Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#13761
Írta 2005. november 29. - 18:13

ezer százalék, hogy nem kevláros.
"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#13762
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 29. - 17:24

és biztos hogy a kevlárost adják 2000-ért ?
amugy szvsz q.jók még a nokianok de azt se kapod meg 5K alatt....
biker.hu, mint forgalmazó, állítja, hogy azt. de a bótba még nem kérdeztem rá. rá fogok. bringavilág... (ha valaki arra jár kérdezze meg és írja le. kösssz)
#13763
Írta 2005. november 29. - 17:00

és biztos hogy a kevlárost adják 2000-ért ?http://www.panaracer...s/index_sp.html
iit vannak áblázatba a részletes adatok. Az armaid oldalfalú a 590g. az acélos az nehezebb ...
amugy szvsz q.jók még a nokianok de azt se kapod meg 5K alatt....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13764
Írta 2005. november 29. - 16:31

hát...én meg ógy csináltam tudod, hogy a komplett lerél súlyából kivontam a belsõ súlyát. így lett 680 g az 1,8"-os, drótperemes.
az utolsó szóban ott a megfejtés a súlyára.

#13765
Írta 2005. november 29. - 16:03

Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13766
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 29. - 15:36

iit vannak áblázatba a részletes adatok. Az armaid oldalfalú a 590g. az acélos az nehezebb ...
#13767
Írta 2005. november 29. - 15:25

nekem az 1,8"-os van, de 680 g-nak mértem...
amúgy nem rossz gumi.
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13768
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 29. - 15:07


A schwalbe gumik egy bizonyos ár alatt rohadt nehezek. Nehezen kapnak defektet, de a súlyuk pofátlanság határát súrolja. Ha sok pézed van megéri ilyet venni, mert a kevláros verziók könyûek és jók! De én nem akarok max 3000-et kiadni egy gumiért.
A maxxis ranchero-ja jó lenne, csak nehéz.
A ritchey meg vagy drága, vagy nem jó sem terepre, sem aszfaltra. Igaz, az legalább könnyû. Sztem
A contitnental szerintem úgy szar ahogy van. Bár ez is könnyû, de van olyan, amelyik gyárilag lyukas, olyan vékony.... És a felülete... mind ugyanaz, csak megvariálva. röhej
Vannak még a noname-ek, némelyiknek isteni a mintázata, tapad és jól gördül aszfalton, csak ezek is nehezek. (de 1000-ért megkapni)
Összegzés: legyen 600g alatt, 3000Ft alatt, 2.1 és 2.0 között(hátulra lesz) és a mintázatról meg nem írok, mert akkor mindent kizárok.


#13769
Írta 2005. november 29. - 13:38

csak a jimmiknek meg aszfalton nagy a gördülsi ellenállásuk....az is követelmény volt alapban ha jól emléxem, hogy betonon jól gördüljön....Az már nem csak a gumin múlik, hanem a mászási technikán is
!
A flyweight igencsak Race only gumi. Kizárólag arra használndó. Az enyém 1.5 szezont bírt, de csak versenyeken használtam és meglepõen jól tapadt és mászott.
Ha könnyû és jó gumi kell akkor érdemes szétnézni a Jimy klánban. cc használatra max 500g a plafon. szerintem
g..i svábli nem gyártja már a king jimet pedig a legjobb volt....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13770
Írta 2005. november 29. - 13:27

megnézném hogy melyikkel megy fel egy emberke elõbb mondjuk a bükkkmarci hillclimbjére.
UFF
Az már nem csak a gumin múlik, hanem a mászási technikán is

A flyweight igencsak Race only gumi. Kizárólag arra használndó. Az enyém 1.5 szezont bírt, de csak versenyeken használtam és meglepõen jól tapadt és mászott.
Ha könnyû és jó gumi kell akkor érdemes szétnézni a Jimy klánban. cc használatra max 500g a plafon. szerintem
#13771
Írta 2005. november 29. - 10:25

UFF
#13772
Írta 2005. november 29. - 09:42

ööö...valakinek esetleg volt szerencséje hozzá? ha igen akkor mondhatna róla valamit...
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13773
Írta 2005. november 29. - 08:35

#13774
Írta 2005. november 29. - 07:09

Rakjak bele taknyot? Hol lehet most ilyet Pesten beszerezni?
Merida CX500
#13775
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 29. - 00:01


#13776
Írta 2005. november 28. - 19:32

azért ez a másik véglet....500 -550 gramm körül q. jó külsök vannak ...persze nem feltétlen olcsók....A könnyû gumiról jut eszembe.
Vettem egy nagyon komoly bringát, amin 330 grammos flywight külsõ van.
Egy komolyabb terepezõs fölfele,lefele nap után (köves,gyökeres,patakmedres)
ránéztem a gumira.
Az elsõ ok. a hátsónál majdnem sírva fakadtam. a bûtykök egy része leszakadt, a másik felének kb. a fele maradt.
Ja s egy hátsó defektet is kaptam.
Úgyhogy maradok a régi bevált 1,9-es kevláros nanoraptornál.
Ha könnyítenio akarsz inkább a belsõn tedd meg.
halihó
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13777
Írta 2005. november 28. - 19:30

Vettem egy nagyon komoly bringát, amin 330 grammos flywight külsõ van.
Egy komolyabb terepezõs fölfele,lefele nap után (köves,gyökeres,patakmedres)
ránéztem a gumira.
Az elsõ ok. a hátsónál majdnem sírva fakadtam. a bûtykök egy része leszakadt, a másik felének kb. a fele maradt.
Ja s egy hátsó defektet is kaptam.
Úgyhogy maradok a régi bevált 1,9-es kevláros nanoraptornál.
Ha könnyítenio akarsz inkább a belsõn tedd meg.
halihó
#13778
Írta 2005. november 28. - 17:52

#13779
vendég_kerekeske_*
Írta 2005. november 28. - 17:46

Mindenképpen többet nyersz ha a könnyebb gumit választod! Teljeen más érzés lesz bringázni a könnyebbel. Egyébként ha jól emlékszem 3x annyit számít a forgó tömegen nyert súly, mintha mondjuk a vázon könnyítenél.
Igyekszem könnyût veni. Lehet, h ez lesz a fõ szempont...
#13780
Írta 2005. november 27. - 23:41
