<anyázás on>
Azt hiszem, két éve vettem egy pár Continental RaceKing 2.2 külsőt, állítólag defektálló.
2014 nyár végén leparkoltam a biciklit az előszobában, ott állt érintetlenül hónapokig.
A gumik persze vesztettek a nyomásukból, de csak a normális mértékben.
Aztán egy szép napon (tavaly év elején) az első gumi egyik napról a másikra teljesen leengedett.
Felpumpáltam, tíz perc múlva már lapos volt. Mindegy, nem biciklizek, nem foglalkoztam vele.
A héten rámjött, hogy mégis teszek egy próbát.
Gumi ki, de mielőtt a tartalékot beraktam volna, valami isteni sugallat hatására elkezdtem körbetapogatni a külsőt belülről, nem maradt-e benne valami szemét. Nagyon gyorsan megbökte valami az ujjam. Látni nem lehetett a gumi egyik oldalán sem csak ha megnyomtam, szúrt. Addig nyomorgattam, míg lekopott róla a kosz és szerencsére valami világos színű anyag volt, kívülről már láttam is. Tovább nyomkodva belülről is kilógott egy kb. 0.2-0.3mm méretű hegy... már azt hittem, kuka a külső, mikor eszembe jutott, hogy varrótű... azzal sikerült kipiszkálni. Pont akkora volt a tüske, amilyen vastag a külső, csak némi nyomásra ment beljebb. Pont annyira, hogy a Specialized vékonyított belsőt átbökje...
Csak azt nem értem, hogy hónapokig miért tudott bennemaradni úgy, hogy nem lyukasztotta ki a belsőt.
No meg ennyit arról, hogy defektálló külső... ((
<anyázás off>
Kérdés: mit kockáztatok, ha az említett Continental RaceKing 2.2 Protection külsőhöz, ha jól emlékszem 26x1.5-2.125 (illetve 26x1.75-2.10 a másik) belsőt használok? Merjem használni? A korábbi belső 26x2.2-2.4 volt.
Ideiglenesen mindenképp ezt használom, csak kérdés, hogy próbáljak szerezni nagyobbat vagy ez is jó bele? Régebben sok helyen olvastam, hogy a Continental kissé nagyképűen nevezi 2.2-esnek ezt a külsőt, jó, ha 2.0-s a valóságban. Én viszont nem értek hozzá, fogalmam sincs, mi az igaz.