Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#13381
Írta 2006. március 28. - 17:17
#13382
Írta 2006. március 28. - 02:31
jobb 5let egy teljesen kopasz
és 1 teljesen terepes szett külsõt tartani otthon
ebike nagyon jó, most lestem meg
http://ebike.hu/term...ny/26-slick/353
http://ebike.hu/term...ny/26-slick/327
http://ebike.hu/term...y/26-slick/2230
http://ebike.hu/term...y/26-slick/2524
http://ebike.hu/term...ny/26-slick/602
#13383
Írta 2006. március 28. - 00:21
http://ebike.hu/term...-22-ig-mtb/1771
Szerintem ez jó vegyes felhasználásban és az ára is baromi kedvezõ!
Nekem is relatíve sokat kell közlekednem aszfalton, asszem be fogok vállalni egy garnitúra ilyet.
#13384
Írta 2006. március 26. - 22:08
']Velemeny erdekelne. Egy kimondottan terepgumi van most a vasamon, de ahogy a helyzet all, nyaron lehet, hogy lesz orszaguti osszeroffenes haverokkal es eddig en egy Maxxis Over Drive Hybrid gumit neztem ki magamnak. Hasznal valaki ilyet, vagy tud ajanlani esetleg mast, nem az a kimondottan palyagumi erdekel.
Tjah engem is erõsen foglalkoztat vmi betonos külsõ-szett
méret 1.5 és 1.9 között valahol
Xenith?
súlyra kevésbé lennék érzékeny, sokkal inkább az árra
#13385
Írta 2006. március 26. - 21:56
keddtõl figyeld e topikotSziasztok!
Bikebuddha találtam a Nobby Nic-rõl értékes infót a Mountenbike-Magazin.de
honlapján.Tartóstesztelik e gumit 2,25 és 2,4 méretben és jóval 2000km felett járnak már vele és továbbra is remek eredményekrõl írnak,nekem úgy tûnik ez az új csoda gumi!Csak ne feledjük a gumi gyártójának és az újságnak
a nemzetiségét.Érdekelne 1 elfogulatlan öszinte vélemény ha valaki tud írjon.
mindenesetre ha figyelembe vesszük hogy kb akkora a minták magassága mint a king jimen /a 2,25 ös nobyn,/ és azok azért elmentek 2000 fölött... és a noby kicsit keményebbnek is tûnik mint a racing ralph van rá esély.....én már nagyon várom hogy koptathassam.....
csak nehogy úgy járjak vele mint a misi all mountain-nel, azt is kb fél évig vártam epedve, aztán egy rakat szar...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13386
Írta 2006. március 26. - 21:44
Bikebuddha találtam a Nobby Nic-rõl értékes infót a Mountenbike-Magazin.de
honlapján.Tartóstesztelik e gumit 2,25 és 2,4 méretben és jóval 2000km felett járnak már vele és továbbra is remek eredményekrõl írnak,nekem úgy tûnik ez az új csoda gumi!Csak ne feledjük a gumi gyártójának és az újságnak
a nemzetiségét.Érdekelne 1 elfogulatlan öszinte vélemény ha valaki tud írjon.
#13387
Írta 2006. március 24. - 11:36
#13388
Írta 2006. március 23. - 23:00
#13389
Írta 2006. március 23. - 22:44
És mint tudjuk a Gogle a barátunk!
#13390
Írta 2006. március 23. - 22:36
nekem a nic szimpibb, de nem sokan vannak itt akik próbálták sztem / jövõ héten már tudok róla mondani vmit/ ...Szerintetek a 2,2-es Fast Trak a jobb v a 2,25 Nobby Nic?
mindenesetre a fast trak cc gumi, a noby inkább am, viszont valószinú a fast track a hosszabb életû.....viszont nehezebb
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13391
Írta 2006. március 23. - 22:24
#13392
Írta 2006. március 23. - 02:03
ui.: ha már itt tartunk hogyan tudom legjobban eltávolítani?
