Continental természetesen
És köszi!
? a Ct Ultra Race az Conti Ultra Race vagy CST Ultra Race? Mert, ha utóbbi, akkor inkább azt javaslom, hogy sehogy se használd. Bár övnek még jó lehet.
Vejne módosította - 2015. október 20. - 16:12
Köszi.
A mérés azért volt pontatlan, mert belemértem a felni peremét, amúgy, tényleg 622-es. A felninél is rosszul mértem, a belső mérete 1,88cm. Nézelődtem, és találtam Rubena v66-ból Ultimate Stop Thorn-os gumit, 37-622-est.
A másik bicajra, ahova a vékonyat terveztem, inkább határeset vastagot találtam. A pontos belső szélességét nem tudom, mert gumi van épp rajta, kívülről 2,38, ami a másikat alpul véve olyan 1,8 körül lehet, viszont STU-s gumi csak 47-559-es van rá. Viszont egy kb 2,0-s felnivel használtam egy 52-559-es gumit fél évet gond nélkül, talán menne az 1,8-as felnin a 47-es gumi?
622-es felnire (ha már 622-es a gyári gumi, akkor biztos rosszul mérsz) ne vegyél 630-as gumit, mert nem fog működni vele.
ha nehéz volt szerelni, az csak annyit jelent, hogy az adott felni-gumi páros nem szerette egymást.
a felninek a belső szélessége számít a maximális gumiszélesség szempontjából, lap alján van erre táblázat:
http://www.sheldonbr...ire-sizing.html
Hello!
Kis segítséget kérnék, milyen gumit kellene venni ismerősöm bicajára, amin most a felirata szerint 40-622-es van. A felni maximális mérete (peremmel) (mérőszalaggal mérve) 63,5 cm, a max szélessége 2,44cm. A gyári gumi van rajta, de a gumiban lévő fémszám olyan szűk, hogy fém kiszedőkanállal is alig lehet a gumit a felniről le-vissza szedni, többször a megragasztott gumit a tompa kiszedőkanállal lyukasztottuk ki emiatt, a felnit meg durván széthorzsoltuk. Mindenképp defektvédelmes gumi kellene rá, Rubena Hook V69 (32-630) APS-t néztem ki (egy másik bicajon a v99-es bejött). Nem lesz túl nagy netán, vagy túl keskeny? Bicipedia szerint erre olyan 45-50-es szélesség lenne az ajánlott.
Egy másik bicajra (53,5cm max átm., 2,38 cm max szél.) is kellene gumi, a 26 col-t itt már tudom, de mi lenne a legvékonyabb méret, ami jó még rá?
Mindkettő városi, néha földutas használatban van, de nem kemény terepen.
Köszi
A furatok környéke rendben van.A lyuk körül fel van púposodva a belső,és mellette is 1cm-rel.Conti belsőről van szó kb 2500km lehet benne.
Milyen márkájú belsővédő szalagot ajánlanátok?
Hmm, nekem michelin volt évekig, probléma nélkül, de használtam vittoriát is, azzal sem volt probléma.
A gyári campával már igen, de nemsoká' rá, hogy előjöttek a "spontán garázsban robbanások", eladtam a gépet.
Szerintem egyetlen ismert gyártó termékével sem járnál rosszul.
A furatok környéke rendben van.A lyuk körül fel van púposodva a belső,és mellette is 1cm-rel.Conti belsőről van szó kb 2500km lehet benne.
Milyen márkájú belsővédő szalagot ajánlanátok?
ny zoli módosította - 2015. október 02. - 17:22
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata olyan defekttel,ahol a belsőgumi küllők felőli része 3cm hosszan szétnyílt,mintha pengével vágták volna szét?Küllő nem okozhatta mivel belsővédő szalag van a felnin ami ráadásul le van ragasztva szigszalaggal.A külsőgumit is megvizsgáltam semmi baja.
Tavaly ősszel ugyanez 2x volt.
Pedig az ilyen tipikusan a felniszalag miatt szokott lenni. ami még bejátszhat: néhány felniben a perem alatt, furatok környékén sokszor ott marad gyárilag egy kis sorja.
De én felnivédő-szalagra tippelnék. Bár silány belsővel is jártam már rosszul (vittoria-conti belsővel nem volt defekt-robbanás, míg, egy planet-x belső 8 barnál azt hittem, szétszakítja a felnit belülről.. :| )
vedd le a felnivédő szalagot, nézd meg a furatok környékét, felni belsejét, s tekerj egy új szalagot (szerintem.)
