
Komolyra foditva a szot, ha nem vagy gramm mániás akkor schwalbe a13 (vagy mi) belsö 190g és szerintem elég jol birja a kiképzést.
Belsõgumira tipp, vagy ami a polcon van a boltban?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
csak azzal meg ne számolj hosszú távra.../ja ez a wcs-re vonatkozott/köszi az infót az evolutionnak már igen barátságos suly adatai vannak lehet mégse kutatok tovább mert az árak is tetszenek:)
gyártó szerint a kevláros 2,1-es 640 g ami szintén a kõnehéz katgória.....drótos már nincs fent a wtb szájton...köszi srácok. hm ritchey z-max-on már én is törtem a fejem többen dicsérték az exiwolfot meg lehet holnap ki is tom probálni. vajon menyivel lehet könyebb egy kevlaros verzió
Ha az Exiwolf tényleg ilyen nehéz, akkor mondok egy jobb alternatívát. Ritchey Z-Max Millenium. A Comp 700 gramm, de a legjobb gumi! Minden terepen ott van, sárban is egész türhetõ, jól tisztul, ami leginkább ott látszik meg, hogy csupa dzsuva lesz a bringádÉn a drótos Exiwolfot használtam elõl 2.1-es méretben-mondjuk jóval ballonosabb, mint a többi2.1es- cross country, all mountain jellegû bicajozásra. Egy tonna a súlya(több mint 800g), de kevéssé kopott, a sûrû minta jó mindenhol, kivéve sárban, mert gyorsan betapad és nem is egyszerû kiszedni belõle a getvát. Ha olyanod van lehet egész alacsony nyomáson használni(62kg vagyok, 2 bar alatt sem ütöttem fel)keményre fújva meg haladós, de rendes a gördülési ellenállása. Az apró minta miatt könnyen elmászik a nagyon nagy sebességû kanyarokban kemény felületen és murvás felületû kemény altalajon, de lehet, hogy én nem tudok fordulni. Minden más helyzetben jól tart. Hátsó keréken csak keveset használtam, de ott is nagyon jól teljesített csak ne legyen a talaj túl nedves. Sziklán isten volt. Összességében a világ végére is elmegy, sose kapott defektet, csak ne essen, és legyen, aki hajtsa. Edzõgumi!
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
A sebesség mindent megold.
Köszönöm az ajánlatot, de nem hiszem, hogy igényt tartok rá.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960