Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12121
Írta 2007. március 09. - 23:09
A Maxxis FW drága, s állandóan defektet szerelhetsz vele. Volt, nem lesz többé.
A Maxxis Overdrive viszont jónak tûnik. 550 gramm, 1.75, elég tartós...meglátjuk.
A SCH-Hurricane nehéz, ráadásul nagyon oldalbütykös. Ezzel necces meredek szögben aszfalton kanyarodni - bár ismétlem, a fõ elrettentõ adat az a 770 gramm.
VV;
babakocsi - Mer' te nem láttad, mit mûveltem a Rákospatak menti kerékpárúton. (úgy átzuhantam magamon, mert nem akartam kilapítani szegényt...)
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12122
Írta 2007. március 09. - 21:22
Schwalbe Silento II:Én is kérnék egy kis tanácsot. Szóval VÁROSI használatra, azaz aszfaltra kellene egy jó gumi. A slick montigumi (1.3-as) nem nagyon jött sajnos be, a rengeteg kátyú / padka / lépcsõ kikészít, mire hazaérek - különösen, ha esõben, a víz által elfedett tankcsapdákba csattanok. Defektállóság kevésbé szempont, a jó súly viszont igen - ugyanis szeretek buszsávokban kigyorsítgatni. Tartósság is kevésbé szempont, szóval jó könnyû legyen inkább, minthogy 1 kiló kaucsukot cipeljek kerekenként. Méret minimum legyen lehetõleg 1.75"-ös, de a súly, ha lehet, legyen 5-600 gramm alatt.
alternatívák:
Schwalbe Silento II 1.75x26" (730 g)
Panaracer T-Serv 1.75x26" (440 g)
esetleg
Schwalbe Big Apple 2.0x26" (790 g)
Sajnos a Schwalbe-k nagyon nehezek, pedig mintázat / ballonosság tekintetében valami olyasmi lenne az ideális. Persze bármilyen más márkákt is javasolhattok, városi gumiban tök ismeretlen terepen tévelygek.
tavaly cca. 1500km városban, kisebb, lazább aszfaltos túrákon(nem volt más aszfaltos/semislick gumim, nem tudom azokkal összevetni):
keményre fújva(4-5bar) szinte slick, csak a középsõ kis csík éri a talajt, de ilyen nagy nyomáson nem olyan kellemesek a járdák/kátyuk
jól fékezhetõ aszfalton
egy defektem volt vele rögtön az elsõ héte, aztán semmi
nem nagyon kopik/van benne anyag
nem könnyû
és az ég mentsen meg attól hogy nedves úton kelljen vele sietned, elmegy de dönteni nem lehet, fékezni szinét, rettenet. nemtom a "többi" slick is ilyen-e, de nem voltam nyugodt amikor tavaly nyáron párszor nagy zivatar után kellett hazaindulnom, az olyan jó kis kemping tempós volt
de ez az egyetlen negatívuma
a döntés a tied, sztem;)
u.i.: én egy maxxis overdrive-on gondolkodom még arról esetleg vki?
ill
most akciós: http://ebike.hu/term...y/26-slick/1619 hátha
#12123
Írta 2007. március 09. - 21:12
Nem jó az avatarod. Az NRS-nek ellenkezõ oldalról kell közelítenie a babakocsit.
#12124
Írta 2007. március 09. - 21:06
#12125
Írta 2007. március 09. - 20:54
alternatívák:
Schwalbe Silento II 1.75x26" (730 g)
Panaracer T-Serv 1.75x26" (440 g)
esetleg
Schwalbe Big Apple 2.0x26" (790 g)
Sajnos a Schwalbe-k nagyon nehezek, pedig mintázat / ballonosság tekintetében valami olyasmi lenne az ideális. Persze bármilyen más márkákt is javasolhattok, városi gumiban tök ismeretlen terepen tévelygek.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12126
Írta 2007. március 09. - 13:26
#12127
Írta 2007. március 09. - 13:20
itt van emost hirtelen összezavarodtam, mint Samantha a Dallasból, de hívjuk rob-ot mondja meg a tutit
rob gyere!
