1 gramm a keréken az 3 gramm a vázon az okosok szerint megközelítõleg.ugy tudom h ha a keréken tehát felni vagy gumma könnyítesz 10 dkg-ot akkor az olyan mintha a vázon könnyítenél 1 kilót.
Jól tudom?
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#13401
Írta 2006. március 20. - 23:27
#13402
Írta 2006. március 20. - 23:00
Meggyõztél.Már csak azt áruld el kérlek mit válasszak.Svábli smart sam idei allround model 520gr????Ja és még1 fontos kérdés.2,1 vagy 1,9 ugyanazon gumi között van érezhetõ külómbség?
#13403
Írta 2006. március 20. - 22:30
#13404
Írta 2006. március 20. - 22:28
Jól tudom?
#13405
Írta 2006. március 20. - 22:25
A WCS tényleg más keverékbõl van mint a komp. Válaszd inkább a pro-család tagjait. Azok tartósabbak mint a WCS de könnyebbek, mint a Comp!
#13406
Írta 2006. március 20. - 22:15
Kérdésem lenne Felétek.Észre lehet venni kerekenként 20-25dkg súlycsökkenést?A mostani gumim Z-max comp 2,1 (680gr),nagyon elégedett
vagyok vele cc-re használom kb 70-30% terep-aszfalt arányban.
Már 1 ideje görcsölök 1 könnyebb (500gr) körüli gumi beszerzésén.
A svábli nobi nic-t használta már valaki?Nem tul hamar kopik mint az RR?
A Ricsi WCS gumikeveréke nem jóval puhább (így kopásra hajlamosabb) mint a
comp?Bocs a sok kérdésért de bízom Bennetek!Elõre kösz mindenkinek!
#13407
Írta 2006. március 20. - 21:20
van belõle 2,4 -es WCS.....580 gramm más kérdés hogy a velo nem hoz....A legnagyobb abból 2.35-ös. De tényleg jó. 2.4-esbõl csak vader van.
http://ritcheylogic....s_WCSZMax.html#
SPECS menûpontnál adja a méreteket
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13408
Írta 2006. március 20. - 20:42
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#13409
Írta 2006. március 20. - 20:13
Most ezerrel olcsók viszont márciusban, központi velotrade akciózás.
2 éve használok egy garnitúrát (comp) 6000+km, messze van még a használhatatlanná kopástól, és sáron kívül (ott megtelik) mindenhova szuper szerintem. Az oldalfal nem túl vastag de cserébe relatív könnyû.
A comp 750g a Pro duplaanyi pénz és 720. Asszem azért csak ennyi a súlykülönbség mert a Pro UST-s, de ha valakki okosabb javítsom ki.
#13410
Írta 2006. március 20. - 19:42
A legnagyobb abból 2.35-ös. De tényleg jó. 2.4-esbõl csak vader van.meg amit még érdemes lenne az a ricsi z-max ból van 2,4-es wcs...elég könnyû és sokat dicsért jó mintázat...
#13411
Írta 2006. március 18. - 21:23
most fgok nekiesni a témának, eddig a kisbringa volt az asztalon:)Elkoptak a Roller-ek? A Chunder-t megnézted már közelebbrõl, végül is bennfentesnek mondhatunk már egy ideje?
#13412
Írta 2006. március 18. - 21:14
racing ralph nagyon jó de inkább cc és csak szárazon, kemény talajra valamint nagyon nagyon kopik /max 1000 kilcsi/Noh akkor én vagyok a balga és fogalom zavarban is élek...Ugy értettem az endurót h eltekerni bárhova el tudjak fel is a hegyekben( nálunk csak dombnak láccik:) )De lefele is lehessen nyomni ezerrel. Aszittem ez az enduro...mert h ebbe azért kap sztem terhelést eléggé a gumma... nos akkor igy módosítva a dolgokat most melyiket ajánlanátok a felsoroltakon beülül ill kívül?
ha kapsz még svábkili big jimet, vagy king jimet az világbajnok mindkettõbõl a light verzió a king jim/2,35/ 630 gramm és nem kopnak, kicsit nagy a gördülési ellenállásuk de mindenhol +kapaszkodik bárhol felmész vele és nagyon jó lefelé is, és sárban is.....
nagyon jó a nokian nbx 2,3 as ezt drótóst tudsz venni a faktorban ha éppen van konáról le esve....ez 700 gramm de annyira kicsi a gördülési ellenállása hogy nem érzed /nem minden a súly/ viszont ez is max 1000 kilcsit bír / ha lenne kevláros annak jobb az anyaga meg könnyebb is de azt csak kintrõl
nagyon jó még az irc trailbear ez is 700g körül van de tényleg brutál jó gumi bár inkább csak elsõ kerékre.....
elég jó még a specko adrenalin pro, az papíron 2,0 de igazából 2,2
amit meg ne próbálj az a mislen all mountain ....amilyeb drága olyan szar
ezeket próbáltam.....
speci enduró tesztek szerint az inkább lejtõ irányban brutál jó gumi, nagyon nagy a gördülési ellenállása, és nehéz is
ami sztem zseniálisan jó gumi lesz-mert még nem próbáltam- az a svábli nobby nic.....csak azért nem vettem még mert rövidesen tubeless leszek, arra viszont Õt fogom venni
meg amit még érdemes lenne az a ricsi z-max ból van 2,4-es wcs...elég könnyû és sokat dicsért jó mintázat...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13413
Írta 2006. március 18. - 20:46
Elkoptak a Roller-ek? A Chunder-t megnézted már közelebbrõl, végül is bennfentesnek mondhatunk már egy ideje?én hétfõn fogok venni a dh gépre 2.4-es enduro-t
kiváncsi leszek miylen lesz.
#13414
Írta 2006. március 18. - 20:44
kiváncsi leszek miylen lesz.
#13415
Írta 2006. március 18. - 20:39
#13416
Írta 2006. március 18. - 19:24
Jézusom. Megtámadtak?
Esetleg dieselt vki nem próbált?
Nem, csak egy szimpla esti biciklizés és hipp hopp egy nyeletlen kb 13 cm-es kés penge keresztül szaladt a hátsó kerekemen:S Álmomban sem gondoltam volna h ilyet eccer összeszedek, de ilyen az én formám.
#13417
Írta 2006. március 18. - 17:23
#13418
Írta 2006. március 18. - 15:16
Jézusom. Megtámadtak?történt velem a minap h egy késpenge átszúrta a kerekem és igy sajnos külsõt is kell cserélnem mert szééét vágta:(
Esetleg dieselt vki nem próbált?
#13419
Írta 2006. március 18. - 14:31
2.3 körülit simán. lehet könnyû vékony is, csak akkor fel kell fújni rendesen, így nem ütheted fel, és mégis könnyû tekerni.
specialized enduro? asszem 2.25ösben van, hajtogatós, könnyû darab nagyon jó mintával(szídni még nem hallottam senkit)
racing ralph is jó, ésha olcsót akarsz akkor sportalbert szintén schwalbe-tól.
van ezer féle lehetõség.
(amúgy itthoni enduro: felfelé már nem jó a bringa, mert túl nehéz, és egyébként is, lefelé meg még nem jó, mert keveset mozog, meg nem is bírja, és különbenis.
szal mind2-t kicsit, de igazából komolyan egyiketsem)