nem akarok belekötni, de ha a gumi alatt van mondjuk egy 750 g-os felni (és nem dh és hasonlo bicajokrol beszélek, hanem sima montiról) és az agy pedig 400 g, akkor a már nem oszt nem szoroz, hogy a gumi meg a belsõ most +/- 300 g, mert a felni és az agy gondosan kiválasztott cseréjével ennek a dupláját, vagy többet is leehtne spórolni..de amúgy gumi kell, amit kerekeske kiválasztott, az jó választás amúgy, bár kicsit nehéz, de azért ajánlatos megnézni hogy a keverék mennyire kemény, mert aszfalton a puha keverék tudtommal nem jó...vagy mégis?:chin:
na
az agy akár 10 kilós is lehetne, a megmozgatás szempontjából(keréké) ennek 0 jelentõsége van, hisz a kerék közééépontjában van a súly, max +5 cm sugárban... megpörgetésileg 0 jelentõség szinte
ellenben a gumival aggyal, ami már 13 colra van a középponttól.. itt minél nehezebb annál nehezebben indítható meg a kerék(pl fejjel lefelé levõ bringában)
persze mindenzt talpon... akkor már az agy is számít sokat.
de gyorsítás szempontjából továbbra is a gumi és a felni. szal megindítani ezek könnyítésével lesz egyszerübb, de az egész bringát hosszú távon használva meg az egész. szal:)