Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12081
Posted 2007. March 20. - 10:18

volt 1 pár, jó kis gumi volt, jól kapaszkodott, lefele sem volt rossz, de iszonyatosan gyorsan kopott.
#12082
Posted 2007. March 20. - 09:47


#12083
Posted 2007. March 19. - 23:59

#12084
Posted 2007. March 19. - 23:47

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12085
Posted 2007. March 19. - 23:37

A sebesség mindent megold.
#12086
Posted 2007. March 19. - 23:19

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12087
Posted 2007. March 19. - 12:53

A sebesség mindent megold.
#12088
Posted 2007. March 19. - 12:26

Van Kenda slickem, akkor az lesz feláldozva. Tényleg puhábbra kell fújni a gumit, ha görgõzök ?
sztem pont jó keményre kell fújni, legalábbis mintha ilyenre emlékeznék a Tacx használatijából (este megnézem). Én jó keményre fújtam, aztán a szorítócsavarral állítottam be a görgõn, hogy eléggé nekifeszüljön a guminak (ne forogjon el nagyobb terhelésnél sem), de ne is legyen túlságosan nekiszorítva.
#12089
Posted 2007. March 19. - 12:02

Nem igazán.
és a larsen mimo az már jobb lenne?aszfalton mennyire kopik?vagy a larsen tt?melyik lenne jobb?az a pár szár fornit differencia az nem számít mert ennyiért boltban ugysem kapok...

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12090
Posted 2007. March 19. - 10:33

#12091
Posted 2007. March 19. - 01:28

#12092
Posted 2007. March 19. - 00:47

#12093
Posted 2007. March 18. - 23:11

Aszfalra meg sárba egy kéne, vagy külön-külön a két területre?
Elõbbi nincs, utóbbi van.
inkább sárba nem akarok slick gumival nyomulni:D a blekdzsekk az jó arra a területre?sár+durva füldút
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12094
Posted 2007. March 18. - 20:39

Elõre is kösz.
#12095
Posted 2007. March 18. - 12:21

azok az átlag modellek.
az ST-n (SuperTacky) és újabban az olcsósított (60a) modelleken nincs sárga csík.
Nekem hátul 50a-s 2,35" Minion DHR van és nincs rajta csik, de az elsö mobsteren sincs ami mondjuk super tacky.
High Roller semi slickel találkozott már valaki? elég furinak tünik, de városi bünözésre használhatonak látszik és annyira nem is nehéz...
#12096
Posted 2007. March 18. - 10:15

a maxxis gumikon kívül más gumin is feltüntetik hogy hány durométeres?aszfaltra meg sárba kéne valami jó kemény anyagból való!esetleg katalógusba benne van?
Aszfalra meg sárba egy kéne, vagy külön-külön a két területre?
Elõbbi nincs, utóbbi van.
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12097
Posted 2007. March 17. - 22:42

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12098
Posted 2007. March 17. - 22:16

akkor a sárga csíkos dy-no mite! az nem nagy szám mi?
nekem olyan van.. betonon szürnyûbbnél is szörnyûbb terepen nem rossz de még1szer nem veszek ilyet. maratonra jó lesz .
most egy félterep conti country ride van,ami ediig nagyon bevált. földúton nagyon elemében van, kis sarat is elvisel , betonon meg a kis futófelület miatt alacsony a gördülési ellenállása. jövõ hétvégen kipróbálom hegyen is. (kanyarodására kiváncsi leszek)
#12099
Posted 2007. March 17. - 21:54

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12100
Posted 2007. March 17. - 21:48

az ST-n (SuperTacky) és újabban az olcsósított (60a) modelleken nincs sárga csík.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda