1ébként nem is az eltömõdés a baja hanrem vizes, köveken gyökereken kb korcsolya.......és brutál a gördülési ellenállása...ja igen és kõnehéz....Köszönöm.
2005. január-február gumiteszt, én is megtaláltam miután montad, hogy valamelyikben benne van.
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#12041
Posted 2007. March 23. - 22:28

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12042
Posted 2007. March 23. - 22:24

2005. január-február gumiteszt, én is megtaláltam miután montad, hogy valamelyikben benne van.
A sebesség mindent megold.
#12043
Posted 2007. March 23. - 22:09

a 2.3as 832 gramm
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12044
Posted 2007. March 23. - 21:59

A sebesség mindent megold.
#12045
Posted 2007. March 23. - 21:52

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12046
Posted 2007. March 23. - 21:46

adok neked egy 2,3-ast ingyé ha kell.....Wtb weirwolffal van valakinek tapasztalata, fõleg a kanyarodás érdekel?
egyébként addig elég jó mig le nem esik 2 csepp esõ....vagy egy kis sárba nem kerül
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12047
Posted 2007. March 23. - 21:43

A sebesség mindent megold.
#12048
Posted 2007. March 23. - 21:14

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12049
Posted 2007. March 23. - 21:11

basszus dante kér volt írnod...defekt:S...hát ez az amit utálok sajna mert már állt bele szög drót tüske minden szar általában akkor amikor siettem...hát na mindegy és a twister dual kevlar?
Nem értem mit kell parázni, ha nem akácosban közlekedsz, akkor kb. ugyanannyi defektet kapsz minden hasonló tömegû 2" körüli gumival, valamennyire számít a mintázat állapota is. Twistert hanyagolnám, keskenyebb, kisebb mintázatú mint az Explorer, a dual meg kopósabb is mint a sima. Mennyit tekersz évente h. ennyit tökölsz a gumiválasztással
? A terepgumikat is legalább 50%ban aszfalton használom mivel 25-30km-t kell tekernem a hegyekig, mégsem kopnak el 1-2000km alatt.
Ha olcsón meg akarod úszni a gumi kérdést, akkor ha terepezõs kedvedben vagy Explorer, ha esik és sár van, akkor meg értelmesebb aszfalton küldeni mint szétrágatni a sárral az egész meghajtást, szóval Conti Sportcontact. A bringabutikban ócsóért megúsznád a dolgot ha még van az említett gummákból.
#12050
Posted 2007. March 23. - 21:08


GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#12051
Posted 2007. March 23. - 21:01

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12052
Posted 2007. March 23. - 20:56

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#12053
Posted 2007. March 23. - 20:51

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12054
Posted 2007. March 23. - 19:36

A sebesség mindent megold.
#12055
Posted 2007. March 23. - 19:22

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12056
Posted 2007. March 23. - 19:14

#12057
Posted 2007. March 23. - 19:02


'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#12058
Posted 2007. March 23. - 18:05

#12059
Posted 2007. March 23. - 15:43

Elöl Racing Ralph-ot használok. Meg hátra is, ha a flyweight-nek durva a terep. Idén kipróbálom a NobyNic-et elõre.
Igen NoTube-bal. De belsõvel sem gáz. 1,5 szezont mentem vele belsõvel is (95g-os xxxlight) de szúrásos defektet nem kaptam. (csak a felniszalag elcsúszása miatt a felni kivágta a párszor a belsõt, de ez nem a külsõ hibája)
én michelin latex-et spejzoltam be.
azt beszélik, hogy többet bír, mint egy átlag belsõ. a levegõ eresztéssel nem lesz gond, mert mint az ünnepicipõt, alkalmakkor fogom csak használni...
schwalbe nem bejövõs, mert túl puha. bár gondolom ez a flyweight is olyan lesz...
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#12060
Posted 2007. March 21. - 10:38
