ha belemegy a vázba(épphogy ha jól sejtem) akkor teljesen jó.Schalbwe Space milyen dirt/freeride kezdõ felhasználásra? Magellan Serpens, ZAC2000, elõzõ gumi elég ratyi, 1.75, az új amit venni szeretnék az 2.35. Mi a véleményetek?
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#13381
Posted 2006. April 04. - 21:55
#13382
Posted 2006. April 04. - 11:19
már másfél éve használom 1,8-as méretben,nekem tetszikHalihó!
Érdekelne pár gumiról vélemény:
- Panaracer Fire XC Pro
látott már maratont,xc versenyt,túrákat.sarat könnyen ledobálja
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#13383
Posted 2006. April 04. - 10:52
#13384
Posted 2006. April 04. - 02:16
mert használtam maxxist aztán meglepõdtem hogy egy gumi tapadni is tud.
Nedves-dzsendzsás talajhoz nagyon jó. Kõszeg maratonra kaptam kölcsön egy Minotaur-t és egy Wormdrive-ot Super-tacky keverékbõl. A sógorék tökéletes aszfaltján felfele hátranéztem, és majdnem eldõltem az ijedségtõl. Látszódott, ahogy hozzáragad a gumi az aszfalthoz. Komolyan, mint amikor lehúzol egy matricát, nyúltak a bütykök amikor elváltak tõle. De aztán az erdõben (nem sárban, csak olyan nedvesen) úgy tudtam ez 1.9es gumikkal lefele veretni (majd' 60psi-n), nem csúszott, még kanyarban sem. Azóta tudom, mért a Maxxis az egyik legjobb gyártó
Úgyhogy ajánlom mindnkinek spéciguminak csakerdõs versenyekre, nem száraz idõkre, mert akkor viszont kopik mint a mákostészta.
#13385
Posted 2006. April 04. - 00:18
Az a baj, hogy én már a "-" ponton nem tudnék túllépni. 680 g? Na az azért durva, még edzõguminak is. De a Panaracer-nek vannak könnyû gummái is, azok elég pengék.
Pengék, az nem kifejezés... Azon szerencsések közt voltam akik kaptak "tesztelésre" a legelsõ Cinder szállítmányból (asszem tavaly elõtt, de lehet hogy csak tavaly volt, és hajtogatósat kaptam, 1,95-öst)... Na az gumi... Csak kb 8ezer egy darab...-és az még drótos. De megéri... Az a gumi hihetetlen tulajdonságokkal bír terepen! és ennek ellenére valahogy tudsz vele haladni országúton is. Az összes gumi közül amit használtam életemben, ez volt a legjobb... (a csajok szerint viszont a bordázott "életstílusok"
A másik jó pana pedig sztem -nevét nemtom- az a vékony 1.75ös pöttyös mintás...! az is nagyon jó!
#13386
Posted 2006. April 03. - 14:13
#13387
Posted 2006. April 02. - 21:19
#13388
Posted 2006. April 02. - 21:14
enniy
ez sárgacsíkos.
#13389
Posted 2006. April 02. - 21:11
http://ebike.hu/term...22-tol-mtb/2179 akkor ennek nincs olyna csíka?
Sajna a WTB-im kezdenek elkopni, és olcsón szeretnék valamit. elõre és hátra is.
és fontos lenne ha ballonos lenne, mert szerintem szép, és hátul egy kicsit puhábbra rakom akkor még "rugózik" is
#13390
Posted 2006. April 02. - 21:09
a 60-asoknak van, a super tacky-knak nincs, ez a puha összetétel.
de én csak ajánlani tudom, hogy keress más márkát. speci, svalbe, mislen.
#13391
Posted 2006. April 02. - 21:08
Érdemes az erõsítettet venni? miért?
#13392
Posted 2006. March 31. - 21:02
Lassan megalapíthatjuk a Nobby Nic Barátikör-t,szépen hülyitjük egymást,én is
megrendeltem(még hétfõn)az ebike-n de sajnos még nem jött meg így Ricsi-bácsi még marad a hétvégére.Én írtam kérdésekkel tûzdelt mélt a svábli honlapjára és németes precizítással válaszoltak is.Ha gondoljátok,szedjük össze kérdéseinket és tegyük fel nekik.Írjatok minnél több véleményt,had oko
sodjunk!Elõre is köszönöm,mindenkinek jó hajtást a hétvégére!
#13393
Posted 2006. March 31. - 18:59
680g az iszonyat sok egy 1,8-as gumitól. Innentõl kezdve nem rúg labdába nálam, hiába ûberkirály a mitája.
