Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15893 hozzászólás a témában

#14701
McPherson

McPherson

    vendég

  • fórumtag
  • 135 hozzászólás
Hát nekem Black JAck van immár másfélezer km óta, de nem tetszik nagyon, 1. már kezd kopni, pedig inkább erdõben használtam, igaz nem naon, de már az oldalsó bütykök is kezdenek leérni 2.nem egy álom a tapadása. Jó az oldaltartása (már amikor), meg a hirtelen dolgokra általában reagál, de elég bizonytalanul, és hihetetlenül buta helyen is meg lehet vele csúszni... köveken nem jó, erdõben viszonylag jó, télen (havon, jégen, hidebgen) meg naon szar, en bloc. Az aszfaltot szereti(miért?). Általában véve néha jó, néha szar, valójában nem igazán tudom, h mitõl függ, uh nem merem kihasználni...
...And Justice For All

#14702
zolle

zolle

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.703 hozzászólás
Blakko Dzsákkû tándájóó

prémium gumi, mer van rajta futófelület, de mégse semislick amit a híresztelésekkel ellentétben az égvilágon semmire sem jó!

#14703
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.355 hozzászólás
van excavader is:-)

#14704
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
de nem is darth vader :D

(rob az innovaderre gondol mellesleg)

#14705
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
ritchey valami izé, nemtudommi. viszonylag kemény gumikeverék, nem nagyon kopik.
excavader, vagy valami vader, de nem motovader, mert az 2.4-es.

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#14706
Hápi

Hápi

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 952 hozzászólás
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni:
Schwalbe Black Jack-ról ki mit tud vagy hallott? Maratonra szeretném használni, hogy a sok aszfaltos részen is biztonságosan és gyorsan tudjak tekerni. Vagy esetleg valami hasonló árkategóriájú aszfalton és terepen is használható gumit tudnátok ajánlani.

#14707
csita

csita

    vendég

  • fórumtag
  • 235 hozzászólás
És ballonosabb, ami kisebb-nagyobb ugratásoknál jól jöhet...:D
"A sport a test útján nyitja meg a lelket.":)

#14708
Vole

Vole

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.561 hozzászólás
A 2.1 -es szelesebb.
A felnidre felmegy, nyugodtan vedd meg, de csak ha kell a nagyobb tapadas, fekezhetoseg.
Ride fast or be last!
I`m as fast as nobody!

#14709
dave862

dave862

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 383 hozzászólás
mi a különbség egy 26x1.9" ill 26x2.1"-es gumiköpeny között ?

Ha van egy felnim , amin eddig 26x1.9"-es volt , arra fel lehet rakni egy 26x2.1"-eset ?

Köszi a választ !

#14710
Paul Vitti

Paul Vitti

    fróumfggüõ

  • fórumtag
  • 2.025 hozzászólás
Városi bicóra akarok külsõt venni, csak nemtom h 700x30ast, v 700x35öst vegyek... Szal a 700x30as nem túl fapados, illetve nem hajlamos nagyon a defektre?
A Sváble marathon slickkel kacérkodom, v a speed cruiserrel.
Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó.

#14711
AGA

AGA

    AGA

  • fórumtag
  • 2.353 hozzászólás
No ez a technológiával próbálják a technikát helyettesíteni rám és még sok emberre nem nagyon jellemzõ! Ez kb ilyen dolog (most bocs, hogy magamról beszélek de valószínûleg nem egyedül vagyok vele így) évekig használtam merevvillát, majd eltörtem egy igen erõs darabot, gondoltam kipróbálok egy nem merevet. Most amikor le akarom cserélni gondolkodom újra a mereven, de eszembejutnak azok amikor a nap végén kikészült karral és felsõtesttel estem otthon össze mert a durva terep szétrázott. A gumival hasonló a helyzet, elõször 1.9-eseim voltak (jó régen) azután kipróbáltam a 2.1-est majd mostanában a 2.3-ast és a stílusomhoz egyszerûen jobban illik, kényelmesebb stabilabb és durvább terepen gyorsabban tudok vele haladni technológia(<-teló) nélkül. Egy sárgumi pedig nem megy tele másfél kiló sárral! (Kivéve agyaggal de ez csak egyszer történt meg velem) Ennyi súly amennyivel jobb lófa... semmit nem számit ahhoz képest amennyit ad!

Ride everywhere.

.


#14712
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

végül is igazad van, de nekem sztem ennyi évesen már nem sokat fog fejlõdni se a kerékpárkezelési technikám, se a bátorságom úgyhogy marad az 5" rugóút, meg a min 2,2 gumi......mindattól függetlenül, nem vagyok hajlandó kb 650 grammnál nehezebb gumit felrakni hátra... viszont mivel nem igazán vagyok teljesítménycentrikus és tök mindegy hogy 10-zel vagy 15-el mászok fel az emelkedõkön, elviselem azt a kis plusz súlyt....viszont lefelé is lemegyek, ott ahol azelõtt nem....


Perszehogy, az a lényeg, hogy Te jól és biztonságban érezd magad rajta. Csak azt a tévhitet próbáltam oszlatni, hogy technológiával "hû de bevállalós" lehetsz. A Z-Max különben is kõnehéz. ;) Az 1.95 Pro az elõírt 525 grammal ellentétben 562 gramm, de az 1.95 WCS az elõírt 495 helyett viszont 468 g! Azért jó, ha azonos mintázatból van egy "versenygumid", ami kb 100 grammal könnyebb! :)

#14713
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás

albertfish:
tegyem fel a regi kulsom elore menjen a kopottabb (hatso volt) vagy tegyem vissza a helyere?


