Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12461
Írta 2007. január 22. - 16:18

#12462
Írta 2007. január 22. - 15:36

nálam konkrétan 800 km alatt kopott 0-ra /hátsó természetesen/ úgy hogy valóban a bütykök fele már rég leszakadt, sárban roszabb mint a racing ralph, vizes köves gyökereken katasztróka, valamint kevés oldalbütyke van amitõl a kanyarstabilitása sem az igazi, ....más baj nincs vele, és tény a gördülési ellenállása csekély, ja és eddigi pályafutásom 4 defektjébõl 2 ezzel a gumival volt, tényleg annyira puha és vékony hogy egy vastagabb pin@szõr átszúrja.......én nem ismertem olyan embert aki saját pénzbõl vette és szerette volnaa Michelin XCR A/T-vel az a baj, hogy egy köves maraton, és leszakad a bütykök fele a gumiról (szerintem nagyon puha a keverék)... Valószínûleg ez Absalont nem zavarta, de aki szeretne egy évet legalább végigmenni egy gumival, annak gázos lehet

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12463
Írta 2007. január 22. - 15:36

IRC Mythos XC 1.95De ha valaki tud jobbat, ossza meg velem. Segítsetek dönteni, plíz...
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#12464
Írta 2007. január 22. - 15:28


#12465
Írta 2007. január 22. - 15:24


Az XCR-Dry2 viszont ultrajó gumma.

A Conti Explorer sem rossz - semmiben sem kiemelkedõ, de stabilan jó, s sehol sem tragikusan rossz. Könnyû, de legalább csúszik a kanyarban és gyakran defektelsz vele.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#12466
Írta 2007. január 22. - 15:20

még egy a nobby nicre..igaz nem olcsó de az egyik legjobb amit valaha próbáltamA Michelin XCR biztosan jó, Absalon is ezt használta Athénban. Igaz ott sár nem volt. Úgy tudom 560gr. Én javasolnám a Schwalbe Nobby Nic-et. Az elsö Triple Compound MTB gumi. Azt hiszem 1,9-töl van az 410gr a 2,1-es 430. Nekem a 2,25-ös erre a saras télre nagyon bevált. Az ára, mint a Michelin-é.
de a legjobb párosítás ha nagy sárba nem mész a hátul racing ralph, elõl nobby nic....egyre több csúcs cc-gépen van ilyen összeállítás -persze fõleg a fritzeknél, és igen lehet köpködni 2,25-ösbõl-
én a michlen xcr/at - szélesebb verzióját az all mountaint használtam, de annál sza...bb gumim tán nem volt....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12467
Írta 2007. január 22. - 15:16

#12468
Írta 2007. január 22. - 15:00

Tanácsot szeretnék kérni, valami bütykösebb gumit szeretnék venni lightos-CC-re.
Most Ritchey WCS Speedmax (Alfa+Omega) van fenn, ami tök szárazon nagyon jó, de valami olyasmit keresnék, ami homokos, kavicsos-murvás és enyhén (!) sáros talajon is megállja a helyét, amolyan "minden terepre jó" féleséget.
Súly fontos: max 550 g per gumi, de inkább jóval lejjebb...
Kiszemeltjeim a következõk:
Conti Edge 1,9 (3000 ft) - ez jó egyáltalán arra amire én szeretném?
Maxxis Harddrive 2.1 kevláros (3500) - miért nincs 1.9-be???
Michelin XCR A/T 2,0 kevlár (6800) - szivem szerint ez lenne, de ez a legdrágább...
Pana Fire XC pro kevláros - ha lehetne valahol kapni mo-n egyáltalán...
Ritchey Excavader WCS 1,9 kevl (4300) - ez jó arra amire nekem kell?
WTB Exiwolf Team XC 2,1 (4500)
Conti Explorer felejtõs vagy számoljak vele?
Na ezekbõl kéne választani...
De ha valaki tud jobbat, ossza meg velem. Segítsetek dönteni, plíz...
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#12469
Írta 2007. január 22. - 11:57

amúgy nem volt ilyenem ezért nem tudhatom hátha.Számít? Döntsd el, hogy terepezni akarsz vagy betonozni, a kettõ együtt nem fog menni. (legalábbis jól)
(egyébként kérdésedre a válasz - minõ meglepõ - hogy "nem jó a betonon")
Azért köszi akkor marad ignitor/ dy-no-mite cc-re , beton néha földutas megoldásnak keresek valamit.
#12470
Írta 2007. január 22. - 01:42

#12471
Írta 2007. január 22. - 01:02

A sebesség mindent megold.
#12472
Írta 2007. január 22. - 00:57

A minion súlyját meg tudnád mondani?
Hát mielött felraktam a konyhamérlegen lemértem, de max nagyságrendet tudok mondani... 1200 gramm fölött volt picivel (double ply) tehát a gyári 1115 grammot felejsd el, rászámolhatsz 100-150et..
(ha akkarod hogy lemérjem komolyabban, akkor le kell eröszakolni a bringárol, és az neked nagyon sok sörödbe fog kerülni

#12473
Írta 2007. január 22. - 00:30

Tehát betonon mennyire használható? /gördülési eá.
Számít? Döntsd el, hogy terepezni akarsz vagy betonozni, a kettõ együtt nem fog menni. (legalábbis jól)
(egyébként kérdésedre a válasz - minõ meglepõ - hogy "nem jó a betonon"

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#12474
Írta 2007. január 22. - 00:27

#12475
Írta 2007. január 22. - 00:21

Hát aszem én is megtapasztaltam milyen az amikor egy gumi tapad is

Viszont cirka 1 orámba és 1 gumiszedömbe került hogy a double track felnire rábuheráljam..
#12476
Írta 2007. január 21. - 22:46

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
#12477
Írta 2007. január 21. - 21:29

Kela,nekem az explorer pro van évek óta( kevláros szürke-fekete) 2.1 es méretben,avarban volt pár esés,de akkor már nagyon döntöttem a gépet.nálam bevált (xc)
Tehát betonon mennyire használható? /gördülési eá.
#12478
Írta 2007. január 21. - 19:38

A sebesség mindent megold.
#12479
Írta 2007. január 21. - 18:39

a speedking az mondjuk ilyen marathon versenygumi lehet, vagy a fene tudja mi. ahol számít a súly is.
gondolkoztam énis rajta, de egyenlõre marad az irc.
Speedkingre csak azt mondják h. maraton gumi, semmi nem igaz rá amit mondanak. Nehezebb mint amilyennek írják, nem tapad jól és nagy a gördülési ellenállása. Én edzésre elhasználom amit megvettem meg szakadás után megvarrtam, másra nem igen jó.
#12480
Írta 2007. január 21. - 18:09

-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy