Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#14661
Posted 2005. June 21. - 16:43

Ritchey Z-MAX (Comp, 1.9) gumikkal akadtak enyhén minõségbeli gondjaim. Kérem segítsetek, hogy ez általános, vagy csak xar szériát fogtam ki.
Történet: 1,5 éve megvettem, kapásból hiányzott belõle a felnivel érintkezõ résznél egy vékony,rövid csíkban az anyag, rendszerint kicsípte a belsõket amit csak 3x-i defekt után vettem észre nagy nehezen, addig meg csak szidtam a belsõket! Kicseréltettem a boltban, és ezután jön a java:
1,5 éves gumi, csupán 500km-rel, szinte újszerû mintázattal, viszont mindkét gumi oldalsó és oldalsó/felsõ részénél (kb. ahol a bütykök kezdõdnek) rengeteg 0,5-1mm mély, kb. 1cm-es kirepedezés keletkezett. Kénytelen leszek leszerelni, mert félek, hogy egyszer csak felhasad az egész.
Ötlet, hogy ez mitõl lehet? Tapasztalt már vki ilyet. Mátrában bringázom, felfelé legtöbbször aszfalt, lefelé pedig jó kis köves sziklás mátrai túristautak. Gumira vigyáztam, meg nem is sok az 500km, és tekintve hogy mindkét gumin mindenfelé sûrûn vannak ilyen repedések, gondolom az anyagával lehet a gond. Még 1 tippem lenne, de ekkorát csak nem szo*6ttam: Télire befújtam a gumikat a kocsi abroncsához használatos (márkás) gumiápolóval. Kocsi abroncsát már évek óta ezzel fujkálom, semmi baja, csak nem ettõl lehet?
Most új külsõket kellene vennem, és teljesítménye alapján talán ugyanilyet vennék, de ez a minõség eltántorított. Várom a tapasztalatokat, és elõre is kösz!
#14662
Posted 2005. June 21. - 10:41

#14663
Posted 2005. June 21. - 10:39

hát nem is reklámozzákhopsz, ezt eddig nem is tudtam...:/

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14664
Posted 2005. June 21. - 10:36

elvileg nem befolyásolja, sõt semmi köze nem lenne hozzá, csak úgy néz ki hogy a schwable lényegesen sz@rabb anyagból csinálja a drótosokat....
hopsz, ezt eddig nem is tudtam...:/
#14665
Posted 2005. June 21. - 09:26

ja én is gondolkodom elõre, egy fat alberten, vagy alberten, ráadásul van belõle front only-s is (persze velotradenél nem biztos) ....biza, nekem is kopott veszettül a nagy dzsim, ezért cserélte kövér albertre. meg nekem elég virsli volt, fõképp ezért.
de azért jó gumi.
hátul meg még 0-ra koptatom a michelin all mountaint ami most elöl van, aztán megy vissza a 2,4-es racing ralph....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14666
Posted 2005. June 21. - 09:19

üdvdrótos volt
nem tudom mennyit ment, de 2000et bõven, nagyrészét persze már semi slickesítve, de hátul attól a mitától nem rossz, fõleg, ahogy tapadt.
amugy a kevlár elvileg nem befolyásolja a kopást, csak a súlyt.
vagy tévedek?
elvileg nem befolyásolja, sõt semmi köze nem lenne hozzá, csak úgy néz ki hogy a schwable lényegesen sz@rabb anyagból csinálja a drótosokat....többek tapasztalata, de tényleg láttam pár száz km terephasználat alatt durván kopott drótos big jimeket
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14667
Posted 2005. June 21. - 09:04

ugyanis ez valaszt el Szent Petertol

"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14668
Posted 2005. June 21. - 06:08

drótos volt
nem tudom mennyit ment, de 2000et bõven, nagyrészét persze már semi slickesítve, de hátul attól a mitától nem rossz, fõleg, ahogy tapadt.
amugy a kevlár elvileg nem befolyásolja a kopást, csak a súlyt.
vagy tévedek?
biza, nem befolyásolja, csak a súlyt.
#14669
Posted 2005. June 21. - 06:08

