Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12081
Írta 2007. március 20. - 10:18

volt 1 pár, jó kis gumi volt, jól kapaszkodott, lefele sem volt rossz, de iszonyatosan gyorsan kopott.
#12082
Írta 2007. március 20. - 09:47


#12083
Írta 2007. március 19. - 23:59

#12084
Írta 2007. március 19. - 23:47

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12085
Írta 2007. március 19. - 23:37

A sebesség mindent megold.
#12086
Írta 2007. március 19. - 23:19

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12087
Írta 2007. március 19. - 12:53

A sebesség mindent megold.
#12088
Írta 2007. március 19. - 12:26

Van Kenda slickem, akkor az lesz feláldozva. Tényleg puhábbra kell fújni a gumit, ha görgõzök ?
sztem pont jó keményre kell fújni, legalábbis mintha ilyenre emlékeznék a Tacx használatijából (este megnézem). Én jó keményre fújtam, aztán a szorítócsavarral állítottam be a görgõn, hogy eléggé nekifeszüljön a guminak (ne forogjon el nagyobb terhelésnél sem), de ne is legyen túlságosan nekiszorítva.
#12089
Írta 2007. március 19. - 12:02

Nem igazán.
és a larsen mimo az már jobb lenne?aszfalton mennyire kopik?vagy a larsen tt?melyik lenne jobb?az a pár szár fornit differencia az nem számít mert ennyiért boltban ugysem kapok...

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12090
Írta 2007. március 19. - 10:33

#12091
Írta 2007. március 19. - 01:28

#12092
Írta 2007. március 19. - 00:47

#12093
Írta 2007. március 18. - 23:11

Aszfalra meg sárba egy kéne, vagy külön-külön a két területre?
Elõbbi nincs, utóbbi van.
inkább sárba nem akarok slick gumival nyomulni:D a blekdzsekk az jó arra a területre?sár+durva füldút
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12094
Írta 2007. március 18. - 20:39

Elõre is kösz.
#12095
Írta 2007. március 18. - 12:21

azok az átlag modellek.
az ST-n (SuperTacky) és újabban az olcsósított (60a) modelleken nincs sárga csík.
Nekem hátul 50a-s 2,35" Minion DHR van és nincs rajta csik, de az elsö mobsteren sincs ami mondjuk super tacky.
High Roller semi slickel találkozott már valaki? elég furinak tünik, de városi bünözésre használhatonak látszik és annyira nem is nehéz...
#12096
Írta 2007. március 18. - 10:15

a maxxis gumikon kívül más gumin is feltüntetik hogy hány durométeres?aszfaltra meg sárba kéne valami jó kemény anyagból való!esetleg katalógusba benne van?
Aszfalra meg sárba egy kéne, vagy külön-külön a két területre?
Elõbbi nincs, utóbbi van.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12097
Írta 2007. március 17. - 22:42

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12098
Írta 2007. március 17. - 22:16

akkor a sárga csíkos dy-no mite! az nem nagy szám mi?
nekem olyan van.. betonon szürnyûbbnél is szörnyûbb terepen nem rossz de még1szer nem veszek ilyet. maratonra jó lesz .
most egy félterep conti country ride van,ami ediig nagyon bevált. földúton nagyon elemében van, kis sarat is elvisel , betonon meg a kis futófelület miatt alacsony a gördülési ellenállása. jövõ hétvégen kipróbálom hegyen is. (kanyarodására kiváncsi leszek)
#12099
Írta 2007. március 17. - 21:54

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12100
Írta 2007. március 17. - 21:48

az ST-n (SuperTacky) és újabban az olcsósított (60a) modelleken nincs sárga csík.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda