Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#13181
Írta 2006. június 13. - 15:38

#13182
Írta 2006. június 07. - 19:17

19 mm, de ha veszed a fáradságot, és megnézed a gyártó honlapját, ott megtalálod a többi adatot is a felnirõl.:chin:Meg tudja mondani valaki, hogy a ZAC2000-es felninek mennyi a belsõ szélessége?
És hogy milyen lenne rajta egy 2.5ös highroller? Esetleg a 2.35ös még elmenne?
#13183
Írta 2006. június 07. - 17:42

És hogy milyen lenne rajta egy 2.5ös highroller? Esetleg a 2.35ös még elmenne?
#13184
Írta 2006. június 06. - 23:55

bitang mód tapad, viszont sajnos eléggé kopós fajta.
kis bringára nem érdemes nagyobb gumit tenni.
#13185
Írta 2006. június 06. - 23:38

Voks, érv, vmi?

kieg: he-he régen is valami ilyesmi problémám volt

(most minimum maxxis vmi-holly páros lesz)
#13186
Írta 2006. június 06. - 23:36

"Nem szeretném megmondani, hogy a függöny mögötti nõ jó-e.
De néha elhúzom a függönyt, hogy el tudd dönteni magad."
#13187
Írta 2006. június 06. - 19:16

Tud valaki infot mondani a Vittoria Zafffiro gumiköppeny 23x622-röl,például hogy valóban van-e kevlár benne antidefekt cucc?
kemény defekteket kaptam vele és azért furcsa mert ebbõl a fajtából volt nekem 3 évig egy másik bicón és 1szer se lett defektem.
mázli vagy Thaiföldön lustálkodnak a melósók..?
holnap lesz még 1 cangám és arra akarok gumit venni majd,csakhogy a Zaffiro most csalódás.Michelint vagy mit ajánlótok?
vagy esetleg más defektgátló trükköt aki ismer megoszthatná outis témában.
köszönöm elöre is.
#13188
Írta 2006. június 06. - 18:27

szal semmi vélemény?
a larsen asszem kemény, döngölt utakra a legjobb. a kraken most nem jut eszembe, és lusta vagyok, hogy utánanézzek

#13189
Írta 2006. június 06. - 18:11

Mit gondoltok egy Larsen+Kraken párosításról???
Földút,terep,néha betonra kéne.
szal semmi vélemény?
#13190
Írta 2006. június 06. - 13:27

#13191
Írta 2006. június 06. - 13:23

#13192
Írta 2006. június 06. - 13:15

akkor nyilván az a gumitömítés engedi a levegõt. nézd át, hogy mindenhol a helyén van-e. mondjuk nekem a mavicon nincs is küllõlyuk alulról. biztos, hogy a küllõknél engedi a levegõt? nekem néha elõfordul, hogy a gumi nincs rendesen a helyén, és ott jön a levegõ.
Nos megoldódott a probléma!
A Sun forgalamzója visszaveszi, ugyanis nem mûködnek ezek a típusú felnik. A tömítés nincs jól megoldva rajtuk.
Szóval úgy néz ki új felni lesz, és szerintem Mavic. Már csak azt nem tudom milyen.
Bocs h. egy kicsit offtopic voltam.
Megyek is tubeless topic-ba
Kösz.
#13193
Írta 2006. június 06. - 12:58

"Elõre talán inkább Minion front, ha sok lejtõt látogatsz"
Nem túl gyakori mostanság a lejtõzés sajna...dirtre több a lehetõség, idõ, meg közel is van
Ez tényleg irrealisztikus volt, az idõt tekintve


#13194
Írta 2006. június 06. - 12:47

Nem túl gyakori mostanság a lejtõzés sajna...dirtre több a lehetõség, idõ, meg közel is van

#13195
Írta 2006. június 06. - 12:47

Sziasztok!
Keresek olyan embert akinek van empirikus tapasztalata a fenti párossal.
Én most vettem meg egy ilyen kombót, de az a gondom, hogy a felni valahogy elereszti a levegõt. A gumi szépen a helyére feszül, de a küllõknél kijön a levegõ. Ez esetenként 1-2 küllõnél észlelhetõ.
A sun felni egy singletrack és a tömítést egy gumicsík végzi ami a küllõanyák feletti vályúban található. Sajnos azt sem tudom (nem adtak a felnihez semmi infot) hogy a szelepet mekkora erõvel kell rögzíteni.
J.E.Z.S.O.
akkor nyilván az a gumitömítés engedi a levegõt. nézd át, hogy mindenhol a helyén van-e. mondjuk nekem a mavicon nincs is küllõlyuk alulról. biztos, hogy a küllõknél engedi a levegõt? nekem néha elõfordul, hogy a gumi nincs rendesen a helyén, és ott jön a levegõ.
#13196
Írta 2006. június 06. - 12:35

Szal tulajdonképp az A a mértékegység. A 60-as sztem nagyon jó, ha nem akarod, hogy gyorsan kopjon - pl sokat mész betonon - , de jobban tart, mint az alap (asszem 70a a Maxxisnál). Ha jobban tapad, akkor meg nem fog annyira csúszkálni hátul...
Elõre talán inkább Minion front, ha sok lejtõt látogatsz (mármint Maxxistól)
#13197
Írta 2006. június 06. - 11:32

thnx
mod: közben megtaláltam, h keménység...
de attól még érdekel, h a szám és a betû külön jelent valamit?
és jó az a 60A? Vagy van olyan, ami keményebb? (Fõelg hátra lenne jó - mert úgyis csúszkál a fara, akkr meg legalább ne kopjon

meg még1 kérdés: szerintetek elõre highroller, vagy bling-dual?
hátul egy holly van most, dirtölni jó, lejtõn lefelé meg nem zavar

#13198
Írta 2006. június 05. - 21:43

Keresek olyan embert akinek van empirikus tapasztalata a fenti párossal.
Én most vettem meg egy ilyen kombót, de az a gondom, hogy a felni valahogy elereszti a levegõt. A gumi szépen a helyére feszül, de a küllõknél kijön a levegõ. Ez esetenként 1-2 küllõnél észlelhetõ.
A sun felni egy singletrack és a tömítést egy gumicsík végzi ami a küllõanyák feletti vályúban található. Sajnos azt sem tudom (nem adtak a felnihez semmi infot) hogy a szelepet mekkora erõvel kell rögzíteni.
Minden infot szivesen fogadok.
Mielõtt vki. leb*sz hogy olvassak vissza az ne tegye. Azért nem olvasok vissza mert egysszerûen nincs most idõm rá sajnos.
Ja meg remélem jó topicot választottam.
J.E.Z.S.O.
#13199
Írta 2006. június 04. - 14:24

1enlõre úgy tûnik lényegesen tartósabb mint a racing ralph.....amúgy kiváló gumi, kicsi a gördülési ellenállása, viszont baromi jól tapad.....bár én elõl az ajánlott forgásirányhoz képest fordítva használom de igy is jó....Érdeklõdnék Nobby Nic tulajoktól,hogy vált be nekik a cucc,
Most vennék új külsõket és ezt találtam eddig a legjobb alternetívának.
Mennyire kopik gyorsan?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13200
Írta 2006. június 04. - 11:34

Most vennék új külsõket és ezt találtam eddig a legjobb alternetívának.
Mennyire kopik gyorsan?