
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12041
Posted 2007. March 25. - 10:05


#12042
Posted 2007. March 25. - 07:55

#12043
Posted 2007. March 25. - 02:41

gumik ~6K
1, Black Jack 2,1 800g 2,2K/db
2, Michelin Country A/T 1,95" 790g 2,2K/db
3, Maxxis Ranchero 26x2,0 655g 2,6K/db
4, WTB ExiWolf 26x1,95" x g 2,7K/db
5, Continental Explorer Pro kevlár 26x2,1 x g 2,7K/db
6, WTB NanoRaptor Comp 26x2,1 x g 2,9K/db
7, Schwalbe Smart Sam 26x2,1 (2006-os modell) x g 3,2K
Nincsenek nagy igények, csak:
-ne legyen nehéz, sõt, lehetõleg könnyû
-jól tapadjon
-kis gördülési ellenállás, pláne aszfalton (jó fékezhetõség miatt is aszfalton)
-ne legyen drága (3-4K-ba ha megállna az jó lenne)
-csak extra gyorsan ne kopjon, közepesen már kophat felõlem...
-ne egy defektgyûjtõ gumi legyen...
Idáig nagyjából a Conti Explorer Pro kevláros vezet, 5K a pár kb; felütéses defekttõl kell elvileg kicsi tartanom, de keményre fújt gumikkal elvileg no para... Bár most nézem hogy alig van különbség súlyban:
26 x 2.10 570 grams (wire) 515 grams (Kevlar) - akkor melyiket érdemesebb, drótost vagy kevlárost?
Jah, CC/AM felhasználás, közepes sártûréssel, van sárgumim[Medusa 1,8] (bár ha Sun felni meg kevláros külsõ lesz akor szépen szólva nem sok kedvem lesz cserélgetni

Belsõgumira tipp, vagy ami a polcon van a boltban?
Maxxis Ranchero 26x2,0 és Schwalbe Black Jack versengenek a második helyért... ill Jack a 3.ért mert 800gr

Smart Sam? Elvileg 650gr...
Vagy mit ajánlotok? :prosze:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#12044
Posted 2007. March 24. - 23:45

#12045
Posted 2007. March 24. - 23:37

csak azzal meg ne számolj hosszú távra.../ja ez a wcs-re vonatkozott/köszi az infót az evolutionnak már igen barátságos suly adatai vannak lehet mégse kutatok tovább mert az árak is tetszenek:)
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12046
Posted 2007. March 24. - 23:36

#12047
Posted 2007. March 24. - 23:18

http://ritcheylogic....23771&live=true
Külsõ Z Max Evolution Comp 26x1.9 3 900 Ft
Külsõ Z Max Evolution Comp 26x2.1 3 900 Ft
Külsõ Z Max Evolution Pro 26x1.9 7 400 Ft
Külsõ Z Max Evolution Pro 26x2.1 7 400 Ft
Külsõ Z Max Evolution Pro UST 26x1.9 12 900 Ft
Külsõ Z Max Evolution WCS Double Compound 26x1.9 12 900 Ft
Külsõ Z Max Evolution WCS Double Compound 26x2.1 12 900 Ft
u.i: az árak ajánlott kiskerárak
#12048
Posted 2007. March 24. - 23:09

#12049
Posted 2007. March 24. - 22:23

gyártó szerint a kevláros 2,1-es 640 g ami szintén a kõnehéz katgória.....drótos már nincs fent a wtb szájton...köszi srácok. hm ritchey z-max-on már én is törtem a fejem többen dicsérték az exiwolfot meg lehet holnap ki is tom probálni. vajon menyivel lehet könyebb egy kevlaros verzió
én még erre lennék kiváncsi, csak ne lenne ez is negyed kilóval nehezebb mint az ideális.....
http://www.wtb.com/t..._prowlerxt.html
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12050
Posted 2007. March 24. - 22:16

#12051
Posted 2007. March 24. - 21:43

Ha az Exiwolf tényleg ilyen nehéz, akkor mondok egy jobb alternatívát. Ritchey Z-Max Millenium. A Comp 700 gramm, de a legjobb gumi! Minden terepen ott van, sárban is egész türhetõ, jól tisztul, ami leginkább ott látszik meg, hogy csupa dzsuva lesz a bringádÉn a drótos Exiwolfot használtam elõl 2.1-es méretben-mondjuk jóval ballonosabb, mint a többi2.1es- cross country, all mountain jellegû bicajozásra. Egy tonna a súlya(több mint 800g), de kevéssé kopott, a sûrû minta jó mindenhol, kivéve sárban, mert gyorsan betapad és nem is egyszerû kiszedni belõle a getvát. Ha olyanod van lehet egész alacsony nyomáson használni(62kg vagyok, 2 bar alatt sem ütöttem fel)keményre fújva meg haladós, de rendes a gördülési ellenállása. Az apró minta miatt könnyen elmászik a nagyon nagy sebességû kanyarokban kemény felületen és murvás felületû kemény altalajon, de lehet, hogy én nem tudok fordulni. Minden más helyzetben jól tart. Hátsó keréken csak keveset használtam, de ott is nagyon jól teljesített csak ne legyen a talaj túl nedves. Sziklán isten volt. Összességében a világ végére is elmegy, sose kapott defektet, csak ne essen, és legyen, aki hajtsa. Edzõgumi!

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#12052
Posted 2007. March 24. - 21:36

#12053
Posted 2007. March 24. - 10:44

exiwolf-rol esetleg tudnátok mondani tapasztalatot?
#12054
Posted 2007. March 24. - 00:31

bocsi az offért...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12055
Posted 2007. March 23. - 22:56

A sebesség mindent megold.
#12056
Posted 2007. March 23. - 22:44

Köszönöm az ajánlatot, de nem hiszem, hogy igényt tartok rá.
OFF ezt mért mondtad?:confused:
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12057
Posted 2007. March 23. - 22:28

1ébként nem is az eltömõdés a baja hanrem vizes, köveken gyökereken kb korcsolya.......és brutál a gördülési ellenállása...ja igen és kõnehéz....Köszönöm.
2005. január-február gumiteszt, én is megtaláltam miután montad, hogy valamelyikben benne van.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12058
Posted 2007. March 23. - 22:24

2005. január-február gumiteszt, én is megtaláltam miután montad, hogy valamelyikben benne van.
A sebesség mindent megold.
#12059
Posted 2007. March 23. - 22:09

a 2.3as 832 gramm
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12060
Posted 2007. March 23. - 21:59

A sebesség mindent megold.