porszívó/slag, kutya-macska
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#13393
Írta 2006. március 23. - 02:01
(sajna utólag kérdztem)
de a hátsót még nem raktam össze az szüz.
akkor onnan elspórolom a cuccot..
háát ha már így alakult legalább össze tudom hasonlítani õket..
ha ezentúl csak elsõ defektjeim lesznek akkor legalább tudom majd hogy miért..
ui.: ha már itt tartunk hogyan tudom legjobban eltávolítani?
bár úgysem szedem most szét csak majd az elsõ defektnél mert szappanosvíz + túlnyomással is alig bírtam felszenvedni úgy tapadt az oldala..
#13394
Írta 2006. március 22. - 21:09
Buddha, taperoltam ma egy 2,25 ös Nobby Nic-et a boltban......nagyon igéretes, nagyon tetszik király lesz sztem...Tigga': Nem tudod véletlen a Nobby Nic súlyát és árát?
de jövõ héten már vszínû nyúzom az UST-st
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13395
Írta 2006. március 22. - 19:52
Röviden, a legenda eredete: A nagyteherbírású gépjármûveknél annyira nagy volt a terhelés, hogy összeégett a külsõ / belsõ (régesrégi teherautók). Éppen ezért grafitporozták õket (asszem), nehogy összeégjenek. Késõbb a legenda átcsapott hintõporba is, de ez nem a felületi tapadást hivatott kivédeni, hanem az "összesülést".
Namost bringánál ilyen terhelés nyilván nincs. Ha hintõporozol, csúsznak majd egymáson, így, talán, könnyebb beszerelni, felpumpálni, nem pattan be a helyére, hanem "finoman" becsusszan stb. De a hátrány óriási - így ugyanis kis tüske esetén - mivel a légáram, ami a lyukon áramlik át, azonnal szétválasztja a külsõt és belsõt - azonnali a defekt, állhatsz is neki szerelni. Ez egy versenyen végzetes lehet. Összetapadt (most olyan baj ez?) rendszer viszont nem mindig (sõt, általában nem) ereszt le azonnal, mivel a odatapadt külsõ befoltozza a "lyukat" ideig-óráig. És szerintem kényelmesebb otthon defektet javítani, mint kint a sárban, esõben, hidegben stb. (olyan is volt már velem, hogy hetekig mentem egy bentmaradt tüskével, s nem eresztettem)
Szóval kerekeske, igenis árthat.
Állítom mindezt annak tudatában, hogy sok kerékpárboltban is hintõporoznak - de kivételesen õk tudják rosszul.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#13396
vendég_kerekeske_*
Írta 2006. március 22. - 19:14
#13397
Írta 2006. március 21. - 19:21
#13398
Írta 2006. március 21. - 18:37
Réges rég a nagyokosoktól úgy hallottam, hogy amikor összeállítok egy külsõ+belsõ gumi kombinációt érdemes a külsõbe némi hintõport rakni, hogy ne tapadjon és ha mozog, helyezkedik a belsõ akkor "megkönnyítse a dolgát", ne dörzsölje, koptassa...
Mi ebbõl az igazság? Érdemes tényleg?
Kössz!
Ui.: Most hogy így belegondolok lehet benne valami, mert régen a gumi úszósapkát is hintõporoztam és így kevésbé tapadt, nem húzta a hajamat amikor felvettem..
Ui2.: Szerintem a garmm témába sem szól bele az a csipet hintõpor, hm?
#13399
Írta 2006. március 21. - 08:44
26x1,8 410gTigga': Nem tudod véletlen a Nobby Nic súlyát és árát?
26x2,1 495 g
26x2,25 570g
26x2,4 635g
áruk 8-9 körül ha jól emléxem.....tubeless gondolom nem érdekel.....bár 2,25-ös 870 g
talán nem fog annyira kopni mint a racingh ralph, de azért 1500 km-nél többet nem remélek tõle hátsó keréken....de nagyon várom már hogy ki tudjam próbálni.....csak legyen meg az új kerekem...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való