2005 :
http://www.specializ...adrenaline_pro/
2006 :
http://www.specializ...olution_pro_d2/
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12128
Írta 2007. március 09. - 13:17
A lapban rosszul írtad. Adrenalin volt, Resolution lett, és nem fordítva.
most hirtelen összezavarodtam, mint Samantha a Dallasból, de hívjuk rob-ot mondja meg a tutit
rob gyere!
#12129
Írta 2007. március 09. - 13:11
#12130
Írta 2007. március 09. - 13:08
egy fokkal jobb az adrenaline kanyarképessége, mert sûrûbbek az oldalbütykei - érezhetõ a különbség, de nem vészes.
az adrenaline egyetlen baja, hogy kemény talajon vagy aszfalton, a középsõ mintákon meglepõen hangosan és nagy ellenállással gurul. de terepen, kicsit lazább talajon ez már elõny (fékezés) és nagyon okés.
a zmax szinte teljesen hangtalan, amibõl következõen meglepõen jól gurul - én dh-ztam is vele (2.35 pro), bár könnyû vagyok. egyetlen hátránya csak _durva_, sziklás terepezéskor jön elõ, hogy szimplafalú, ami miatt vagy keményre fújod, de akkor a tapadásból vesztesz kicsit, vagy puhábbra hagyod, de akkor vigyázni kell a felütéssel nagyon.
ezeket mérlegeld, az alapján, hogy hogy bringázol.
de ezek csak az én tapasztalataim, az én kívánalmaim szerint, más is szóljon hozzá, aki tud
én most ajándékoztam el a szinte vacsiúj pár adrenalin pro-mat......nekem nem jött be.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12131
Írta 2007. március 09. - 13:05
#12132
Írta 2007. március 09. - 13:00
Lcs, akkor szerinted a 2,35ös z-max pro kanyarodik úgy mint egy adrenaline/resolution? Mert ha igen, akkor megvan az idei gumim.
egy fokkal jobb az adrenaline kanyarképessége, mert sûrûbbek az oldalbütykei - érezhetõ a különbség, de nem vészes.
az adrenaline egyetlen baja, hogy kemény talajon vagy aszfalton, a középsõ mintákon meglepõen hangosan és nagy ellenállással gurul. de terepen, kicsit lazább talajon ez már elõny (fékezés) és nagyon okés.
a zmax szinte teljesen hangtalan, amibõl következõen meglepõen jól gurul - én dh-ztam is vele (2.35 pro), bár könnyû vagyok. egyetlen hátránya csak _durva_, sziklás terepezéskor jön elõ, hogy szimplafalú, ami miatt vagy keményre fújod, de akkor a tapadásból vesztesz kicsit, vagy puhábbra hagyod, de akkor vigyázni kell a felütéssel nagyon.
ezeket mérlegeld, az alapján, hogy hogy bringázol.
de ezek csak az én tapasztalataim, az én kívánalmaim szerint, más is szóljon hozzá, aki tud
#12133
Írta 2007. március 09. - 12:06
A sebesség mindent megold.
#12134
Írta 2007. március 09. - 11:29
szerintük a Z-max Classic Pro 2.35-ösben (talán kevlárperemes, de nem biztos) 578 g
ehhez képest az általam tesztelt Z-max Millenium Pro 2.35, kevlárperemes (szerintem ugyanaz, mint a classic) saját méréssel 704 g
mindez úgy, hogy a Millenium sima szimplafalú, kevláros, tehát könnyebb már nem nagyon lehetne...
#12135
Írta 2007. március 09. - 01:59
#12136
Írta 2007. március 09. - 01:25
3e-rel drágább, de ez nem lehet a magyarázat.
A sebesség mindent megold.
#12137
Írta 2007. március 04. - 01:10
#12138
Írta 2007. március 04. - 00:31
#12139
Írta 2007. március 03. - 23:46
#12140
Írta 2007. március 03. - 23:30
a gumiknál van olyan ami nem csapja fel annyira a vizet meg a sarat?vizes idõben aszfalton persze
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960