Azért furi, hogy a Fire Pro-ból az überlegjobb is 500 gramm, ellenben az 1.8-as sárgumijuk 420...és az tényleg annyi, lemértem.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#13394
Posted 2006. March 31. - 18:13
amig úgy érzem tapad addig nem, de ez majd csak terepen derül ki.....tartok tõle kissé vissza fogna a túlzott kapaszkódó képesség
mindenesetre nagy baj nem lehet, ha a ghost - ra is fordítva pakolták fel...mindenesetre elõl megpróbálom a fordítást....
Én próbálgattam terepen - sár is volt - szerintem igen jól tapad a javasolt irányba felrakva. Amúgy szerintem a Schwalbe azért az általa megjelölt irányt ajánlja, mert hátul jobban számít a gördülési ellenállás mint elõl, és a NN így is jól tapad. Elõl viszont a jobb irányítás érdekében nem árt ha jobban "harap".
De próbáld ki bátran fordítva, aztán számolj be, hogy milyen! :-)
#13395
Posted 2006. March 31. - 17:51
amig úgy érzem tapad addig nem, de ez majd csak terepen derül ki.....tartok tõle kissé vissza fogna a túlzott kapaszkódó képességEzen én is elgondolkoztam egy pillanatig, amikor felraktam. De aztán azt gondoltam, a Schwalbe csak tudja...
![]()
Egy próbát megér megfordítani, ha úgy érzed. Mondjuk nekem használat közben ez nem fordult meg többet a fejemben.
A hátsón nem akarsz fordítani?
mindenesetre nagy baj nem lehet, ha a ghost - ra is fordítva pakolták fel...mindenesetre elõl megpróbálom a fordítást....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13396
Posted 2006. March 31. - 17:47
érdekes 1ébként mert ha a gyári nyilazás szerint rakod fel az pont fordított mint amit a mintázat alapján logikusnak gondolnál....szal az elsõnél adnak az oldalminták
v
v ilesmi mintázatot, hátul meg ilyet.....: ^
mindenesetre az elsõ néhány tiz km után úgy gondolom én +fordítom az elsõ keréken..../egyébként a ghost amr 9000-es reklámfotóján fordítva van - úgy látszik nekik is úgy tetszik jobban/
Ezen én is elgondolkoztam egy pillanatig, amikor felraktam. De aztán azt gondoltam, a Schwalbe csak tudja...
Egy próbát megér megfordítani, ha úgy érzed. Mondjuk nekem használat közben ez nem fordult meg többet a fejemben.
A hátsón nem akarsz fordítani?
#13397
Posted 2006. March 31. - 16:10
#13398
Posted 2006. March 31. - 16:07
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#13399
Posted 2006. March 31. - 09:11
2005-ben 2 haverom nyomta végig ezzel (wire, 1,8").
/nekem is ilyen van/
ez szinte kizárólag aszfaltos edzést takar, terepet a versenyek jelentettek.
+: lassan kopik, terepen (elöl-hátul) jól viselkedik, nagyon jó az öntisztulása, nem zavaró a gördülési ellenállása
-: nehéz (680g), min. 4 bar kell bele (nem komfortos)
Vegyipari Technikus, Biológia Tanár, Specialized Epic Marathon, Lumix G80, Golden retrievers
#13400
Posted 2006. March 31. - 08:46
XC_Rider, vagy aki bírja a nyelvet, a germánok azt nem írják hogy gyárilag ajánlott forgásirányban vagy fordítva felrakva használják a nobyt ?ha tudsz németül kicsit akkor ajánlom figyelmedbe pl. : http://www.mountainb...ynic.110236.htm
És mint tudjuk a Gogle a barátunk!
érdekes 1ébként mert ha a gyári nyilazás szerint rakod fel az pont fordított mint amit a mintázat alapján logikusnak gondolnál....szal az elsõnél adnak az oldalminták
v
v ilesmi mintázatot, hátul meg ilyet.....: ^
mindenesetre az elsõ néhány tiz km után úgy gondolom én +fordítom az elsõ keréken..../egyébként a ghost amr 9000-es reklámfotóján fordítva van - úgy látszik nekik is úgy tetszik jobban/
1ébként elsõre nagyon ballonos, a 2,25-ös majdnem akkora mint a 2,4-es racing ralph - a 2,4-es asszem be se férne a dawg vázba a telóba meg pláne nem - ......aszfalton a gördülése nagyobb mint a racing ralfé, de ez várható is volt.....ami kis sárba belementem, ott nagyon jól viselkedett, de ez síkon volt, majd 7végén összesározom a gépet......és valószinû kopásállóbb is lesz mint a rr.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

Sign In
Create Account

Back to top