big jim hátul bírt nekem vagy fél évet, télen
de addigra totál elkopott
amúgy szerettem, jó volt
biza, nekem is kopott veszettül a nagy dzsim, ezért cserélte kövér albertre. meg nekem elég virsli volt, fõképp ezért.
de azért jó gumi.
#14670
Posted 2005. June 21. - 01:04

kevláros vagy drótos ?
mert nekem elöl volt fenn kevláros vagy 2000 km-et és még bõven jó, viszont mutattak drótost 6 - 700 alatt 40%osra kopni...
hátul meg King Jim volt fent egész télen, az alig kopott
drótos volt
nem tudom mennyit ment, de 2000et bõven, nagyrészét persze már semi slickesítve, de hátul attól a mitától nem rossz, fõleg, ahogy tapadt.
amugy a kevlár elvileg nem befolyásolja a kopást, csak a súlyt.
vagy tévedek?
#14671
Posted 2005. June 21. - 00:17


Ride everywhere.
.
#14672
Posted 2005. June 21. - 00:06

#14673
Posted 2005. June 20. - 23:54

hm kicsit 90 felett vagyok...és nem szeretek 2,5 nél keményebbre fújt gumival közlekedni....akkor lehet valami Jim lesz, elõl...Pont erre az alattomos példányra gondoltam
Ha nem vagy 70 kiló (mint én) akkor fújd sokkal keményebbre mint a többit mert 0 oldalfalvédelme van, a tüske úgy szalad át rajta mintha olvadt vaj lenne, olyan vastag dolgok is ugyanezt teszik amik a pólómon nehezen mennek át, ha lekopik a bütykön lévõ bütyök akkor kb. 40% -ot csökken a teljesítménye ami azért gáz, mert nekem a második budáról csepelotthonba menetelnél eltûntek ezek annyira puha anyagból van.
Lcs-ék be se rakták az újság gumitesztjébe, pedig azt mondta volt náluk ilyen is:chin:
Amúgy elmegy, de ennyiért már Schwalbe Al Mighty!
viszont ha valaki michelin all mountain-en gondolkodna, néhány tapasztalat...
sárban használhatatlan (de sz@rabb, mint a racing ralph, pedig az se egy sárgumi)
vizes köveken kissé kiszámíthatatlan
vegyes használatban a hátsó 1200-1300 km után kuka...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14674
Posted 2005. June 20. - 23:48

kevláros vagy drótos ?big jim hátul bírt nekem vagy fél évet, télen
de addigra totál elkopott
amúgy szerettem, jó volt
mert nekem elöl volt fenn kevláros vagy 2000 km-et és még bõven jó, viszont mutattak drótost 6 - 700 alatt 40%osra kopni...
hátul meg King Jim volt fent egész télen, az alig kopott
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14675
Posted 2005. June 20. - 23:42

de addigra totál elkopott
amúgy szerettem, jó volt
#14676
Posted 2005. June 20. - 23:38

Pont erre az alattomos példányra gondoltam"viszont nokian hááát nem nyilatkozom kategória"
hmm, én most teszem fel elõre a nokian nbx2,3-et a michelin all mountain helyett....+látjuk, lehet 6-800 kilcsi és megy elõre a King Jim?...

Lcs-ék be se rakták az újság gumitesztjébe, pedig azt mondta volt náluk ilyen is:chin:
Amúgy elmegy, de ennyiért már Schwalbe Al Mighty!
Ride everywhere.
.
#14677
Posted 2005. June 20. - 23:15


2.4" 880 gramm, oldalfalvédelem, kevláros.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14678
Posted 2005. June 20. - 23:09

hmm, én most teszem fel elõre a nokian nbx2,3-et a michelin all mountain helyett....+látjuk, lehet 6-800 kilcsi és megy elõre a King Jim?...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14679
Posted 2005. June 20. - 21:53

A Schvalbe-ról még nem nyilatkozom (eddig ok) Continak nagyon van tartása (a lóherésnek) barátném használja és tetszik neki pedig nincs oda a kerekezésért és szerintem is fasza, Maxxisból legalábbis a swampthing a kedvencem, némelyik kenda is jó, viszont nokian hááát nem nyilatkozom kategóriaSzal szerintem a svalbe jó conti meg nem annyira
maxxis meg hulladék

Ride everywhere.
.
#14680
Posted 2005. June 20. - 21:46
