Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12061
Írta 2007. március 23. - 21:14

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12062
Írta 2007. március 23. - 21:11

basszus dante kér volt írnod...defekt:S...hát ez az amit utálok sajna mert már állt bele szög drót tüske minden szar általában akkor amikor siettem...hát na mindegy és a twister dual kevlar?
Nem értem mit kell parázni, ha nem akácosban közlekedsz, akkor kb. ugyanannyi defektet kapsz minden hasonló tömegû 2" körüli gumival, valamennyire számít a mintázat állapota is. Twistert hanyagolnám, keskenyebb, kisebb mintázatú mint az Explorer, a dual meg kopósabb is mint a sima. Mennyit tekersz évente h. ennyit tökölsz a gumiválasztással
? A terepgumikat is legalább 50%ban aszfalton használom mivel 25-30km-t kell tekernem a hegyekig, mégsem kopnak el 1-2000km alatt.
Ha olcsón meg akarod úszni a gumi kérdést, akkor ha terepezõs kedvedben vagy Explorer, ha esik és sár van, akkor meg értelmesebb aszfalton küldeni mint szétrágatni a sárral az egész meghajtást, szóval Conti Sportcontact. A bringabutikban ócsóért megúsznád a dolgot ha még van az említett gummákból.
#12063
Írta 2007. március 23. - 21:08


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#12064
Írta 2007. március 23. - 21:01

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12065
Írta 2007. március 23. - 20:56

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#12066
Írta 2007. március 23. - 20:51

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12067
Írta 2007. március 23. - 19:36

A sebesség mindent megold.
#12068
Írta 2007. március 23. - 19:22

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12069
Írta 2007. március 23. - 19:14

#12070
Írta 2007. március 23. - 19:02


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12071
Írta 2007. március 23. - 18:05

#12072
Írta 2007. március 23. - 15:43

Elöl Racing Ralph-ot használok. Meg hátra is, ha a flyweight-nek durva a terep. Idén kipróbálom a NobyNic-et elõre.
Igen NoTube-bal. De belsõvel sem gáz. 1,5 szezont mentem vele belsõvel is (95g-os xxxlight) de szúrásos defektet nem kaptam. (csak a felniszalag elcsúszása miatt a felni kivágta a párszor a belsõt, de ez nem a külsõ hibája)
én michelin latex-et spejzoltam be.
azt beszélik, hogy többet bír, mint egy átlag belsõ. a levegõ eresztéssel nem lesz gond, mert mint az ünnepicipõt, alkalmakkor fogom csak használni...
schwalbe nem bejövõs, mert túl puha. bár gondolom ez a flyweight is olyan lesz...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12073
Írta 2007. március 21. - 10:38

#12074
Írta 2007. március 21. - 09:58

Helló Mindenki! Valakinek tapasztalata esetleg Schwalbe SmartSammel kapcsolatban???Ne legyen sóher, ossza meg!!
kb 200km-em van benne (drótos verzió), de sajnos fõleg csak aszfalton. Ott elég jó a gördülési ellenállása, és nem is zajos. Ja, és a vizes aszfalton sem csúszik annyira, mint a Mishlenem (ezt tegnap egy majdnem perecnél tapasztaltam). A döngölt, vagy poros utakon nem volt vele problémám, ahogyan homokban sem (ott nagyon jó). Sárban viszont nem érdemes próbálkozni, mert mindent összeszed, csúszik, és nem is tisztul a sok minta miatt.
Köveken és sziklákon még nem próbáltam.
Egyébként én elöl használom. És inkább általános (edzés, örömbringázás, túra) célra javasolnám, mint teljesítményorientált felhasználásra. Arra viszont jó szívvel.
Sp
#12075
Írta 2007. március 20. - 22:24

#12076
Írta 2007. március 20. - 18:13

Specialized Crossroads trekking bringara keresek uj kulsot, 28x1.4"-est. kettot neztem, Schwalbe Marathon Supreme es Marathon XR. nem tudom melyik a jobb szamomra, korulbelul 50% aszfalt es 50% erdei osveny-re hasznalnam. gondolom a supreme jobb, csak a mintazata alapjan nem tudom, hogy poros, kis kavicsos osvenyen mennyire jo valasztas.
elore is koszonom a tanacsokat.
#12077
Írta 2007. március 20. - 15:28

az igaz, nekem fekete volt szürke középsõ csíkkal (ha jól emlékszem akkor sima drótos). Az a széria, amit nagyon akcióztak, azért is vettem belõle anno egy párat.
Igen, az a lágyabbak közé tartozott...
közben én is megnéztem hogy elírtam, nem volt kék szélû, hanem a közepe volt színes, mint neked szürke, vagy sárga...
a tiszta fekete volt a legtartósabb belõle.
#12078
Írta 2007. március 20. - 14:17


#12079
Írta 2007. március 20. - 14:06

aszfalton párszáz km és kezd felejtõssé válni...
volt 1 pár, jó kis gumi volt, jól kapaszkodott, lefele sem volt rossz, de iszonyatosan gyorsan kopott.
Nem mindegy melyiket használtad...
Kb 4 féle minimum volt belõle, mert nekem annyi féle biztosan megfordult a kezeim közt...
(kevláros fekete ; nem kevláros fekete ; nem k fekete lágyabb ; nem k kék szélû)
én a kék szélût, és a "keményebb" feketét használtam, valamint egyik munkatársam is a feketét, és õ aszfalton járt vele munkába egész nyáron, plusz hétvégi laza tekerések, bõven bírta a nyarat... (otthon bolt között volt neki 8km aszfalt + 110kg a srác, és persze volt azért olyan nap hogy autóval jött nem kell mondani ezeket...)
Szóval igazi mindenes gumis, én tudom ajánlani, a saját tapasztalataim alapján!
#12080
Írta 2007. március 20. - 12:58
