Egy rövid ideig használtam Svábli City Jet-et, szerettem. Mondjuk ez nagyon aszfaltos gumi, keskenyebb is mint az alábbi három.
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#1221
Posted 2016. April 03. - 18:26
#1222
Posted 2016. April 03. - 18:12
városba , lánynak (~55kg) 26-os gumi. aszfaltot nem nagyon fogja elhagyni. kb 5ezerig/db. eddig ezeket néztem, tetszési sorrendben:
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
http://ebike.hu/term...-os-gumikopeny/
ötleteket, javaslatokat, tapasztalatokat nagyon szívesen fogadok!
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#1223
Posted 2016. April 01. - 19:46
Érdekes, most működik ha a linket másolom, az a lényeg hogy muszály a "/page-4#entry1218674" formát használni, a /?p= forma nem működik (pedig a fórum generálja), a "/#entry1218674" forma meg böngészőtől függően vagy visszaugrik az első oldalra vagy végtelen http request loop lesz belőle (Firefox)
Nálam is épp ugyanez volt múltkor. Aztán kaptam itt segítséget.
Edited by Balu1, 2016. April 01. - 19:48.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1224
Posted 2016. April 01. - 19:26
Mi szokta kiszúrni oldalról?
A tüske és az üveg szilánk többnyire a futófelületbe szúródik bele, ami eléri az úton ezeket.
Na jó, az akác tüske felérhet magasabbra is. A defektgátló folyadék/gél bezárhatja az oldalánál is ameddig forgás közben eljut, vagy ha valaki tűt döfne a kikötött bringa kerekébe. álló helyben még le is ereszthet, de utána kicsit fújsz bele és megpörgeted, utána már fel lehet pumpálni, csak utána pörgetni kell, hogy az a benne lévő anyag jusson a lyukhoz, amíg még eresztene és ne a levegő. Aztán már lezárja és nincs gond vele. Már ha oldalról egyáltalán valami tényleg szúrni akarná a rossz szomszédon kívül.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1225
Posted 2016. April 01. - 19:16
Érdekes, most működik ha a linket másolom, az a lényeg hogy muszály a "/page-4#entry1218674" formát használni, a /?p= forma nem működik (pedig a fórum generálja), a "/#entry1218674" forma meg böngészőtől függően vagy visszaugrik az első oldalra vagy végtelen http request loop lesz belőle (Firefox)
Edited by Tekergek, 2016. April 01. - 19:22.
- Vejne likes this
#1226
Posted 2016. April 01. - 09:13
#1227
Posted 2016. March 31. - 13:10
Igen! Kössz szépen!
A képen egy méretre vágott szalag éles vége látszik és
fölötte egy forrón elkent, elgömbölyödő lapított végű látható. Az már nem dörzsöli ki a gumit,
viszont a frissen vágott (elkenés előtti állapotban) elég élesnek tűnik.
Ott a linkelt oldal környékén írtam többet róla, de inkább leírom itt is.
Egyébként lángban óvatosan megmelegítettem a műanyag defekt védő (weldtite) szalag végét és szilikongumival megfogva vékonyra húztam. Bármi mással is lehet, pl munkás bőrkesztyűvel vagy hasonlóval, sőt rossz, több rétegű belsőgumival is meg lehet fogni, a gumi simábbra húzza.
Az elvékonyított anyag könnyebben helyezkedik éles sarkos részek nélkül és kevésbé dörzsöl.
(Kicsit lassan hűl ki és át fog melegedni ahol fogjuk és addig erősen húzva kell tartani, ezért kell a több réteg bármi kívülről, pl munkás kesztyűbe fogott belsőgumi darab)
Mondják, hogy elcsúszkálhat a szalag egy terephez puhábbra fújt guminál, de ha kétoldalú öntapadós szalagot teszünk a defektvédő felületére, azon könnyen megtapad és az egészet így tesszük a külsőbe, akkor az első felfújásig még nem nagyon akar oda is felragadni, de utána már nem fog elcsúszni benne. A tartós préseléstől már a köpenyhez is oda ragad valamennyire.
Na meg a belső gumit bőségesen kell hintőporozni behelyezés előtt, akkor inkább jól helyezkedik benne és nem dörzsölődik ki máshol sem olyan könnyen.
