Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12161
Írta 2007. március 04. - 00:31

#12162
Írta 2007. március 03. - 23:46

#12163
Írta 2007. március 03. - 23:30

a gumiknál van olyan ami nem csapja fel annyira a vizet meg a sarat?vizes idõben aszfalton persze
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12164
Írta 2007. március 03. - 22:56

#12165
Írta 2007. március 03. - 22:51

igen, 3.2-3.7, kicsit keményebben szeretem a gumikat:D meg hát itt Budaörsön van pár köves dombocska, meg mire terepre érek, az kb. 10 km aszfaltot jelent oda és vissza is... én is 60 kg vagyok amúgy..
Ha ennyit tekersz aszfalton /bár ez Budaörsön soknak tûnik/ javaslom használj Hutchinson Python -t nekem nagyon bevált.
http://tires.hutchin...elo/accueil.php
#12166
Írta 2007. március 03. - 21:55

terpen viszont q.jó -mint mondtam a 2,35-ösrõl beszélek-hát az ignithor nem egy fönyeremény egyetlen haszna volt az aszfalton kifejtett bödületes gördülésiellenálása:) cefetül megerösített:D és most egy kérdés vki ismeri a schwalbe smart sam-ot?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12167
Írta 2007. március 03. - 21:39

nálam például nem:D:D:D
most ezt komolyna mondod nem számít a súly?
amúgy érdekes h mikor elöl maxxis mobster 2.35 volt annak elég durva ellenállása volt és súlytöbblet 0,5 kiló a motoraptorhoz képest
én is dh-s vagyok de engem idegesít mikor úgy érek ki a fogashoz h tiszta víz vagyok a sok tekeréstõl stb
szal ezért volt nekem a mobster kilõve, mivel tapadásilag baromi jó volt azt elismerem.. ezért akarok most is inkább enduro gumit venni, és 2.2-2.3nál nem nagyobbat
akkor inkább vállalom h kicsit óvatosabban megyek, de itt a jánoshegyen úgysincs akkora különbség így, ha nem hibázok, hozom így is a mobster szintjét egy kevésbé tapadó gumival, plusz dh-ban is van 1-2 tekerõs rész ahol meg elõnyös ez
#12168
Írta 2007. március 03. - 21:37

#12169
Írta 2007. március 03. - 21:33

#12170
Írta 2007. március 03. - 21:26


#12171
Írta 2007. március 03. - 21:06

#12172
Írta 2007. március 03. - 21:06

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12173
Írta 2007. március 03. - 21:02

hang? kit érdekel?

oldalfal a típustól múlik - van belõle nehezebb -vastagabb is.
dh-nál meg számít a súly de ez magától értetõdik. (hol nem számít?)
#12174
Írta 2007. március 03. - 21:01

yaroslav: errõl az ötszög (gyémánt?)-mintáról beszélgetünk itt mi?
a conti exploreren is ilyen ötszög(gyémánt?)-minta van, igaz, annak nincs ilyen bután bevágva a közepe, de szinte egy az egyben ugyanez...és nekem egyáltalán nem rezonál, és eddig mindenhol elvitt, ahol el kellett vinnie, és aszfalton is egészen baráti, mondjuk az 1.6os conti slickhez nem merném hasonlítani a gördülését aszfalton:P...alacsony nyomáson valóban nem az igazi, én olyan 3.2-3.7 bart szoktam beletenni (mikor hova megyek..), de volt már, hogy nem néztem nyomást bringa elõtt, aztán a hegyen vettem észre, hogy hát kicsit puha (nem lapos, a formája megvolt, csak a nyomása nem:D), de kibírta azt (a benzinkútnál hazafele fújtam, 2.4 bar volt benne) is...és az általad említett rezonálós jelenséget sem produkálja, ez talán annak a kis bevágásnak a minta közepén tudható be?:chin:
Igen errõl.
Sztem nem a bevágáson múlik, hanem vhogy a minta elrendezése, kiosztása nincs eltalálva. Erre a rezonálós dologra más is panaszkodott akirõl tudok személyes ismerõseim közül és ilyet használt. Pedig logikusnak tûnt az "endless edge design"- os marketingszöveg, (tudom, az a conti, de a minta tényleg tök ua.) de nekem nem jött be. Azt mondjuk el tudom képzelni - sõt biztos - hogy alapanyagban nem ua. a conti és a maxxis, és ez azért jelentõs különbségeket produkál. Kíváncsi lennék vki olyan véleményére aki mindkettõt használta!
3,2-3,7 bar???
Én 2 max 2,5-et használok, bár csak 60 kg vagyok!
#12175
Írta 2007. március 03. - 21:00

Aszfalra mehet, amíg elgurul a fogasignah jóvan hát na de ez a gyerek hülye az a lényeg hogy maxxis legyen bár õ meg a holt tiszán használja:D amúgy akkor vagy ne menjen az ember ilyen gumikkal szfaltra, vagy ne csodálkozzon ha hangja van?

De inkább csak szimplán nem kell csodálkozni azon, hogy hangja van egy DH sárguminak

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12176
Írta 2007. március 03. - 20:58

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12177
Írta 2007. március 03. - 20:53

1. Nyilván, mert nem aszfaltra van1. de amúgy traktorhangja van nagyon és
2. jó az öntisztítása:)

2. Mivel sárba való...
Különben a nyerges topicban kétszer linkelted ugyanazt.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12178
Írta 2007. március 03. - 20:50

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12179
Írta 2007. március 03. - 20:20

Swampthingmaxxis swampthingrõl mi a véleményetek?milyen felhasználásra tervezték?
...keresõ...
Ja, csak most látom, hogy ráadásul baromi nehéz! Mire is kell neked? Te is DH-zol?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12180
Írta 2007. március 03. - 20:18