Semmiképpen ne! Sajnos én is ezt csináltam soxor (sõt, az azonos elsõ hátsó mintázat, de fordítottan felrakandó is ezt sugallja, hogy ejj, majd megcseréled õket), s nagyon durván romlik a gumi. Hátul a kopott gumi kikapar és csúszik, ami egy dolog...de elõl hatalmasat eshetsz vele. Ezért ha lehet, elõre mindig jó állapotú gumit tegyél.

#14714
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.277 hozzászólás

Nem kell könyökvédõ, meg kell tanulni biciklizni. ;) (ha valakinek sikerült, mondja el nekem is hogyan kell...) Meg ha nem vagy biztos a dolgodban, menj inkább lassabban, s óvatosabban, hamar belatanulsz - nagyon rossz általános tendencia szerintem, hogy a kerékpározási technika hiányát sokan technológiával próbálják orvosolni. Értem ezalatt a mai trendeket, hogy "izé méghosszabb rugóút, még ballonosabb külsõ stb." Jah, s egy gondolat - nem a stabilitáson dob - annyival lassabban mész, ezért tûnik stabilabbnak. :P

végül is igazad van, de nekem sztem ennyi évesen már nem sokat fog fejlõdni se a kerékpárkezelési technikám, se a bátorságom úgyhogy marad az 5" rugóút, meg a min 2,2 gumi......mindattól függetlenül, nem vagyok hajlandó kb 650 grammnál nehezebb gumit felrakni hátra... viszont mivel nem igazán vagyok teljesítménycentrikus és tök mindegy hogy 10-zel vagy 15-el mászok fel az emelkedõkön, elviselem azt a kis plusz súlyt....viszont lefelé is lemegyek, ott ahol azelõtt nem....

#14715
Oo_TurBO_Atti_oO

Oo_TurBO_Atti_oO

    vendég

  • fórumtag
  • 107 hozzászólás
Én most vettem meg az új gummákat a montimra, WTB WeirWolf 2,1(drótos, nem kevlar) nagyon jól mászik és kanyarokban is jól tart. Elötte egy Contim volt kevláros, Traction pro (ilyen kéccinû, dual compoundos) 1,95-2 es méretben.

DE AZ ÚJ SOKKAL JOBB (mondjuk a conti jobban mászott, de kanyarban is kifelé :D :D :D)

PEACE
:klony: Mégtöbb bringát a buliba!:klony:

#14716
Dig

Dig

    maximus

  • fórumtag
  • 10.884 hozzászólás
Na mit szólnátok 1500 grammos 2.8-as puha misihez DH belsõvel a 990 grammos felnin:D
És még csodálkoztok hogy sírok.
De nemsokára..kerekenként közel egy kiló minusz..hahaha
Vedd be a piros kapszulát, és kitágul az univerzum.

#14717
Gui

Gui

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 707 hozzászólás
albertfish:

ha ehhez szoksz hozza az mas.
en az 1.95 sulyu kerekhez alkalmazkodtam es az "izmaim":D is ehhez fejlodtek ,szal egybol megereztem a 2.10 nehezsegeit tele sarral.
ha mar itt vagyok meg is kerdem ,hogy tegyem fel a regi kulsom elore menjen a kopottabb (hatso volt) vagy tegyem vissza a helyere?
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey


Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:

#14718
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
A fizikát nem basz6od meg;)
Thez gyerek mátra marcit 2 külsõvel meg DH belsõvel tekerte/tolta végig:D
Mármint kerekenként!
Nagyon félt a szentem a felütéstõl:D

Teker7õ de minek a felesleges súlyt cipelni?

#14719
albertfish

albertfish

    Posztolányi Dezső

  • fórumtag
  • 8.749 hozzászólás
  • LocationPécs
hát most ellenpéldákat tudok mondani

mi mindanyian fr/dhzunk.azaz fölfelé is tekerünk.
egytöl-eygik mindenkinek 2,35+ gumija van de legáltalánosabb a 2,5ös 2ply highroller,dh belsõvel.igy egy keréken a gumi 1500g körül van+600g nyi felni
Shoshi,pécsi topic,igy lett második cc versenyen.
sõt nagy túrákra is igy szoktunk menni ahogy lefelé is és simán teljesíthetõ...

szóval nem kell enyit gumizni,amit jól érzel azzal menyj...

nah az szerintem butaság...

feleslgest semmi képp nem kell,ezért okosan kell gumit választani....
de egy full köves full gyors pályán nagyon nem fog zavarni a +100g ha nem lesz elöl hátul felütéses deefket...

Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..

BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz! 


#14720
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Szerintem nincs általános érvényû szabály...23-as outi gummával is csapattam már erdészeti úton és nem volt gáz,ellenben a névleg 2.25-ös,amúgy 2.4es IRC Kuyo XCvel is simán lehet cécózni...Talán ha össztelósod van,akkor mehetsz nyomással és mérettel is 1aránt lefelé mert kisebb eséllyel fogod felütni és nem fog annyira számítani a ballonosság...És tényleg nem árt,ha a lehetõségekhez képest legkönnyebb kerékkel tolod!