Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12701
Írta 2006. október 18. - 11:45

Jelöltek: Z-Max Pro, IRC Mythos II (párban), Conti Explorer Pro
Várnék és tisztelettel megköszönnék: véleményeket, tapasztalatokat, érveket, javaslatokat, súly- és ár adatokat.
Felhasználás: XCM maraton, hobby, kb. 20%-ban aszfalt, sár csak ritkán...
Mindkét keréken cserére szorul a gumi. Univerzális (tudom, hogy ilyen nincs) gomma kellene, nem vagyok cserélgetõs fajta.
#12702
Írta 2006. október 17. - 19:30

#12703
Írta 2006. október 17. - 19:15

Autószelepes belsõhoz (Schrader) hányas fúróval kell megfúrni a felni? Nem jut eszembe.
8,5
#12704
Írta 2006. október 17. - 19:13


#12705
Írta 2006. október 16. - 22:50

+ mivel a menettulajdonságai, tapadása ennyivel jobb, valószínû puhább az alapanyaga, mint a régidnek - ez is számít
#12706
Írta 2006. október 16. - 22:49



#12707
Írta 2006. október 16. - 22:46

azért kaptál annyi defektet.....ezeket a virsli gumikat szokás jobban felfújni....3 bar-t nyomtam bele, de az elõzõ az 2-3 között váltakozott, bár annál elég jelentõs változás volt, amikor 3-ra fújtam... a Schwalbe -ra azt írták, hogy 4 bar a max. érdemes addig elmenni, vagy annyira nem tesz jót neki? én eddig mindig 2 - 2,5 bar köztivel közlekedtem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12708
Írta 2006. október 16. - 22:46

én eddig mindig 2 - 2,5 bar köztivel közlekedtem.
itt volt a hiba... azért 3,5 körül rakj bele sztem de minimum 3-at... de ilyen futóélesnél inkább 3,5rõl indulok...
#12709
Írta 2006. október 16. - 22:44

#12710
Írta 2006. október 16. - 22:21

#12711
Írta 2006. október 16. - 21:48

a kenda 6-700 km alatt leamortizálódott, 3 defektem is volt vele.
A Schwalbe eddig 20 km-t futott alattam a mai napon, érdekesek a tapasztalatok (legalábbis nekem

És akkor a pozitívumok:
- iszonyatos kényelmi különbség! Az úthibák nem rázták szét az agyamat, inkább masszázsnak éreztem

- sokkal nagyobb stabilitás kanyarban: nagyon merész kanyarokat vettem be, és biztonságosnak éreztem, valamint közel 30 km/h-val szlalomoztam hirtelen mozdulatokkal, és tök stabil volt, ezt nem éreztem a régi gumival.
- könnyû terepen is jól teljesített, egyáltalán nem csúszkált poros úton
szóval nagyon tuti ez a külsõ, egyedül a lassulást nem értem... (egyébként érzésre nem nehezebb, szóval max. 100g különbség lehet köztük)
ja bocs, ha valakit úntatott a leírás, gondolom csak nekem tûnik varázslatnak a különbség, mások nem ezerforintos kaliberû gumikkal járkálnak/tak

#12712
Írta 2006. október 12. - 21:15

Használtam Conti Flow-ot, nekem csak 515g-os volt darabja, és 55mm szélesnek mértem.
Sosem mértem le. Az 550 grammot a gyártó honlapjáról szedtem.
A 2,3" meg rá van írva...
Lusta vagyok méregetni... :-)
#12713
Írta 2006. október 12. - 18:18

#12714
Írta 2006. október 12. - 14:20

Megtettem, kösz, csak eléggé rendetlenkedik nekem ez a keresõ, nem jelenik meg mindig, nem a témában keres, ...az explorer ki lett már tárgyalva az elõzõkben. keress rá szerintem itt a topikon belül.....
ab
#12715
Írta 2006. október 12. - 13:16

Felrakom a gépre, és csak nézem, hogy csak hajszálnyival vastagabb az 1,95-ös Michelinnél!
hát, elviekben is "csak" 8,89mm különbség van. így könnyû 550 grammos "széles" külsõt gyártani!

amúgy érdekelnek a tapasztalatok, nekem is tetszik a Flow.
valami aprómintás, de széles (...) terepgumi kellene, hogy aszfalton se legyen kín a tekerés.
#12716
Írta 2006. október 12. - 13:07

Sziasztok,
A conti explorer pro-ról érdeklõdnék. Mennyire használható városban-terepen, vizes leveleken, most h közeleg az õsz. Mennyire kopik, defektekállóság?
Apróban kínálgatják elég olcsón így fontolgatom a vásárlást.
köszi
ab
az explorer ki lett már tárgyalva az elõzõkben. keress rá szerintem itt a topikon belül.....
#12717
Írta 2006. október 12. - 12:29

De elkezdtek apró repedések jelentkezni a gumin.
Gondoltam veszek másikat. Amikor bementem egy helyi boltba, hogy láncot vegyek megláttam kiakasztva egy 2,3"-mas kevláros
Continental Flow külsõt.
Gondoltam megkérdezem, hogy mennyibe kerül.
Azt mondja a bótos, hogy 1300 pénz.
Gyorsan lecsaptam rá. Ha másnak nem, hát edzõguminak jó lesz.
Felrakom a gépre, és csak nézem, hogy csak hajszálnyival vastagabb az 1,95-ös Michelinnél!
Tudtam, hogy vannak eltérések a márkák között...
De hogy ennyire....????
Amúgy a gumi viszonylag jó.
Habár eõsebb terepen még nem teszteltem.
Csak hétvégén fog kapni rendesebben, de 1300 pénzért 550 grammos kevláros külsõ szerintem nagyon jó.
Azért ilyen árban inkább a Chin-Chang-Chung külsõk szoktak lenni...
#12718
Írta 2006. október 11. - 18:26

A conti explorer pro-ról érdeklõdnék. Mennyire használható városban-terepen, vizes leveleken, most h közeleg az õsz. Mennyire kopik, defektekállóság?
Apróban kínálgatják elég olcsón így fontolgatom a vásárlást.
köszi
ab
#12719
Írta 2006. október 10. - 19:37

Nekünk az egyik vadiúj Conti explorer ilyen. Van benne egy kis tojás gyárilag.
Nekem meg az uj Ritchey Z-Max-ban van egy kis tojás. Mondjuk menet közben nem nagyon érzem. Úgy látszik minden gyártónál elõfordulhat ilyen széria.
#12720
Írta 2006. október 10. - 19:30

szerintem nem az állva tárolással van a baj (az se tesz jót, de nekem kb 4-5 pár gumi tárolódik állva, egyenlõre kör alakúak) inkább az idõjárás....
felnire téve és a belsõt felfujva nem áll vissza az eredeti állapot?
vagy meggyûrõdött, de az visszaáll... tegnapelõtt egy napig rohangáltam barátnõm drótos, táskába behajtogatott gumijaival, kb mostanra nem látszik már rajtuk a deformáció
