Nekem van télre Schwalbe Ice Spiker 2.35-ös gumi és az a helyén van és mégis üt valamennyit úgy, hogy közben a felni jól fut. Ez most jutott eszembe. Amikor mentem vele akkor nem tűnt fel, hogy rázna.
Itt egy videó róla:
Nekem van télre Schwalbe Ice Spiker 2.35-ös gumi és az a helyén van és mégis üt valamennyit úgy, hogy közben a felni jól fut. Ez most jutott eszembe. Amikor mentem vele akkor nem tűnt fel, hogy rázna.
Itt egy videó róla:
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Most akkor még egyszer... ha gumi nélkül berakod a vázba a kerekeket...megforgatod őket és nincs bennük tojás se nyolcas akkor a kerék jó...nem nehéz megállapítani...utána a gumikat rendesen felrakod...azok a helyükre mennek akkor az is rendben van...a gumikkal együtt is lehet ellenőrizni az oldal irányú ütést a vázban...
megjegyzés: én már jártam úgy, hogy a felni elrepedt a küllő furatoknál és ettől nyolcas lett benne...nyomás nélkül, felnit kifűzve nem is látszik a repedés....havernak belső fal repedt végig mavic felnin, felni szalag alatt az is szépen kóválygott...
Új kerekek elől-hátul, aggyal, felnivel, küllőkkel. Múlt héten centrírozták mindkettőt.
Hátsót néztem tegnap, ha nagyon erőltetem, van benne kicsi nyolcas. Nincs centrírozó állványom, imbuszkulccsal tudom csak nézni a felnit, azt mondom, rendben vannak.
Gumik rendesen a helyükön vannak.
Bicajban a kerék megforgatva egy helyen üt a gumi a hátsó keréken.
Igazából az jelenleg a kérdésem, hogy egy vadi új guminál elfogadható-e, ha nem egyenletesen mozog. Lehet, hogy én spirázom túl, mert pl. fiam 24-es bicajában is van oldalirányú mozgása a hátsó guminak.
Schwalbe Black Jack 2.25-ös gumikról van szó, ha újonnan teljesen egyenletesen kell futniuk, akkor valami nincs rendben.
Ha elfogadható valamennyi oldalirányú mozgás, akkor nem foglalkozom vele.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
..megjegyzés: én már jártam úgy, hogy a felni elrepedt a küllő furatoknál és ettől nyolcas lett benne...nyomás nélkül, felnit kifűzve nem is látszik a repedés....havernak belső fal repedt végig mavic felnin, felni szalag alatt az is szépen kóválygott...
Ez még tényleg lehetőség!
..viszont akkor a szerelt felfújt gumival együtt már a felninek is ütnie kell ha megforgatod.
Ez már X-akták témakörbe illik.
Edited by Balu1, 2016. June 29. - 08:41.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Most akkor még egyszer... ha gumi nélkül berakod a vázba a kerekeket...megforgatod őket és nincs bennük tojás se nyolcas akkor a kerék jó...nem nehéz megállapítani...utána a gumikat rendesen felrakod...azok a helyükre mennek akkor az is rendben van...a gumikkal együtt is lehet ellenőrizni az oldal irányú ütést a vázban...
megjegyzés: én már jártam úgy, hogy a felni elrepedt a küllő furatoknál és ettől nyolcas lett benne...nyomás nélkül, felnit kifűzve nem is látszik a repedés....havernak belső fal repedt végig mavic felnin, felni szalag alatt az is szépen kóválygott...
vidd vissza bicajjal együtt, csinálják meg ők. max buksz egy szerelési díjat. ha úgy sem jó, válaszz más típust.
Mit lehet ezen szerelni még?
Mind a 2 külső teljesen a helyén van, nem is kellett vele szórakozni.
Eddig nem volt 2.25-ös külsőm, 2.1-eseket használtam, elképzelhető, hogy mindegyiknek ilyen kilengése van?
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Na ilyen nincs.
Visszavittem a gumikat, az első kereket néztük, nem ment a helyére a gumi. Ráadásul másik felnin se volt jó, egyértelmű, hogy csere.
Hátsót már otthon próbáltam, Schwalbe Easy Fit cuccal kentem körbe a gumit, felfújtam 5 barra, simán a helyére a pattant a külső. Beszerelve azonban legalább fél cm kilengése volt, ez is csere.
Visszavittem a boltba, kaptam vadi újat, ugyanazt a Schwalbe Black Jack 2.25-öset.
Itthon felszereltem, síkosítóval körbekentem, az elsőt felfújtam 5 barra, egyből helyén volt, majd visszaengedtem 2.5 barra, tökéletesen a helyén.
Hátsót is körbekentem, de csak 2.5 barra fújtam, egyből a helyén volt.
Beszereltem mindkét kereket a bicajba és itt a szívás!
Az első keréken lévő is kileng, éppen elmegy, de a hátsó külső ahogy eddig, kb. fél centis kilengésekkel mozog.
Mi a csoda lehet itt? 4-ből 4 gumi hibás? Vagy a felnivel, aggyal van gond? Azok is újak, centrírozva a kerekek.
Vagy a bicaj rossz? Ha igen, hol, melyik része?
vidd vissza bicajjal együtt, csinálják meg ők. max buksz egy szerelési díjat. ha úgy sem jó, válaszz más típust.
Akkor már csak a gumi lehet gyártási hibás.
Oda vissza kellene vinni ahol vetted, hogy régóta kínlódsz vele de mivel a felni magában jól fut, már csak a gumival lehet a baj.
