Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15857 hozzászólás a témában

#12141
kela

kela

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.622 hozzászólás
Ignitort/dy-nio-mite-ot eltettem én is maratonra.. természetesen 1.95-ösben:D:D Tiggertõl jön a köv. saller.

#12142
Moratizo

Moratizo

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 516 hozzászólás

igen, 3.2-3.7, kicsit keményebben szeretem a gumikat:D meg hát itt Budaörsön van pár köves dombocska, meg mire terepre érek, az kb. 10 km aszfaltot jelent oda és vissza is... én is 60 kg vagyok amúgy..


Ha ennyit tekersz aszfalton /bár ez Budaörsön soknak tûnik/ javaslom használj Hutchinson Python -t nekem nagyon bevált.

http://tires.hutchin...elo/accueil.php
" Szárnyak nélkül nem könnyû repülni." Horatius

#12143
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

hát az ignithor nem egy fönyeremény egyetlen haszna volt az aszfalton kifejtett bödületes gördülésiellenálása:) cefetül megerösített:D és most egy kérdés vki ismeri a schwalbe smart sam-ot?

terpen viszont q.jó -mint mondtam a 2,35-ösrõl beszélek-
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#12144
daci

daci

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.383 hozzászólás

nálam például nem:D:D:D


most ezt komolyna mondod nem számít a súly?
amúgy érdekes h mikor elöl maxxis mobster 2.35 volt annak elég durva ellenállása volt és súlytöbblet 0,5 kiló a motoraptorhoz képest
én is dh-s vagyok de engem idegesít mikor úgy érek ki a fogashoz h tiszta víz vagyok a sok tekeréstõl stb
szal ezért volt nekem a mobster kilõve, mivel tapadásilag baromi jó volt azt elismerem.. ezért akarok most is inkább enduro gumit venni, és 2.2-2.3nál nem nagyobbat
akkor inkább vállalom h kicsit óvatosabban megyek, de itt a jánoshegyen úgysincs akkora különbség így, ha nem hibázok, hozom így is a mobster szintjét egy kevésbé tapadó gumival, plusz dh-ban is van 1-2 tekerõs rész ahol meg elõnyös ez

#12145
juby

juby

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 540 hozzászólás
hát az ignithor nem egy fönyeremény egyetlen haszna volt az aszfalton kifejtett bödületes gördülésiellenálása:) cefetül megerösített:D és most egy kérdés vki ismeri a schwalbe smart sam-ot?

#12146
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
igen, 3.2-3.7, kicsit keményebben szeretem a gumikat:D meg hát itt Budaörsön van pár köves dombocska, meg mire terepre érek, az kb. 10 km aszfaltot jelent oda és vissza is... én is 60 kg vagyok amúgy..

#12147
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás
Vizes beton mellett még: porban, sárban, poros aszfalton, murván, kövek között... :)

#12148
Maggi

Maggi

    maximus

  • fórumtag
  • 13.648 hozzászólás
Nekem van 1.95-ös Ignitor, döngölt terepen nekem bejön, de vizes betonon halálfélelmem van....nem egy rossz gumi sztem

#12149
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
nálam például nem:D:D:D

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#12150
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
1: lehet használni csak nem hajtáshatékony. valamitn hamar el fog kopni a gumi.
hang? kit érdekel?:)
oldalfal a típustól múlik - van belõle nehezebb -vastagabb is.
dh-nál meg számít a súly de ez magától értetõdik. (hol nem számít?)

#12151
Yaroslav

Yaroslav

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 304 hozzászólás

yaroslav: errõl az ötszög (gyémánt?)-mintáról beszélgetünk itt mi?

Feltöltött kép

a conti exploreren is ilyen ötszög(gyémánt?)-minta van, igaz, annak nincs ilyen bután bevágva a közepe, de szinte egy az egyben ugyanez...és nekem egyáltalán nem rezonál, és eddig mindenhol elvitt, ahol el kellett vinnie, és aszfalton is egészen baráti, mondjuk az 1.6os conti slickhez nem merném hasonlítani a gördülését aszfalton:P...alacsony nyomáson valóban nem az igazi, én olyan 3.2-3.7 bart szoktam beletenni (mikor hova megyek..), de volt már, hogy nem néztem nyomást bringa elõtt, aztán a hegyen vettem észre, hogy hát kicsit puha (nem lapos, a formája megvolt, csak a nyomása nem:D), de kibírta azt (a benzinkútnál hazafele fújtam, 2.4 bar volt benne) is...és az általad említett rezonálós jelenséget sem produkálja, ez talán annak a kis bevágásnak a minta közepén tudható be?:chin:


Igen errõl.
Sztem nem a bevágáson múlik, hanem vhogy a minta elrendezése, kiosztása nincs eltalálva. Erre a rezonálós dologra más is panaszkodott akirõl tudok személyes ismerõseim közül és ilyet használt. Pedig logikusnak tûnt az "endless edge design"- os marketingszöveg, (tudom, az a conti, de a minta tényleg tök ua.) de nekem nem jött be. Azt mondjuk el tudom képzelni - sõt biztos - hogy alapanyagban nem ua. a conti és a maxxis, és ez azért jelentõs különbségeket produkál. Kíváncsi lennék vki olyan véleményére aki mindkettõt használta!
3,2-3,7 bar???
Én 2 max 2,5-et használok, bár csak 60 kg vagyok!

