Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12181
Írta 2007. március 03. - 21:33

#12182
Írta 2007. március 03. - 21:26


#12183
Írta 2007. március 03. - 21:06

#12184
Írta 2007. március 03. - 21:06

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12185
Írta 2007. március 03. - 21:02

hang? kit érdekel?

oldalfal a típustól múlik - van belõle nehezebb -vastagabb is.
dh-nál meg számít a súly de ez magától értetõdik. (hol nem számít?)
#12186
Írta 2007. március 03. - 21:01

yaroslav: errõl az ötszög (gyémánt?)-mintáról beszélgetünk itt mi?
a conti exploreren is ilyen ötszög(gyémánt?)-minta van, igaz, annak nincs ilyen bután bevágva a közepe, de szinte egy az egyben ugyanez...és nekem egyáltalán nem rezonál, és eddig mindenhol elvitt, ahol el kellett vinnie, és aszfalton is egészen baráti, mondjuk az 1.6os conti slickhez nem merném hasonlítani a gördülését aszfalton:P...alacsony nyomáson valóban nem az igazi, én olyan 3.2-3.7 bart szoktam beletenni (mikor hova megyek..), de volt már, hogy nem néztem nyomást bringa elõtt, aztán a hegyen vettem észre, hogy hát kicsit puha (nem lapos, a formája megvolt, csak a nyomása nem:D), de kibírta azt (a benzinkútnál hazafele fújtam, 2.4 bar volt benne) is...és az általad említett rezonálós jelenséget sem produkálja, ez talán annak a kis bevágásnak a minta közepén tudható be?:chin:
Igen errõl.
Sztem nem a bevágáson múlik, hanem vhogy a minta elrendezése, kiosztása nincs eltalálva. Erre a rezonálós dologra más is panaszkodott akirõl tudok személyes ismerõseim közül és ilyet használt. Pedig logikusnak tûnt az "endless edge design"- os marketingszöveg, (tudom, az a conti, de a minta tényleg tök ua.) de nekem nem jött be. Azt mondjuk el tudom képzelni - sõt biztos - hogy alapanyagban nem ua. a conti és a maxxis, és ez azért jelentõs különbségeket produkál. Kíváncsi lennék vki olyan véleményére aki mindkettõt használta!
3,2-3,7 bar???
Én 2 max 2,5-et használok, bár csak 60 kg vagyok!
#12187
Írta 2007. március 03. - 21:00

Aszfalra mehet, amíg elgurul a fogasignah jóvan hát na de ez a gyerek hülye az a lényeg hogy maxxis legyen bár õ meg a holt tiszán használja:D amúgy akkor vagy ne menjen az ember ilyen gumikkal szfaltra, vagy ne csodálkozzon ha hangja van?

De inkább csak szimplán nem kell csodálkozni azon, hogy hangja van egy DH sárguminak

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12188
Írta 2007. március 03. - 20:58

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12189
Írta 2007. március 03. - 20:53

1. Nyilván, mert nem aszfaltra van1. de amúgy traktorhangja van nagyon és
2. jó az öntisztítása:)

2. Mivel sárba való...
Különben a nyerges topicban kétszer linkelted ugyanazt.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12190
Írta 2007. március 03. - 20:50

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12191
Írta 2007. március 03. - 20:20

Swampthingmaxxis swampthingrõl mi a véleményetek?milyen felhasználásra tervezték?
...keresõ...
Ja, csak most látom, hogy ráadásul baromi nehéz! Mire is kell neked? Te is DH-zol?
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12192
Írta 2007. március 03. - 20:18

#12193
Írta 2007. március 03. - 20:17

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12194
Írta 2007. március 03. - 20:05


a conti exploreren is ilyen ötszög(gyémánt?)-minta van, igaz, annak nincs ilyen bután bevágva a közepe, de szinte egy az egyben ugyanez...és nekem egyáltalán nem rezonál, és eddig mindenhol elvitt, ahol el kellett vinnie, és aszfalton is egészen baráti, mondjuk az 1.6os conti slickhez nem merném hasonlítani a gördülését aszfalton:P...alacsony nyomáson valóban nem az igazi, én olyan 3.2-3.7 bart szoktam beletenni (mikor hova megyek..), de volt már, hogy nem néztem nyomást bringa elõtt, aztán a hegyen vettem észre, hogy hát kicsit puha (nem lapos, a formája megvolt, csak a nyomása nem:D), de kibírta azt (a benzinkútnál hazafele fújtam, 2.4 bar volt benne) is...és az általad említett rezonálós jelenséget sem produkálja, ez talán annak a kis bevágásnak a minta közepén tudható be?:chin:
#12195
Írta 2007. március 03. - 19:33

a 2,35-ös (kevlárperemes) ellenben kiváló , egyetlen baja ha hátulra a régi párjával (dynomite, ami ugye fordított forgásirány az ign -hoz képest) használod annak brutális a gördülési ellenállása.....bár az ignitornak is van..../de a svábli jimiknek is/ ......idéz: 2,35-ös Ignitor ?
Mintha már írtam volna, de a 2,1-es vmi halál. Sehol sem tapad és még szarrá kopva is nagyon durva rezonáló, remegõ érzetet produkál, amitõl lezsibbad a heréd:) Emellett semmi oldalfal, így alacsony nyomáson használhatatlan.
Sztem magával a mintával, az elvvel van baj, így a contik is hasonlóak lehetnek, bár azt ezek után már nem mertem megpróbálni!
2,1-es Sch Jimmyre cseréltem és bár ennek sincs sok fala, így feladta a harcot párszor a Veszprém környéki kõrengetegben, viszont még az ottani körülmények között is bárhol felvisz, és megállít.
de 2,1-es virslkkel amúgy sem szoktam kisérletezni....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12196
Írta 2007. március 03. - 19:17

Mintha már írtam volna, de a 2,1-es vmi halál. Sehol sem tapad és még szarrá kopva is nagyon durva rezonáló, remegõ érzetet produkál, amitõl lezsibbad a heréd:) Emellett semmi oldalfal, így alacsony nyomáson használhatatlan.
Sztem magával a mintával, az elvvel van baj, így a contik is hasonlóak lehetnek, bár azt ezek után már nem mertem megpróbálni!
2,1-es Sch Jimmyre cseréltem és bár ennek sincs sok fala, így feladta a harcot párszor a Veszprém környéki kõrengetegben, viszont még az ottani körülmények között is bárhol felvisz, és megállít.
#12197
Írta 2007. március 03. - 17:10

#12198
Írta 2007. március 03. - 17:01

a pontos ár pedig a magyar honlapján van feltüntetve.
Ott hol? A Velo oldalán fent a 2006-s Speci árlistában, de "specialized.hu-n" nincs.

#12199
Írta 2007. március 03. - 16:43

Speci gumi meg bármely kereskedõnél elõfordulhat, a pontos ár pedig a magyar honlapján van feltüntetve.
#12200
Írta 2007. március 03. - 16:43

Persze. Gyûrõdik, becsípõdik.......
Kösz a választ mindenkinek, akkor veszek 1.1-eshez valót.