Viszont nehezebben fut ki alóla a víz, bizonysos esetekben, ..sebességnél..
Ajanlanam a bringagumik tapadasaval es gordulesevel foglalkozo cikkeket.
Viszont nehezebben fut ki alóla a víz, bizonysos esetekben, ..sebességnél..
A tagolt gumi viszont arra való, hogy legyen a víznek útja hol kimenni. Azért szerintem a slick nem lehet jobb a vizes felületen. Lehet, van ideje a víznek az alól is kimenni, de azért ez koránt sem biztos.
A tagolt felület széleinél sokkal jobb a tapadás, kapaszkodás is.
Viszont nehezebben fut ki alóla a víz, bizonysos esetekben, ..sebességnél..
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
arn módosította - 2016. április 04. - 19:48
A tagolt gumi viszont arra való, hogy legyen a víznek útja hol kimenni. Azért szerintem a slick nem lehet jobb a vizes felületen. Lehet, van ideje a víznek az alól is kimenni, de azért ez koránt sem biztos.
A tagolt felület széleinél sokkal jobb a tapadás, kapaszkodás is.
Balu1 módosította - 2016. április 04. - 19:47
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Így van...csak szarul fogalmaztam. Nincs bringánál aquaplanning... egy fatbike-al hamarabb úszol fel mint a tyúkbélen...
ezt a részt nem értem.
Szerintem arra gondolt, hogy kerékpárral reálisan nem lehet elérni azt a sebességet, aminél az aquaplanning létrejön.
Nem tapad vizen jobban a 2 colos monti gumi mint a 25-ös slick...sőt jó keverék esetén még jobb is a keskeny. Autókon a széles gumi fel tud úszni, de bringán nincs jelentősége...gyönyörűen ereszkednek 60-70-en Tour-on is lefelé a nedves aszfalton, féktávon dobják el inkább a bringát, mert besokalnak
ezt a részt nem értem.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Nem tapad vizen jobban a 2 colos monti gumi mint a 25-ös slick...sőt jó keverék esetén még jobb is a keskeny. Autókon a széles gumi fel tud úszni, de bringán nincs jelentősége...gyönyörűen ereszkednek 60-70-en Tour-on is lefelé a nedves aszfalton, féktávon dobják el inkább a bringát, mert besokalnak
Azért egy esetleg nedvesebb útra, jól jön a tagolt felület.
mi koze a nedvesebb utnak a mintahoz? bringan sokkal inkabb a kevereken mulik a dolog.
A túl keskeny gumit minden repedés, csatorna lefolyó rács,
sín sokkal könnyebben megvezeti és esés lehet belőle.
Kimondottan városi közlekedésre ezért nem ajánlható igazán
Azt azért tegyük hozzá, hogy ez ugye csak egy bizonyos ügyességi szint alatt számít.
Avagy, városba fatbike-ot ? ![]()
na még egy kérdés: a conti performance és sport gumijai között a hajtogatós/drótos kivitelen kívül van egyéb (pl anyagösszetétel) különbség is?
van
meg nem is egy helyen készülnek
én meg tennék még egy pluszt Sandman vee rubberés tippjére.
amúgy a double fighter III tényleg jó csak drágább, és feleslegesen sok aszfaltra a mintázata.
Azért egy esetleg nedvesebb útra, jól jön a tagolt felület.

Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
köszönöm mindenkinek! a vee ruber a sok-sok gramm miatt sajnos kiesett, az ajánlások ellenére is. ugyanígy járt a double fighter is, szintén a grammok miatt. versenyben maradt a maxxis overdrive és az örök favorit
conti raceking sport. utóbbit kicsit soknak érzem aszfaltra, bár az itthon lévő példány egész jól gurul.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
városba , lánynak (~55kg) 26-os gumi. aszfaltot nem nagyon fogja elhagyni. kb 5ezerig/db. eddig ezeket néztem, tetszési sorrendben:
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
ötleteket, javaslatokat, tapasztalatokat nagyon szívesen fogadok!
városba , lánynak (~55kg) 26-os gumi. aszfaltot nem nagyon fogja elhagyni. kb 5ezerig/db. eddig ezeket néztem, tetszési sorrendben:
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
ötleteket, javaslatokat, tapasztalatokat nagyon szívesen fogadok!
én meg tennék még egy pluszt Sandman vee rubberés tippjére.
amúgy a double fighter III tényleg jó csak drágább, és feleslegesen sok aszfaltra a mintázata.
A túl keskeny gumit minden repedés, csatorna lefolyó rács,
sín sokkal könnyebben megvezeti és esés lehet belőle.
Kimondottan városi közlekedésre ezért nem ajánlható igazán
.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..