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata olyan defekttel,ahol a belsőgumi küllők felőli része 3cm hosszan szétnyílt,mintha pengével vágták volna szét?Küllő nem okozhatta mivel belsővédő szalag van a felnin ami ráadásul le van ragasztva szigszalaggal.A külsőgumit is megvizsgáltam semmi baja.
Tavaly ősszel ugyanez 2x volt.
Köszi, de végigszöszöltük már az egészet. A második defektre pld. semmi magyarázat nincs. Se egy tüske, se fémdarab (új a Fulcrum 4 felni), se más. Ráadásul hárman néztük a gumissal.
A hitvány belsőre is gyanakodhatsz. A legdrágább belső is olcsóbb egy GP4000-esnél.
Mielőtt költségekbe vered magad, azért nyugodt műhelyi körülmények közt megvizsgálnám a helyedben a dupla defekt okát.
Köszi, de végigszöszöltük már az egészet. A második defektre pld. semmi magyarázat nincs. Se egy tüske, se fémdarab (új a Fulcrum 4 felni), se más. Ráadásul hárman néztük a gumissal.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Üdv. A tanácsotokat szeretném kérni. Kedvesem bringája 25-ös Conti GP 4000 SII-vel van szerelve.
Az elmúlt másfél hétben kétszer kaptunk vele defektet. Sima aszfaltos út, semmi királydinnye..
(Nekem sima 4000S van, semmi baja sosem...) 8,0-ra van fújva. "Aranypor" az ára, de csak a méreg van vele. Mit javasolnátok, milyen gumira cseréljem ezt a "csúcsterméket"? (Pénz nem számít, mert nincs...) :-)
Mielőtt költségekbe vered magad, azért nyugodt műhelyi körülmények közt megvizsgálnám a helyedben a dupla defekt okát.
mondjuk azért az csúnya lenne ha a plus-os nem maradt volna az
menj végig a zegyetemzsugárúton, több szilánkot-ződ üveget fogsz találni, mint eldobott cigicsikket
De legalább tudhatod, hogy nem csak marketingszöveg a defektvédelme
Vittoria Rubino Pro 3 5500 ft darabja (tuttibringa) nekem 10k fölött elment, (most is használom..) és defektem nem volt vele.
Bár defektet csak cseng sinnel meg Open Corsával fogtam, Conti GP (sima black chilli-polyx) és super sport plus is teljesen defektmentes maradt.
De ha csak egy tartós és erős gumi kell, Rubino Pro. Nem túl jó a tapadása, cserébe tényleg bitang sokáig elfut.
VAGY Durano S (fecske)
mondjuk azért az csúnya lenne ha a plus-os nem maradt volna az
Bikertigger módosította - 2015. szeptember 22. - 22:16
Üdv. A tanácsotokat szeretném kérni. Kedvesem bringája 25-ös Conti GP 4000 SII-vel van szerelve.
Az elmúlt másfél hétben kétszer kaptunk vele defektet. Sima aszfaltos út, semmi királydinnye..
(Nekem sima 4000S van, semmi baja sosem...) 8,0-ra van fújva. "Aranypor" az ára, de csak a méreg van vele. Mit javasolnátok, milyen gumira cseréljem ezt a "csúcsterméket"? (Pénz nem számít, mert nincs...) :-)
Vittoria Rubino Pro 3 5500 ft darabja (tuttibringa) nekem 10k fölött elment, (most is használom..) és defektem nem volt vele.
Bár defektet csak cseng sinnel meg Open Corsával fogtam, Conti GP (sima black chilli-polyx) és super sport plus is teljesen defektmentes maradt.
De ha csak egy tartós és erős gumi kell, Rubino Pro. Nem túl jó a tapadása, cserébe tényleg bitang sokáig elfut.
VAGY Durano S (fecske)
Üdv. A tanácsotokat szeretném kérni. Kedvesem bringája 25-ös Conti GP 4000 SII-vel van szerelve.
Az elmúlt másfél hétben kétszer kaptunk vele defektet. Sima aszfaltos út, semmi királydinnye..
(Nekem sima 4000S van, semmi baja sosem...) 8,0-ra van fújva. "Aranypor" az ára, de csak a méreg van vele. Mit javasolnátok, milyen gumira cseréljem ezt a "csúcsterméket"? (Pénz nem számít, mert nincs...) :-)
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Woww... Zöld Wildgripper.... megvan a párja is? Milyen állapotúak?
Esetleg ez is érdekelhet:
http://bikemarkt.mtb...m-outback-tioga
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"