Vidd el nekik, hogy tegyék fel ha tudják, vagy adjanak helyette olyant ami használható, ha már ott vetted és olyant kaptál amit a boltosok se tudnak (esetleg) feltenni.
Más ötlet nincs és szerintem ez lesz a járható.
Vagy felteszik, vagy vissza adják a pénzt esetleg kicserélik. Aztán ők majd vissza küldik a nagykernek és onnan meg megy a gyártóhoz és mindenki kártalanítva lesz, gondolom ez az útja.
Na ilyen nincs.
Visszavittem a gumikat, az első kereket néztük, nem ment a helyére a gumi. Ráadásul másik felnin se volt jó, egyértelmű, hogy csere.
Hátsót már otthon próbáltam, Schwalbe Easy Fit cuccal kentem körbe a gumit, felfújtam 5 barra, simán a helyére a pattant a külső. Beszerelve azonban legalább fél cm kilengése volt, ez is csere.
Visszavittem a boltba, kaptam vadi újat, ugyanazt a Schwalbe Black Jack 2.25-öset.
Itthon felszereltem, síkosítóval körbekentem, az elsőt felfújtam 5 barra, egyből helyén volt, majd visszaengedtem 2.5 barra, tökéletesen a helyén.
Hátsót is körbekentem, de csak 2.5 barra fújtam, egyből a helyén volt.
Beszereltem mindkét kereket a bicajba és itt a szívás!
Az első keréken lévő is kileng, éppen elmegy, de a hátsó külső ahogy eddig, kb. fél centis kilengésekkel mozog.
Mi a csoda lehet itt? 4-ből 4 gumi hibás? Vagy a felnivel, aggyal van gond? Azok is újak, centrírozva a kerekek.
Vagy a bicaj rossz? Ha igen, hol, melyik része?
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Akkor már csak a gumi lehet gyártási hibás.
Oda vissza kellene vinni ahol vetted, hogy régóta kínlódsz vele de mivel a felni magában jól fut, már csak a gumival lehet a baj.
Vidd el nekik, hogy tegyék fel ha tudják, vagy adjanak helyette olyant ami használható, ha már ott vetted és olyant kaptál amit a boltosok se tudnak (esetleg) feltenni.
Más ötlet nincs és szerintem ez lesz a járható.
Vagy felteszik, vagy vissza adják a pénzt esetleg kicserélik. Aztán ők majd vissza küldik a nagykernek és onnan meg megy a gyártóhoz és mindenki kártalanítva lesz, gondolom ez az útja.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Minden uj.
Eloszor a gumikat vettem, a regi felnin is utottek.
Majd vettem felniket, nem voltak jok a gumik, azt hittem a felnikben van 8-as. Kicentriroztak es akkor mondtak, hogy rosszul vannak a gumik a felniken. Azota szivok veluk.
Akkor piros passz...
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Tettem meg egy utolso kiserletet, de nem jo. A hatso guminak legalabb fel cm kilengese van, ez elfogadhatatlan szamomra. Nem vagyok szerelo, de nem gondolom, hogy ennyire nehezen kellene a helyere pattannia a kulsonek.
Kerdes mit reklamaljak meg eloszor?
Az biztos, hogy ezek a kulsok 2 kulonbozo felnire is rosszul mentek fel, ezert a gumival kezdem.
Kölcsönkért gumival már jártam így, drótperemesek voltak, évekig lógtak szögre akasztva, saját súlyuktól tojások lettek, nem lehetett normálisan feltenni felnire.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
"..valami síkosítót a profi gumisok is használnak, persze főleg a nagyobb gumiknál.."
Nyilván az olyan méretű autó gumikra gondoltam, amit kézzel nem lehet a helyére tenni, de gépen is kell vele dolgozni mire a helyére ugrik. ha ez még tapad is akkor aztán tényleg bírkózni kell mire megindul és a helyére ugrik egy tapadós száraz gumi.
Ez az ami a kerékpár köpenyeknél is segíthet, ha különben nehezen ugrik a helyére.
Ha úgy érted, nem a vén K-kra és a gyorskefélő Jackra gondoltam, hogy síkosító kell a gumira.
Sz'al tényleg nem erre gondoltam!
(..ha netán valami hasonló pajzán gondolatot akartál kifejezni a kacajjal.)
Edited by Balu1, 2016. June 25. - 03:49.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
A gumi önmagában tapad.
Épp ezért valami síkosítót a profi gumisok is használnak, persze főleg a nagyobb gumiknál.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
Kicsit szokott az még tágulni méreten felül is. Esetleg próbálj meg valami nagyobbra fújhatót venni.
Mi lenne ha bevinnéd egy bringa boltba, hogy tegyék fel neked?
Ott tapasztaltabb emberek vannak és egyből kiderülne miért nem sikerült.
Ha kell akkor nagyobb belsőt is tudnának egyből adni hozzá.
Az jó, ha letörölted róla az olajat. ha még nem lett tőle ragacsos a gumi, akkor nincs baj.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
A gumi önmagában tapad.
Épp ezért valami síkosítót a profi gumisok is használnak, persze főleg a nagyobb gumiknál.
Mindig használok hintőport a belső és a külső között, hogy a belső könnyen helyezkedjen.
Annyi a felnire és a gumi peremre is jut, hogy minden könnyedén a helyére ugorjon közben.
Így az embernek eszébe sem jut, hogy ezzel bármi gond is lehetne.
Sohasem az a fontos mit hogy szoktak, mert az a múlt és a jelen.
Egy a lényeg: mi hogyan mûködhet még jól, még jobban mert az a jövõ !
A találmányok már csak ilyenek..