Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12681
Posted 2006. October 17. - 19:13
#12682
Posted 2006. October 16. - 22:50
+ mivel a menettulajdonságai, tapadása ennyivel jobb, valószínû puhább az alapanyaga, mint a régidnek - ez is számít
#12683
Posted 2006. October 16. - 22:49
#12684
Posted 2006. October 16. - 22:46
azért kaptál annyi defektet.....ezeket a virsli gumikat szokás jobban felfújni....3 bar-t nyomtam bele, de az elõzõ az 2-3 között váltakozott, bár annál elég jelentõs változás volt, amikor 3-ra fújtam... a Schwalbe -ra azt írták, hogy 4 bar a max. érdemes addig elmenni, vagy annyira nem tesz jót neki? én eddig mindig 2 - 2,5 bar köztivel közlekedtem.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12685
Posted 2006. October 16. - 22:46
én eddig mindig 2 - 2,5 bar köztivel közlekedtem.
itt volt a hiba... azért 3,5 körül rakj bele sztem de minimum 3-at... de ilyen futóélesnél inkább 3,5rõl indulok...
#12686
Posted 2006. October 16. - 22:44
#12687
Posted 2006. October 16. - 22:21
#12688
Posted 2006. October 16. - 21:48
a kenda 6-700 km alatt leamortizálódott, 3 defektem is volt vele.
A Schwalbe eddig 20 km-t futott alattam a mai napon, érdekesek a tapasztalatok (legalábbis nekem ) Az elsõ, amin nagyon meglepõdtem, hogy átlag 2-3 km/h-val lassultam, pedig a régi 1,9"-os volt, bár az kicsit egy elszúrt slick gumira hasonlított, csak oldalt voltak normális "fogai". Vagy talán még a jelentõs szélnek tudható be a lassulás, de érzetre több mint 5 km/h is lehetett a különbség. Van valakinek ötlete, hogy mi ez a nagy lassulás a keskenyebb gumi ellenére? Bár lehet, hogy tényleg csak érzéki csalódás.
És akkor a pozitívumok:
- iszonyatos kényelmi különbség! Az úthibák nem rázták szét az agyamat, inkább masszázsnak éreztem
- sokkal nagyobb stabilitás kanyarban: nagyon merész kanyarokat vettem be, és biztonságosnak éreztem, valamint közel 30 km/h-val szlalomoztam hirtelen mozdulatokkal, és tök stabil volt, ezt nem éreztem a régi gumival.
- könnyû terepen is jól teljesített, egyáltalán nem csúszkált poros úton
szóval nagyon tuti ez a külsõ, egyedül a lassulást nem értem... (egyébként érzésre nem nehezebb, szóval max. 100g különbség lehet köztük)
ja bocs, ha valakit úntatott a leírás, gondolom csak nekem tûnik varázslatnak a különbség, mások nem ezerforintos kaliberû gumikkal járkálnak/tak
#12689
Posted 2006. October 12. - 21:15
Használtam Conti Flow-ot, nekem csak 515g-os volt darabja, és 55mm szélesnek mértem.
Sosem mértem le. Az 550 grammot a gyártó honlapjáról szedtem.
A 2,3" meg rá van írva...
Lusta vagyok méregetni... :-)
#12690
Posted 2006. October 12. - 18:18
#12691
Posted 2006. October 12. - 14:20
Megtettem, kösz, csak eléggé rendetlenkedik nekem ez a keresõ, nem jelenik meg mindig, nem a témában keres, ...az explorer ki lett már tárgyalva az elõzõkben. keress rá szerintem itt a topikon belül.....
ab
#12692
Posted 2006. October 12. - 13:16
Felrakom a gépre, és csak nézem, hogy csak hajszálnyival vastagabb az 1,95-ös Michelinnél!
hát, elviekben is "csak" 8,89mm különbség van. így könnyû 550 grammos "széles" külsõt gyártani!
amúgy érdekelnek a tapasztalatok, nekem is tetszik a Flow.
valami aprómintás, de széles (...) terepgumi kellene, hogy aszfalton se legyen kín a tekerés.
#12693
Posted 2006. October 12. - 13:07
Sziasztok,
A conti explorer pro-ról érdeklõdnék. Mennyire használható városban-terepen, vizes leveleken, most h közeleg az õsz. Mennyire kopik, defektekállóság?
Apróban kínálgatják elég olcsón így fontolgatom a vásárlást.
köszi
ab
az explorer ki lett már tárgyalva az elõzõkben. keress rá szerintem itt a topikon belül.....
#12694
Posted 2006. October 12. - 12:29
De elkezdtek apró repedések jelentkezni a gumin.
Gondoltam veszek másikat. Amikor bementem egy helyi boltba, hogy láncot vegyek megláttam kiakasztva egy 2,3"-mas kevláros
Continental Flow külsõt.
Gondoltam megkérdezem, hogy mennyibe kerül.
Azt mondja a bótos, hogy 1300 pénz.
Gyorsan lecsaptam rá. Ha másnak nem, hát edzõguminak jó lesz.
Felrakom a gépre, és csak nézem, hogy csak hajszálnyival vastagabb az 1,95-ös Michelinnél!
Tudtam, hogy vannak eltérések a márkák között...
De hogy ennyire....????
Amúgy a gumi viszonylag jó.
Habár eõsebb terepen még nem teszteltem.
Csak hétvégén fog kapni rendesebben, de 1300 pénzért 550 grammos kevláros külsõ szerintem nagyon jó.
Azért ilyen árban inkább a Chin-Chang-Chung külsõk szoktak lenni...
#12695
Posted 2006. October 11. - 18:26
A conti explorer pro-ról érdeklõdnék. Mennyire használható városban-terepen, vizes leveleken, most h közeleg az õsz. Mennyire kopik, defektekállóság?
Apróban kínálgatják elég olcsón így fontolgatom a vásárlást.
köszi
ab
#12696
Posted 2006. October 10. - 19:37
Nekünk az egyik vadiúj Conti explorer ilyen. Van benne egy kis tojás gyárilag.
Nekem meg az uj Ritchey Z-Max-ban van egy kis tojás. Mondjuk menet közben nem nagyon érzem. Úgy látszik minden gyártónál elõfordulhat ilyen széria.
#12697
Posted 2006. October 10. - 19:30
szerintem nem az állva tárolással van a baj (az se tesz jót, de nekem kb 4-5 pár gumi tárolódik állva, egyenlõre kör alakúak) inkább az idõjárás....
felnire téve és a belsõt felfujva nem áll vissza az eredeti állapot?
vagy meggyûrõdött, de az visszaáll... tegnapelõtt egy napig rohangáltam barátnõm drótos, táskába behajtogatott gumijaival, kb mostanra nem látszik már rajtuk a deformáció
#12698
Posted 2006. October 10. - 17:05
Nem, akkor látszik (érzõdik) csak igazán...
#12699
Posted 2006. October 10. - 15:29
Alexrims dm 24-es felnimre (a 24 a belsõ keresztmetszetre utal) szeretnék egy slick gumit tenni városi bringázáshoz. Milyen széles gumi a legkeskenyebb ami rajtmarad?