Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12141
Írta 2007. március 03. - 22:56
#12142
Írta 2007. március 03. - 22:51
igen, 3.2-3.7, kicsit keményebben szeretem a gumikat:D meg hát itt Budaörsön van pár köves dombocska, meg mire terepre érek, az kb. 10 km aszfaltot jelent oda és vissza is... én is 60 kg vagyok amúgy..
Ha ennyit tekersz aszfalton /bár ez Budaörsön soknak tûnik/ javaslom használj Hutchinson Python -t nekem nagyon bevált.
http://tires.hutchin...elo/accueil.php
#12143
Írta 2007. március 03. - 21:55
terpen viszont q.jó -mint mondtam a 2,35-ösrõl beszélek-hát az ignithor nem egy fönyeremény egyetlen haszna volt az aszfalton kifejtett bödületes gördülésiellenálása:) cefetül megerösített:D és most egy kérdés vki ismeri a schwalbe smart sam-ot?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12144
Írta 2007. március 03. - 21:39
nálam például nem:D:D:D
most ezt komolyna mondod nem számít a súly?
amúgy érdekes h mikor elöl maxxis mobster 2.35 volt annak elég durva ellenállása volt és súlytöbblet 0,5 kiló a motoraptorhoz képest
én is dh-s vagyok de engem idegesít mikor úgy érek ki a fogashoz h tiszta víz vagyok a sok tekeréstõl stb
szal ezért volt nekem a mobster kilõve, mivel tapadásilag baromi jó volt azt elismerem.. ezért akarok most is inkább enduro gumit venni, és 2.2-2.3nál nem nagyobbat
akkor inkább vállalom h kicsit óvatosabban megyek, de itt a jánoshegyen úgysincs akkora különbség így, ha nem hibázok, hozom így is a mobster szintjét egy kevésbé tapadó gumival, plusz dh-ban is van 1-2 tekerõs rész ahol meg elõnyös ez
#12145
Írta 2007. március 03. - 21:37
#12146
Írta 2007. március 03. - 21:33
#12147
Írta 2007. március 03. - 21:26
#12148
Írta 2007. március 03. - 21:06
#12149
Írta 2007. március 03. - 21:06
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12150
Írta 2007. március 03. - 21:02
hang? kit érdekel?
oldalfal a típustól múlik - van belõle nehezebb -vastagabb is.
dh-nál meg számít a súly de ez magától értetõdik. (hol nem számít?)
#12151
Írta 2007. március 03. - 21:01
yaroslav: errõl az ötszög (gyémánt?)-mintáról beszélgetünk itt mi?
a conti exploreren is ilyen ötszög(gyémánt?)-minta van, igaz, annak nincs ilyen bután bevágva a közepe, de szinte egy az egyben ugyanez...és nekem egyáltalán nem rezonál, és eddig mindenhol elvitt, ahol el kellett vinnie, és aszfalton is egészen baráti, mondjuk az 1.6os conti slickhez nem merném hasonlítani a gördülését aszfalton:P...alacsony nyomáson valóban nem az igazi, én olyan 3.2-3.7 bart szoktam beletenni (mikor hova megyek..), de volt már, hogy nem néztem nyomást bringa elõtt, aztán a hegyen vettem észre, hogy hát kicsit puha (nem lapos, a formája megvolt, csak a nyomása nem:D), de kibírta azt (a benzinkútnál hazafele fújtam, 2.4 bar volt benne) is...és az általad említett rezonálós jelenséget sem produkálja, ez talán annak a kis bevágásnak a minta közepén tudható be?:chin:
Igen errõl.