Edited by Balu1, 2016. March 31. - 13:18.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1229
Posted 2016. March 30. - 21:22
Megpróbálom így :
Balu1 Írta - - - 2015. december 09. - 09:33 - - - #72. hsz.
Ennek a környékén levőkben esik még róla szó.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1230
Posted 2016. March 30. - 20:18
Még annak idején én is olvastam róla hogy kidörzsölheti az éles vágási felület a végén,
de még összerakás előtt megoldottam egyedi sajátos módon.
Itt (a környékén lévő hozzászólásokban) olvashatsz róla és fotót is tettem fel akkor róla, hogy oldottam meg.
http://forum.bikemag...umitopik/page-4
vagy itt :
http://forum.bikemag...pik/?p=1218674
Nálam valamiért nem működik a link, de ha vissza mész 4 oldall
akkor megtalálod a kép alapján a felnagyított piros szalagot a fotón.
http://forum.bikemag...-4#entry1218674
Úgy látszik nem működik rendesen a linkelés minden böngészőben. Elvileg jobb ha a hozzászólást linkeled be mert "a negyedik oldal" pár hozzászólás után már az 5. és egy fél év múlva sehol sincs (meg attól is függ hogy valaki be van e jelentkezve, ha állított a hozzászólások per oldal beállításon), viszont a fórum maga beszúrja az oldalszámot, de legalább a hsz számát meg lehet keresni kézzel.
Edited by Tekergek, 2016. March 30. - 20:25.
#1231
Posted 2016. March 30. - 13:54
Montin közel slick gumival Slime volt a kerékben,én akkor elégedett voltam vele,volt hogy kihúztam a tüsiket és láttam ahogy dolgozik a zöld takony,fél évig nem kellett hozzányúlni..Viszont ez a hajtogatos outi gumi vékony futófelületűnek tűnik,felszerelés közben tettem egy próbát,egy gombostűt akartam átszúrni rajta de nem nagyon ment,így kicsit felsóhajtottam. Ezek szerint a Joe's flat hatékonyabb,de hogy kerül az outi szelepen keresztül bele a tömlőbe? Weldtiteot begugliztam testbikeon pár embernek meggyűlt vele a baja,az esetek többségébén kidörzsölte,szúrta a belsőt,nem nagyon lett népszerű,bár ahogy írják azt nem nagyon szúrja át semmi....Elkezdem öntömítőssel használni,aztán ha sok lesz a defekt akkor meg kell barátkoznom a szalaggal.
sváble meg a conti presta szelep bontható.
kidörzsölni mindegyik szalag ki fogja, előbb utóbb (azért volt a ha muszáj) .
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1232
Posted 2016. March 30. - 13:53
Még annak idején én is olvastam róla hogy kidörzsölheti az éles vágási felület a végén,
de még összerakás előtt megoldottam egyedi sajátos módon.
Itt (a környékén lévő hozzászólásokban) olvashatsz róla és fotót is tettem fel akkor róla, hogy oldottam meg.
http://forum.bikemag...umitopik/page-4
vagy itt :
http://forum.bikemag...pik/?p=1218674
Nálam valamiért nem működik a link, de ha vissza mész 4 oldall
akkor megtalálod a kép alapján a felnagyított piros szalagot a fotón.
Na meg a szalagot kétoldalas ragasztó szalaggal rögzítem a köpenyhez
és a belsőt meg bőségesen hintőporozom.
Edited by Balu1, 2016. March 30. - 14:00.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1233
Posted 2016. March 30. - 13:16
egy rakás szar
ha mindenképp szalag akkor a weldtite
vagy
http://bikelogistics...omito-folyadek/
lényegesen hatékonyabb mint a takony.
