Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
Started by
Darton
, 2002. January 18. 20:07
#11541
Posted 2007. June 15. - 07:14

hmm? ha otthon ellenõrizted a belsõt, akkor miért nem tetted víz alá?
a bubik elárulják, hogy hol ereszt
a bubik elárulják, hogy hol ereszt
#11542
Posted 2007. June 15. - 07:07

Tegnap sikeresen defekteltem egyet :mybad: A külsõn semmi komolyabb sérülést nem vettem észre, így lehet, hogy a szelep volt hibás (?). A belsõt kicsit felfújtam, hogy megnézzem, hol ereszt. Ez minden esetben ilyen gnóm eredménnyel jár vagy sikerült valami változó falvastagságú dolgot begyûjtenem
? Mindenesetre lyukat nem találtam rajta, de ez az aránytalanul felfújódó dolog nekem kicsit furának tûnik ... :wtf:

"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#11543
Posted 2007. June 14. - 20:31

Nem elírták, mert az összes rubena-ra többet írtak, mint a valós kisker árak.
A sebesség mindent megold.
#11544
Posted 2007. June 14. - 19:56

#11545
Posted 2007. June 14. - 19:43

5e alatt láttam múlt héten. Az enduro nem radical ride és nem xgc (puha alapanyagú).
A sebesség mindent megold.
#11546
Posted 2007. June 14. - 19:38

#11547
Posted 2007. June 14. - 19:24

#11548
Posted 2007. June 14. - 19:18

#11549
Posted 2007. June 14. - 19:01

7500? nemár.
És ezzel az árral lenne egyik legjobb? max az olcsóbbik, a maga kategóriájában.
És ezzel az árral lenne egyik legjobb? max az olcsóbbik, a maga kategóriájában.
#11550
Posted 2007. June 14. - 18:58

1275g, puha alapanyag, Lcs 1,7-1,8 báron használta, laza, törmelékes talajon nagyon jó, döngölt, kemény talajon 5bõl 4et kapott, nagy rögzült sziklákon szintén 4et és egész jó a gördülési ellenállása.
Köszönöm.

Enduro: 3300Ft
DH: 7500Ft
Az enduro miért ennyivel olcsóbb? Papírvékony lenne az oldalfala?
#11551
Posted 2007. June 14. - 18:51

1275g, puha alapanyag, Lcs 1,7-1,8 báron használta, laza, törmelékes talajon nagyon jó, döngölt, kemény talajon 5bõl 4et kapott, nagy rögzült sziklákon szintén 4et és egész jó a gördülési ellenállása.
A sebesség mindent megold.
#11552
Posted 2007. June 14. - 18:45

Banyek!!! Ennyire nem lehetsz csóró, vedd meg.
A gumit is, mert jó. A tavalyi is szuper volt, de az idei mégjobb. Ár-teljesítményben talán a legjobb dh gumi.
A gumit is, mert jó. A tavalyi is szuper volt, de az idei mégjobb. