattól függetlenül, nem vagyok hajlandó kb 650 grammnál nehezebb gumit felrakni hátra... viszont mivel nem igazán vagyok teljesítménycentrikus és tök mindegy hogy 10-zel vagy 15-el mászok fel az emelkedõkön, elviselem azt a kis plusz súlyt....viszont lefelé is lemegyek, ott ahol azelõtt nem....Nem kell könyökvédõ, meg kell tanulni biciklizni.
(ha valakinek sikerült, mondja el nekem is hogyan kell...) Meg ha nem vagy biztos a dolgodban, menj inkább lassabban, s óvatosabban, hamar belatanulsz - nagyon rossz általános tendencia szerintem, hogy a kerékpározási technika hiányát sokan technológiával próbálják orvosolni. Értem ezalatt a mai trendeket, hogy "izé méghosszabb rugóút, még ballonosabb külsõ stb." Jah, s egy gondolat - nem a stabilitáson dob - annyival lassabban mész, ezért tûnik stabilabbnak.
#14706
Írta 2005. június 10. - 07:36

DE AZ ÚJ SOKKAL JOBB (mondjuk a conti jobban mászott, de kanyarban is kifelé



PEACE
#14707
Írta 2005. június 10. - 07:23

És még csodálkoztok hogy sírok.
De nemsokára..kerekenként közel egy kiló minusz..hahaha
#14708
Írta 2005. június 10. - 01:15

ha ehhez szoksz hozza az mas.
en az 1.95 sulyu kerekhez alkalmazkodtam es az "izmaim":D is ehhez fejlodtek ,szal egybol megereztem a 2.10 nehezsegeit tele sarral.
ha mar itt vagyok meg is kerdem ,hogy tegyem fel a regi kulsom elore menjen a kopottabb (hatso volt) vagy tegyem vissza a helyere?
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14709
Írta 2005. június 09. - 23:53

Thez gyerek mátra marcit 2 külsõvel meg DH belsõvel tekerte/tolta végig:D
Mármint kerekenként!
Nagyon félt a szentem a felütéstõl:D
Teker7õ de minek a felesleges súlyt cipelni?
#14710
Írta 2005. június 09. - 23:52

mi mindanyian fr/dhzunk.azaz fölfelé is tekerünk.
egytöl-eygik mindenkinek 2,35+ gumija van de legáltalánosabb a 2,5ös 2ply highroller,dh belsõvel.igy egy keréken a gumi 1500g körül van+600g nyi felni
Shoshi,pécsi topic,igy lett második cc versenyen.
sõt nagy túrákra is igy szoktunk menni ahogy lefelé is és simán teljesíthetõ...
szóval nem kell enyit gumizni,amit jól érzel azzal menyj...
nah az szerintem butaság...
feleslgest semmi képp nem kell,ezért okosan kell gumit választani....
de egy full köves full gyors pályán nagyon nem fog zavarni a +100g ha nem lesz elöl hátul felütéses deefket...
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
#14711
Írta 2005. június 09. - 23:44

#14712
Írta 2005. június 09. - 23:35



#14713
Írta 2005. június 09. - 21:25

kicsit hasonlitott igy DIG kerekere

hat betonon eddig 33 al nyomtam 1.95 szaraz idoben most teli sarral 8-9km
asszem 1.95 nel maradok jo az nekem.... max veszek konyokvedot



"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14714
Írta 2005. június 09. - 21:18


#14715
Írta 2005. június 09. - 21:10

szal lehet gondolkodonom mi a fontosabb :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14716
Írta 2005. június 09. - 10:28

edzésre, túrára ugyanaz, de az ócsó változatban
#14717
Írta 2005. június 09. - 09:54

az elejére jobban tudsz vigyázni a hátulja meg többet kap mindíg. Így hátul jobban csillapított merev vázzal és nem volt akkora traktor fíling sem.
irc mythos
z-max
#14718
Írta 2005. június 09. - 00:06

van, nekem 3 db van itthon...és simán belefér a cc vázakba legalábbis a konákba...úgy szoktam használni hogy hátul racing ralph, elõl big jim...aztán ha jön a tél akkor hátul king jimAz egy cc vázba nehezen férne bele! Racing ralph-ba van egyáltalán 2.4-es?
#14719
Írta 2005. június 09. - 00:05

#14720
Írta 2005. június 08. - 23:58

de pld a 2,4es racing ralph könnyû, semmi gördülési ellenállás, viszont komfortos...csak kopik mint a kaki....marka tipus?