A Kenda nem tom miért jó. De tényleg, azért kérdeztem. Akkor arra jó lesz amit írtam?
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12141
Írta 2007. március 12. - 22:49
A Kenda nem tom miért jó. De tényleg, azért kérdeztem. Akkor arra jó lesz amit írtam?
#12142
Írta 2007. március 12. - 22:44
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12143
Írta 2007. március 12. - 22:29
Ebike-on megsokasodtak az olcsó Kenda gumik!
Érdemes velük foglalkozni, ha a köv. 1,5hónapot azzal akarom tölteni, hogy edzek a hegyen? Nyugis tempóban mászás, meg lejtõzés...mondjuk ez már nem nyugis tempó lenne
Term. defektvédõvel együtt tenném fel õket.
THX!
#12144
Írta 2007. március 12. - 20:38
#12145
Írta 2007. március 12. - 20:37
Z-max - az enyémet felraktam a mérlegre, s kemény 440/444 gramm (elsõ/hátsó) - vicces, mert elvileg a WCS is valami 490-re van csak kiírva, ezek szerint szerecsés szériám van, node ennyire?
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12146
Írta 2007. március 12. - 20:31
ez continál annyira nem meglepõA Sportcontacttal csak 1 gond van, nincs 1,6" széles (41mm), csak 35mm.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12147
Írta 2007. március 12. - 20:28
#12148
Írta 2007. március 12. - 20:26
#12149
Írta 2007. március 12. - 20:16
városba conti sportcontakt esöben is türhetö 1.6 de a citycontact még tutibb sajna suj méret most nem ugrik be bocsi
Sportcontact defektvédõvel: 1,6-os 469 gramm (saját mérés)
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!
#12150
Írta 2007. március 12. - 20:13
#12151
Írta 2007. március 12. - 00:06
A slickes hozzászólásokhoz: Maxxis Xenith ??? sztem egész jó gumma...
Xenithem van, meg is vagyok vele elégedve, bár hátrányai is vannak. Pl vizes macskakövön vicces vele kanyarodni. Másrészt 1.5, s legalább 1.75 kellene, hogy ne rázza szét a vesémet a csodás budapesti út.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12152
Írta 2007. március 12. - 00:04
Terepes gumihoz: Sztem próbálj ki Richey vagy Speci gumikat... Richey-bõl az excavader és a z-max is jó (elavadert ne vegyél
#12153
Írta 2007. március 11. - 01:19
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12154
Írta 2007. március 11. - 00:06
#12155
Írta 2007. március 10. - 23:29
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12156
Írta 2007. március 10. - 14:59
a legszarabb gumi amivel dolgom volt...az egyetlen pozitiv tulajdonsága hogy aránylag kicsi a gördülési ellenállása......kopik minjt a szar, nincs benne anyag /szürke ami nem nehéz/ szarul tapad, esõben sárban abszolut használhatatlan....és a riyka oldalbütykök miatt szasrul is kanyarodikMICHELIN ALL MOUNTAIN mennyire kanyarodik jól, tapasztalatok?
ha befér a vázba tegyél hátra 2,4-es nobby nic-et, elõre 2,35-ös ignitor, vagy king jim....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12157
Írta 2007. március 10. - 14:49
A sebesség mindent megold.
#12158
Írta 2007. március 10. - 13:41
én a kevlároson gondolkodtam, városban nem árt a reflex csír;), de ezek után meg is veszem
#12159
Írta 2007. március 10. - 12:09
u.i.: én egy maxxis overdrive-on gondolkodom még arról esetleg vki?
Én a drótost használom belõle (710g), és vizes úton is jó. Teljesen elégedett vagyok vele, és eddig csak egy 60-as szög szúrta át. Két helyen. Bár nem egy slick, de legközelebb is ezt fogom venni.
Döngölt úton pedig egyenesen imádom.
Sp
#12160
Írta 2007. március 10. - 08:53
A SCH-Hurricane nehéz, ráadásul nagyon oldalbütykös. Ezzel necces meredek szögben aszfalton kanyarodni - bár ismétlem, a fõ elrettentõ adat az a 770 gramm.
560gr a súlya de az oldalbütykösség az igaz.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