#12152
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás

nah jóvan hát na de ez a gyerek hülye az a lényeg hogy maxxis legyen bár õ meg a holt tiszán használja:D amúgy akkor vagy ne menjen az ember ilyen gumikkal szfaltra, vagy ne csodálkozzon ha hangja van?

Aszfalra mehet, amíg elgurul a fogasig :)
De inkább csak szimplán nem kell csodálkozni azon, hogy hangja van egy DH sárguminak :P
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#12153
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
nah jóvan hát na de ez a gyerek hülye az a lényeg hogy maxxis legyen bár õ meg a holt tiszán használja:D amúgy akkor vagy ne menjen az ember ilyen gumikkal szfaltra, vagy ne csodálkozzon ha hangja van?amugy a swampthingnek nincsen valami túl sok oldalfala...sztem kispórolták belõle vagy nemtom...dh-nál mennyire számít a súly?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#12154
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás

1. de amúgy traktorhangja van nagyon és
2. jó az öntisztítása:)

1. Nyilván, mert nem aszfaltra van :)
2. Mivel sárba való...

Különben a nyerges topicban kétszer linkelted ugyanazt.
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#12155
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
déházik a fene csak kaptam egyik haveromtól mert ujgazdag oszt hátul elkopott és cserélte mind2-t és az elsõt odaadta.ezért kérdem bár én meg már eladtam 2000-ért:D de amúgy traktorhangja van nagyon és jó az öntisztítása:)

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#12156
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás

maxxis swampthingrõl mi a véleményetek?milyen felhasználásra tervezték?

Swampthing
...keresõ...
Ja, csak most látom, hogy ráadásul baromi nehéz! Mire is kell neked? Te is DH-zol?
White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#12157
Endroo

Endroo

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.030 hozzászólás
sárba

#12158
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
maxxis swampthingrõl mi a véleményetek?milyen felhasználásra tervezték?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#12159
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
yaroslav: errõl az ötszög (gyémánt?)-mintáról beszélgetünk itt mi?

Feltöltött kép

a conti exploreren is ilyen ötszög(gyémánt?)-minta van, igaz, annak nincs ilyen bután bevágva a közepe, de szinte egy az egyben ugyanez...és nekem egyáltalán nem rezonál, és eddig mindenhol elvitt, ahol el kellett vinnie, és aszfalton is egészen baráti, mondjuk az 1.6os conti slickhez nem merném hasonlítani a gördülését aszfalton:P...alacsony nyomáson valóban nem az igazi, én olyan 3.2-3.7 bart szoktam beletenni (mikor hova megyek..), de volt már, hogy nem néztem nyomást bringa elõtt, aztán a hegyen vettem észre, hogy hát kicsit puha (nem lapos, a formája megvolt, csak a nyomása nem:D), de kibírta azt (a benzinkútnál hazafele fújtam, 2.4 bar volt benne) is...és az általad említett rezonálós jelenséget sem produkálja, ez talán annak a kis bevágásnak a minta közepén tudható be?:chin:

#12160
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

idéz: 2,35-ös Ignitor ?

Mintha már írtam volna, de a 2,1-es vmi halál. Sehol sem tapad és még szarrá kopva is nagyon durva rezonáló, remegõ érzetet produkál, amitõl lezsibbad a heréd:) Emellett semmi oldalfal, így alacsony nyomáson használhatatlan.
Sztem magával a mintával, az elvvel van baj, így a contik is hasonlóak lehetnek, bár azt ezek után már nem mertem megpróbálni!
2,1-es Sch Jimmyre cseréltem és bár ennek sincs sok fala, így feladta a harcot párszor a Veszprém környéki kõrengetegben, viszont még az ottani körülmények között is bárhol felvisz, és megállít.

a 2,35-ös (kevlárperemes) ellenben kiváló , egyetlen baja ha hátulra a régi párjával (dynomite, ami ugye fordított forgásirány az ign -hoz képest) használod annak brutális a gördülési ellenállása.....bár az ignitornak is van..../de a svábli jimiknek is/ ......
de 2,1-es virslkkel amúgy sem szoktam kisérletezni....
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való