Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Indította
Darton
, 2002. január 18. 20:07
#14621
Írta 2005. június 27. - 13:18

hiába dupla szövésû, amúgy kibír egy szezont, de nem tapad!!!!
#14622
Írta 2005. június 27. - 13:17

nem tudok dönteni
mennyivel bírná kábé tovább a duplaszövésû 60a-s Minion, mint a szimplaszövésû Tioga? pl.: ??Tioga 4 hónap, Maxxis: 8hónap??
inkább adok 2500-el többet a Minion-ért, és akkor duplaszövésû lesz, meg nem kopik olyan hamar... de nem tudok dönteni

inkább adok 2500-el többet a Minion-ért, és akkor duplaszövésû lesz, meg nem kopik olyan hamar... de nem tudok dönteni

#14623
Írta 2005. június 27. - 08:38

én a tiogát venném
maxxis szar, és utálok powerslide-olni ^^"
maxxis szar, és utálok powerslide-olni ^^"
#14624
Írta 2005. június 27. - 08:07

tioga állati jó gumi, de állati hamara el is kopik és utána és/vagy közben is állati könnyen defektálódik.
maxxis meg hátul jó, elöl is jó lehet.
maxxis meg hátul jó, elöl is jó lehet.
#14625
Írta 2005. június 26. - 19:08

elõl nem kopnak annyira egyébkéntsem. én a maxxis venném.
duplafalú?
duplafalú?
Too many times your body can't take
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
Too many times you've made a mistake
Too many times you haven't realized
Too many times your mind became paralyzed
A biciklim. Saját konstrukció.
vmi állást én is keresnék. esetleg ha vki tudna vmi testhezállót, egészen nyugodtan ne fogja vissza magát...
#14626
Írta 2005. június 26. - 14:36

Nem tudok dönteni: hátra kéne:
- Tioga Factory DH 2.1: 4 000, nem duplafalú, de olyan jókat hallottam róla, meg jobban is tetszik mint a narancssárga csíkos Maxxis
54 mm széles azt hiszem, de ebben nem vagyok biztos
- Maxxis Minion DH 2.35 2 ply maxxpro 60a: ez duplaszövésû, 6 500. elöl használt duplafalú 60a-s highroller lesz, és talán jobban nézne ki ezzel... meg ez nem kopik el olyan hamar, mint a Tioga, meg duplaszövésû... nem tudom...
Szerintetek?
Kössz.
- Tioga Factory DH 2.1: 4 000, nem duplafalú, de olyan jókat hallottam róla, meg jobban is tetszik mint a narancssárga csíkos Maxxis

- Maxxis Minion DH 2.35 2 ply maxxpro 60a: ez duplaszövésû, 6 500. elöl használt duplafalú 60a-s highroller lesz, és talán jobban nézne ki ezzel... meg ez nem kopik el olyan hamar, mint a Tioga, meg duplaszövésû... nem tudom...
Szerintetek?
Kössz.
#14627
Írta 2005. június 24. - 18:19

#14628
Írta 2005. június 23. - 10:00

nekem is és még 2 ismerõsnek is volt 1-2 éve rubena külsõje.
mindegyik gumiban volt akkora tojás, hogy rendesen zavart.
egyik havernak a marikooban megcsinálták a gumiját. szappanos/tusfürdõs vízzel tették fel a gumit és úgy beugrott a helyére. de azt nem kívánom senkinek levenni.
még egy olyan nyálkás csúszós szart...
ha valakinek kell a 95% rubena 2.00 full slick külsõ akkor ingyen elvihetõ.
mindegyik gumiban volt akkora tojás, hogy rendesen zavart.
egyik havernak a marikooban megcsinálták a gumiját. szappanos/tusfürdõs vízzel tették fel a gumit és úgy beugrott a helyére. de azt nem kívánom senkinek levenni.
még egy olyan nyálkás csúszós szart...
ha valakinek kell a 95% rubena 2.00 full slick külsõ akkor ingyen elvihetõ.
#14629
Írta 2005. június 22. - 19:10

csak olyan konnyunek tunt most igy este az uj post gomb nyomasa aztan amikor mar a harmadikat irtam elgondolkoztam ,hogy ez igy nem az igazi :chin:
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14630
Írta 2005. június 22. - 19:01

Gui: neked is magyarázni kell még a módosít gombot? 
Ma megszemléltem énis közelebrõl a 2.3 as verticalomat és hát a bütykök körül szép kis repedések vannak..
meg egy helyen valami ki vágta és ott van egy jó kis nyílás :cry:

Ma megszemléltem énis közelebrõl a 2.3 as verticalomat és hát a bütykök körül szép kis repedések vannak..
meg egy helyen valami ki vágta és ott van egy jó kis nyílás :cry:
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#14631
Írta 2005. június 22. - 18:57

há nem tudom, én nem fujkálom az autóét se, a
En a kocsiban csak az ajto koruli tomitoket fujkalom egy helyen nem direkt es 3 ev alatt latszik a kulonbseg a fujt meg most is jo a nem fujt kirepedt.Bar ez nem egy abroncs az is igaz...
"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14632
Írta 2005. június 22. - 18:56

Szerinted
Elmozdulni nem mozdul, csak 4 centis felnire rohadt nehéz felrakni normálisan a gumit. Csak úgy kérdeztem hátha valaki itt többször rakott már fel gumit mint én
NEmjött be
nekem az a technikam hogy beraktam a bringaba megforditva ugye. van egy orosz