Sztem nem a bevágáson múlik, hanem vhogy a minta elrendezése, kiosztása nincs eltalálva. Erre a rezonálós dologra más is panaszkodott akirõl tudok személyes ismerõseim közül és ilyet használt. Pedig logikusnak tûnt az "endless edge design"- os marketingszöveg, (tudom, az a conti, de a minta tényleg tök ua.) de nekem nem jött be. Azt mondjuk el tudom képzelni - sõt biztos - hogy alapanyagban nem ua. a conti és a maxxis, és ez azért jelentõs különbségeket produkál. Kíváncsi lennék vki olyan véleményére aki mindkettõt használta!
3,2-3,7 bar???
Én 2 max 2,5-et használok, bár csak 60 kg vagyok!
#12152
Írta 2007. március 03. - 21:00
Aszfalra mehet, amíg elgurul a fogasignah jóvan hát na de ez a gyerek hülye az a lényeg hogy maxxis legyen bár õ meg a holt tiszán használja:D amúgy akkor vagy ne menjen az ember ilyen gumikkal szfaltra, vagy ne csodálkozzon ha hangja van?
De inkább csak szimplán nem kell csodálkozni azon, hogy hangja van egy DH sárguminak
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#12153
Írta 2007. március 03. - 20:58
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12154
Írta 2007. március 03. - 20:53
1. Nyilván, mert nem aszfaltra van1. de amúgy traktorhangja van nagyon és
2. jó az öntisztítása:)
2. Mivel sárba való...
Különben a nyerges topicban kétszer linkelted ugyanazt.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#12155
Írta 2007. március 03. - 20:50
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12156
Írta 2007. március 03. - 20:20
Swampthingmaxxis swampthingrõl mi a véleményetek?milyen felhasználásra tervezték?
...keresõ...
Ja, csak most látom, hogy ráadásul baromi nehéz! Mire is kell neked? Te is DH-zol?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#12157
Írta 2007. március 03. - 20:18
#12158
Írta 2007. március 03. - 20:17
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12159
Írta 2007. március 03. - 20:05
a conti exploreren is ilyen ötszög(gyémánt?)-minta van, igaz, annak nincs ilyen bután bevágva a közepe, de szinte egy az egyben ugyanez...és nekem egyáltalán nem rezonál, és eddig mindenhol elvitt, ahol el kellett vinnie, és aszfalton is egészen baráti, mondjuk az 1.6os conti slickhez nem merném hasonlítani a gördülését aszfalton:P...alacsony nyomáson valóban nem az igazi, én olyan 3.2-3.7 bart szoktam beletenni (mikor hova megyek..), de volt már, hogy nem néztem nyomást bringa elõtt, aztán a hegyen vettem észre, hogy hát kicsit puha (nem lapos, a formája megvolt, csak a nyomása nem:D), de kibírta azt (a benzinkútnál hazafele fújtam, 2.4 bar volt benne) is...és az általad említett rezonálós jelenséget sem produkálja, ez talán annak a kis bevágásnak a minta közepén tudható be?:chin:
#12160
Írta 2007. március 03. - 19:33
a 2,35-ös (kevlárperemes) ellenben kiváló , egyetlen baja ha hátulra a régi párjával (dynomite, ami ugye fordított forgásirány az ign -hoz képest) használod annak brutális a gördülési ellenállása.....bár az ignitornak is van..../de a svábli jimiknek is/ ......idéz: 2,35-ös Ignitor ?
Mintha már írtam volna, de a 2,1-es vmi halál. Sehol sem tapad és még szarrá kopva is nagyon durva rezonáló, remegõ érzetet produkál, amitõl lezsibbad a heréd:) Emellett semmi oldalfal, így alacsony nyomáson használhatatlan.
Sztem magával a mintával, az elvvel van baj, így a contik is hasonlóak lehetnek, bár azt ezek után már nem mertem megpróbálni!
2,1-es Sch Jimmyre cseréltem és bár ennek sincs sok fala, így feladta a harcot párszor a Veszprém környéki kõrengetegben, viszont még az ottani körülmények között is bárhol felvisz, és megállít.
de 2,1-es virslkkel amúgy sem szoktam kisérletezni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való