Montin közel slick gumival Slime volt a kerékben,én akkor elégedett voltam vele,volt hogy kihúztam a tüsiket és láttam ahogy dolgozik a zöld takony,fél évig nem kellett hozzányúlni..Viszont ez a hajtogatos outi gumi vékony futófelületűnek tűnik,felszerelés közben tettem egy próbát,egy gombostűt akartam átszúrni rajta de nem nagyon ment,így kicsit felsóhajtottam. Ezek szerint a Joe's flat hatékonyabb,de hogy kerül az outi szelepen keresztül bele a tömlőbe? Weldtiteot begugliztam testbikeon pár embernek meggyűlt vele a baja,az esetek többségébén kidörzsölte,szúrta a belsőt,nem nagyon lett népszerű,bár ahogy írják azt nem nagyon szúrja át semmi....Elkezdem öntömítőssel használni,aztán ha sok lesz a defekt akkor meg kell barátkoznom a szalaggal.
#1234
Posted 2016. March 30. - 00:25
A weldtite szalagot tényleg nem nagyon lehet átszúrni. az nem rugalmas gumi, hanem műanyagszerűen kemény. Olyant én is Tiger ajánlására vettem. Ezen kívül még Oko lötty van nekem benne, ami a szalag előtt már működött és védett is de csak fagypont fölött. Az a "0" fok alatt eleresztett nálam, viszont kicsit arrébb már fújható lett a kerék, ahol fagypont fölött volt a hőmérséklet. Nyáron az is működik.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
#1235
Posted 2016. March 28. - 22:45
Ilyet használ vki,mik a tapasztalatok vele?Vagy esetleg jobb ötlet?Zöld trugyi már van a belsőben. Országúti hajtogatósba tenném,elég vékonynak tűnik a gumi futófelülete /Vittoria Pro Slick/
Zefal Z-Liner 19mm tömlövédőszalag Országúti defektgáltó szalag
egy rakás szar
ha mindenképp szalag akkor a weldtite
vagy
http://bikelogistics...omito-folyadek/
lényegesen hatékonyabb mint a takony.
Edited by Bikertigger, 2016. March 28. - 22:46.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1236
Posted 2016. March 28. - 22:17
Zefal Z-Liner 19mm tömlövédőszalag Országúti defektgáltó szalag
#1237
Posted 2016. March 24. - 12:43
egy par szazezres bringat sem szabad ott hagyni sehol, akarmivel is van lezarva. a tolvaj valszeg azt se tudja mivel all szemben
#1238
Posted 2016. March 24. - 02:29
Az a "lakat" nem ér egy kalap sz@rt se, még ha Kryptonite is van ráírva.
A pedál valóban figyelemre méltó ! Így sokkal könnyebb a tolvaj dolga.
Az én bringámon már ült kisebbségi de nem tudott vele begyorsulni, mert szerencsére leesett a lába az spd-ről.
(neki volt döntve haverék kapujának a bringa, én el kellett lépjek, mert egy költöztető kocsit lestem, hogy jön-e már. Eekkor odalépet hozzám a másik kisebbségi és elkezdett valamiről kérdezgetni így nagyon ügyesen elterelte a figyelmem a bringáról. Mikor észrevettem és ráordítottam, már 2 házzal arrébb volt de nem bírt megmaradni a pedálon. Lerakta a gépet és elfutott.)
#1239
Posted 2016. March 23. - 21:01
és ki volt kötve egy 500 ft-os sodronylakattal..
Az egy Kryptonite, nem 500 Ft-os Aliexpress-es cucc, de mondjuk csak max 3/10-ből a saját biztonsági skálájukon, a "másodlagos lakat" kategóriában hírdetik. Viszont egy ilyen gépet épeszű nem köt így ki, szerintem ez Szopóroller 2 (a tolvajt nem akarják elrettenteni stoplis pedállal )
#1240
Posted 2016. March 23. - 15:53
Az szerintem a saját súlyán állva, főleg szoba hőmérsékleten nem nyomhatta annyira, hogy ott bármi annyira nagyon megváltozzon. Amikor leenged teljesen egy kerék, akkor a gumi a nyomás hiányában elemelkedik a felni oldalsó peremétől befelé és meglazul.
Közben hónapok alatt beszáll a por és formaleválasztó anyagként szinte keni a legközelebbi gumi levételkor a felületeket. Szerintem ezért jött le olyan könnyen. Ha a köpeny nincs láthatóan elöregedve, kirepedve itt-ott, amikor meghajtogatod feszülőre akkor sem látszanak rajta megnyíló kicsi repedések, akkor szerintem nincs baja.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..