"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14633
Írta 2005. június 22. - 18:49

ezekkel az új rubena külsõkkel mi a helyzet találkozott már vki ilyenekkel?
egy scyllát bevállalnék tú felhsználás keretében jónak tûnik a mintája. de én 56 tpi-vel is beírném
vettem egy par 1.75 eset rain vagy mi sima van benne par csik aszfalt ra hibatlan

erdekes a fujkalos dolog hat nem tudom igaz lehet abban hogy amiatt ment szet de szerintem olyan hude baromi sokban nem kulonbozik a bringa abroncsa kocsietol. Lehet csak en vagyok a lama akkor savazatok le nyugodtan

UV erdekes dolog nekem a kulsom felso resze ahol intezivebben kopik mar lassaqn ilyen kaka barna olyan UV kiszivott szine van. Igaz Ching Thing Shung gyari Merdia kulso. Amugy egesz jo de kicsik mar a butykok 2.2e km utan

"A processzorok füsttel mûködnek, ha a füst kiszáll belõlük nem mûködnek tovább."
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
"Ami nem öl meg az csak erõsít."
"A kerékpár számomra a szabadság szinonímája"
Tom Ritchey
Nem értem ,miért gyártanak olyan 10.000.000Ft-os autót amin nem megy az index? :chin:
#14634
Írta 2005. június 22. - 17:42

Szerinted
Elmozdulni nem mozdul, csak 4 centis felnire rohadt nehéz felrakni normálisan a gumit. Csak úgy kérdeztem hátha valaki itt többször rakott már fel gumit mint én
NEmjött be



Ride everywhere.
.
#14635
Írta 2005. június 22. - 17:11

AGA: ha jól értem, csámpásan áll a gumi a felnin. Szerintem csak az a módszer létezik, hogy lassan, fokozatosan fújod fel a kereket, és mindig igazgatod kézzzel a külsõt, hogy egyik perem se legyen lejjebb a másiknál. Nagyon kis nyomáson nagy erõvel be tudod rángatni középre, és késõbb már nem mozdul el.
#14636
Írta 2005. június 22. - 16:58

há nem tudom, én nem fujkálom az autóét se, a legútobbi garnitura kibirt 200 k-t úgy hogy télre csak le volt b@szva a garázsba....azóta meg a lexarabb (vmi kormoran ) téli gummával járok non stop, azt kész...na jó autós topik end...
de a bringa gumik is csak, fel vannak aggatva egy kampóra és semmi bajuk....igaz nálam nincs ideje kirepedezni mer hamarabb elkopik.....
de a bringa gumik is csak, fel vannak aggatva egy kampóra és semmi bajuk....igaz nálam nincs ideje kirepedezni mer hamarabb elkopik.....

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14637
Írta 2005. június 22. - 11:48

No prevent kárpitápolóról hallottam, hogy inkább rontott mint ápolt, de kíváncsi vagyok.
Hogy lehet felrakni normálisan egy gumit 4 Cm-s felnire, hogy ne legyen benne nyolcas?
NEM A KERÉKBE VAN mielõtt valaki belekötne
Hogy lehet felrakni normálisan egy gumit 4 Cm-s felnire, hogy ne legyen benne nyolcas?
NEM A KERÉKBE VAN mielõtt valaki belekötne

Ride everywhere.
.
#14638
Írta 2005. június 22. - 11:43

AGA: A gumiápolószer márkája: Prevent (autós ugyebár). Igen, elvileg nem lehetne gond, bár haverom olyat hallott vmi tesztben, h még a kocsi abroncsain se szabadna használni, mert bár télire szépen lekezeli, viszont nyáron az erõs napsütésben csak még jobban kirepedezik. Autós lapok szerint pedig ugyebár fujkálni kell, ha azt akarjuk, h hosszú életû legyen. No ennyit errõl.
Dante: Hát ja, én is el tom képzelni, hogy lejtõn szívbajosaknak jó motiváló tényezõ lehet a szilikon! LOL
Asszem teszek majd egy olyan próbát, hogy a mostani külsõmön vadászok egy épen maradt felületet (talán még van ilyen), és ott befújkálom párszor jó alaposan, és meglátjuk,h jobban szétmegy-e, mint a be nem fújt részek. Tapasztalatokról majd írok.
Dante: Hát ja, én is el tom képzelni, hogy lejtõn szívbajosaknak jó motiváló tényezõ lehet a szilikon! LOL
Asszem teszek majd egy olyan próbát, hogy a mostani külsõmön vadászok egy épen maradt felületet (talán még van ilyen), és ott befújkálom párszor jó alaposan, és meglátjuk,h jobban szétmegy-e, mint a be nem fújt részek. Tapasztalatokról majd írok.
#14639
Írta 2005. június 22. - 07:55

Vizes betonon minden csúszik. De nagyon.
Mármint a bütykös gumik közül.
jeh, a svalbi extrémül csúszik vizes sima betonon. de soxor mexopatott már...
#14640
Írta 2005. június 21. - 23:45

A sárgumijaim hasznosak homokban. Igaz egy '89-'90 körüli esésem után tanultam meg hogyan kell homokban menni. Az apró kavicsos utakkal is sokáig gondjaim voltak, de ez is sárgumihasználat után oldodott meg. Viszont ezekkel lehetetlen normálisan aszfalton menni, de ez nem negyon foglalkoztat

Ride everywhere.
.