A kanyartulajdonságait kimondottan jónak ítélem. Murvás lejtön 50 felett kanyarodva is stabil. Eddig nem volt szituáció, ahol bizonytalannak éreztem.Hogy viselkedik kanyarban(itt fõleg poros,nyálkás aszfaltra gondolok)?
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#12081
Írta 2007. március 17. - 09:30
#12082
Írta 2007. március 17. - 00:11
#12083
Írta 2007. március 16. - 23:47
Egészségedre. Látom mazochista vagy. Nekem a 2,3-s DH gumik nincsenek ilyen súlyban (és azok már elég nehezek).Cipõt a cipõboltból...mi lenne ha a sarki fûszeres is elkezdene gummát árulni...
Más:
Megtaláltam az ideális edzõgummát: 1.95 slick negatív mintázattal, 2 azaz kettõ kiló a pár Holnap felrakom, kíváncsi vagyok mennyire lesz lomha...
Az érkezõ újak súlyát már le se írom.
#12084
Írta 2007. március 16. - 23:41
meg kb egy aszfaltos blokkoló fékezés, és 4-5 darab ilyen középsõ élen lévõ nyíl alaku mintának annyi.......nekem 2,35-ösöm van én defektet nem kaptam még vele, de annyira azért nem jó....A Fast Fredrõl csak annyit, hogy borzasztóan defekt érzékeny godolom a súly miatt vékony a falvastagság. Egy szezont nyomtunk vele végig /egy haveromnak is ez volt/szinte minden hosszabb túránkon min 1defekt ,a csúcs 120km-en 5defekt kettõnknek! Ezekután lemondtunk errõl a tipusról. Gondold meg nem minden a súly!
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12085
Írta 2007. március 16. - 23:35
Cipõt a cipõboltból...mi lenne ha a sarki fûszeres is elkezdene gummát árulni...ilyet nem érdemes venni se ugye?
Más:
Megtaláltam az ideális edzõgummát: 1.95 slick negatív mintázattal, 2 azaz kettõ kiló a pár Holnap felrakom, kíváncsi vagyok mennyire lesz lomha...
#12086
Írta 2007. március 16. - 23:35
namármost 6e Ft-os áron ott van már a Fast Fred is ami csak 350g-ot nyom,igaz kicsit más mintázatú is.Most megéri a duplaannyiba kerülõ külsõt megvenni,vagy akkor jár jobban az ember ha megveszi az olcsóbbat és tesz bele defektvédõ szalagot?Ha már itt tartok mennyit nyom kerekenként kb a szalag plusszba,mert az is plusz súly.
A Fast Fredrõl csak annyit, hogy borzasztóan defekt érzékeny godolom a súly miatt vékony a falvastagság. Egy szezont nyomtunk vele végig /egy haveromnak is ez volt/szinte minden hosszabb túránkon min 1defekt ,a csúcs 120km-en 5defekt kettõnknek! Ezekután lemondtunk errõl a tipusról. Gondold meg nem minden a súly!
#12087
Írta 2007. március 16. - 23:02
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12088
Írta 2007. március 16. - 22:24
Kb. egy hete használom a Hurricanet. Olyan 250km-t mentem vele aszfalton, murván, könnyü erdei (sár is) talajon. A kopásáról nem tudok semmit mondani egyébként jónak tartom. Esös úton sem kritikus. Nem hiszem, hogy csalódnál benne.
Hogy viselkedik kanyarban(itt fõleg poros,nyálkás aszfaltra gondolok)?Nekem volt anno maxxis calibos,na az egy gyors gumi volt aszfalton,csak egyáltalán nem tapadt kanyarban és kicsit csúszós útón.Mennyire számít egyébként a defektvédelem?Mert van a sima(620g) meg a defektvédõs(560g) változata a hurrican-nak.A defektvédõs picit könnyebb is,mivel az hajtogathatós.Namost ez árban ugy nyílvánul meg h a sima 3e,a másik 6e,és ha az ember mindkét kerékre akar ilyet az plusz 6e ft-nyi költség,namármost 6e Ft-os áron ott van már a Fast Fred is ami csak 350g-ot nyom,igaz kicsit más mintázatú is.Most megéri a duplaannyiba kerülõ külsõt megvenni,vagy akkor jár jobban az ember ha megveszi az olcsóbbat és tesz bele defektvédõ szalagot?Ha már itt tartok mennyit nyom kerekenként kb a szalag plusszba,mert az is plusz súly.
#12089
Írta 2007. március 16. - 19:39
#12090
Írta 2007. március 16. - 16:59
#12091
Írta 2007. március 15. - 23:34
elöre is kösz
#12092
Írta 2007. március 13. - 11:46
mennyit tudsz elmenni a wcs-sel?
3 éve megvan, de csak száraz versenyekre használom, s nem farolom szét. Mondjuk ment eddig 1500 km-t. (tavaly nem sokat volt fent )
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#12093
Írta 2007. március 13. - 01:36
#12094
Írta 2007. március 13. - 01:26
#12095
Írta 2007. március 13. - 01:19
4 barnál természetes, hogy kirázza a lelkedet.
A sebesség mindent megold.
#12096
Írta 2007. március 13. - 01:06
Átpörgettem a fél topikot, de nem találtam választ a kérdésemre, ezért felteszem. Vettem a minap egy 2.1-es wtb nanoraptort egy Sun cr 18-as felnire, amit 4 bar-ra kellett felfújni, hogy ne legyen lapos alattam ami egyrészt soknak tünik, másrészt pedig még közelhajolni sem merek mert ha kidurran letépi a fél arcomat, ezenkívül ami a fõ probléma: kirázza a lelkemet. 80 kg vagyok, és az elõzõ gumim 1.95-ös ignitor volt amivel nem fordult elõ ilyen probléma. Azért agyrém, mert direkt azért vettem ilyet, hogy vastagabb, de a futófelület miatt gyors is legyen. Ez így a normális?
#12097
Írta 2007. március 12. - 22:59
Másrészt jóval (690) nehezebb, mint a Maxxis Overdrive - eddig nálam az a nyerõ, nem szüttyögök többet, jó lesz az. 590 gramm nem annyira horror egy 1.75-ösért.
Z-max - az enyémet felraktam a mérlegre, s kemény 440/444 gramm (elsõ/hátsó) - vicces, mert elvileg a WCS is valami 490-re van csak kiírva, ezek szerint szerecsés szériám van, node ennyire?
overdrive nincs most ebikenak, hónap végére igérték. mondjuk ott kicsit más súlyt írnak hozzá:-/
z-max jó gumi, nekem is az van, csak comp:D
mennyit tudsz elmenni a wcs-sel?
AS_Pauly :contit bringabutikban csekkold, az apróban. bár kicsit drágább lett, h jön a jóidõ, de még így sem vészes
#12098
Írta 2007. március 12. - 22:58
Hogy a szép hosszú túrák szerelésbe fulladtak...:pump:
Megcsekkolom azt a Contit.
#12099
Írta 2007. március 12. - 22:51
#12100
Írta 2007. március 12. - 22:49
A Kenda nem tom miért jó. De tényleg, azért kérdeztem. Akkor arra jó lesz amit írtam?