Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#14641
Posted 2005. June 20. - 23:15
2.4" 880 gramm, oldalfalvédelem, kevláros.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#14642
Posted 2005. June 20. - 23:09
hmm, én most teszem fel elõre a nokian nbx2,3-et a michelin all mountain helyett....+látjuk, lehet 6-800 kilcsi és megy elõre a King Jim?...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14643
Posted 2005. June 20. - 21:53
A Schvalbe-ról még nem nyilatkozom (eddig ok) Continak nagyon van tartása (a lóherésnek) barátném használja és tetszik neki pedig nincs oda a kerekezésért és szerintem is fasza, Maxxisból legalábbis a swampthing a kedvencem, némelyik kenda is jó, viszont nokian hááát nem nyilatkozom kategória mostanában ezeket nyúzom, a többi most nem jut eszembe.Szal szerintem a svalbe jó conti meg nem annyira
maxxis meg hulladék
Ride everywhere.
.
#14644
Posted 2005. June 20. - 21:46
#14645
Posted 2005. June 20. - 07:59
csak olvastam a felette lévõ postot
Szal szerintem a svalbe jó conti meg nem annyira
maxxis meg hulladék
#14646
Posted 2005. June 20. - 07:56
#14647
Posted 2005. June 20. - 07:48
hálistennek még sosem borultam emiatt, de a highroller ebbõl a szempontból nem egy jó gumi
#14648
Posted 2005. June 20. - 06:52
#14649
Posted 2005. June 18. - 12:19
Tegnap gyönyörködtem pár órát a Conti külsõkben, és a Town&Country eléggé felkeltette az érdeklõdésemet. Mondjuk én fõleg félterep és slick párti vagyok, szal most nem a terep gumikról lesz szó.
http://www.rp-pawlak...ncountry_03.jpg Nos mi a véleményetek róla? Sztem nagyon állat.
Illetve a Double Fighter II-rõl mit gondoltok a terep gumiknál?
1.9-es és 2.1-es méretekben lehet kapni illetve 4,5bart lehet belepréselni. Tom nem egy nagy show ez a nyomásérték, de hét ekkora ballonhoz nem is lenne túl jó a nagyobb nyomás.
Aztán megtaláltam a Continental magyar honlapját bár lehet hogy már tudtok róla de azért belinkelem.
http://www.pacificcy...kcsoportok.html
Szerintetek milyen párost lenne érdemes összeállítani ha trek-rõl van szó? Vagy egyszerûen csak két uo. gumit kell venni azt hadd menjen? Ugyanis a Technológiáknál TirePositioningSystem-re az van írva hogy érdemes két különbõzõ felépítsû külsõt felrakni. Bár én ezt még csak a terep külsõknél hallottam de szerintetek érdemes ezt trek-gumiknál is alkalmazni?
Most Maxxis Xenith gumikkal nyomulok, jól megy meg minden de városba mégsem a legjobb.
#14650
Posted 2005. June 17. - 14:38
#14651
Posted 2005. June 17. - 14:32
#14652
Posted 2005. June 17. - 11:57
2 innoVaderrel milyen lejtõn jönni ?
#14653
Posted 2005. June 17. - 11:49
Furcsa... Tényleg csak ennyit bírna?
másnak hajtok, mások hajtanak"
#14654
Posted 2005. June 17. - 10:58
#14655
Posted 2005. June 16. - 23:25
Na komolyan - szerintem hibás párosítás, mert elõre hülyeség, sõt veszélyes egy jólguruló semislick, míg hátulra meg egy brutálkapaszkodó rücskös gumi. Ezzel felfelé lehetsz istenkirály, de lefelé hogy csúszni fogsz, az tuti. Mellesleg az Innovaderhez az Elevader passzant hátra, ha már nem akarsz Inno-kat párban használni. A Moto-hoz meg az Excavader. Szóval ha nem akarod magadat összetörni, akkor vagy törlöd/ módosítod a rendelést valahogy így:
-vagy Innovader+Elevader VAGY Excavader+Motovader
-vagy 2 db Innovader
(vagy beszerzel még 2 gumit,s kipróbálod így is / úgy is, de ez a drágább megoldás)
De ne tolj ki magaddal, s NE rendelj olyan párosítást, ahol a két gumi TELJESEN más felhasználási területre való!
Vaaagy, vegyél mindenrejó (na jó, olyan nincs, de MAJDNEM mindenre jó az azért van...) gumit, párban, ZMax, ZED, ZED Race.
PS De ha a nevedbõl adódóan feltételezvén tényleg NRSed van, akkor felejtsd el a semislickeket/alacsonymintásokat, és vegyél bütyköset.
#14656
Posted 2005. June 16. - 23:17
elõre egy InnoVadert hátra pedig MotoVadert redeltem.
Vonjam vissza a rendelést ? Nagyon szarok ? Árban kéne hasonló, és tulajdonságokkal bíró külsõ, ha ez nem elég jó. Bár 7200 Ft nem nagy pénz
#14657
Posted 2005. June 16. - 22:00
3100-ért kínálják amugy.
#14658
Posted 2005. June 16. - 21:03
szia HápiSziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni:
Schwalbe Black Jack-ról ki mit tud vagy hallott? Maratonra szeretném használni, hogy a sok aszfaltos részen is biztonságosan és gyorsan tudjak tekerni. Vagy esetleg valami hasonló árkategóriájú aszfalton és terepen is használható gumit tudnátok ajánlani.
speciel a black jacket nem próbáltam, a schwablék közül, nem igazán tetszik a mintázata, arra viszont vigyázz a svábléknél, hogyha drótóst veszel nem csak nehezebb hanem asz anyaga is sokkal gyengébb, pár száz km után elég komolyan tud kopni...nekem eddig legjobban a hátul racing ralph elõl big jim páros jött be....hátránya hogy a ralph kopik keményen, és sárban abszolút használhatatlan..
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#14659
Posted 2005. June 16. - 20:41
Ezt én is csak megerõsíthetem szintén saját tapasztalatból...crosskovácsin sem volt egy élmény vele menni :cry:Ezzel vitába szállnék. Egyáltalán nem jó mindenhova. Vizes/sáros terepre, keményen sziklás talajra, és murvás lejtõkre nem igazán jó.
Igen, és ez saját tapasztalat, nem a nagymamám barátnõjének, a sógorának a haverjától hallottam.
#14660
Posted 2005. June 16. - 20:35
Ezzel vitába szállnék. Egyáltalán nem jó mindenhova. Vizes/sáros terepre, keményen sziklás talajra, és murvás lejtõkre nem igazán jó.:prosze: PANARACER DART n SMOKE.
Versenyek kivételével (súly miatt) mindig mindenhova tökéletesek.
Igen, és ez saját tapasztalat, nem a nagymamám barátnõjének, a sógorának a haverjától hallottam.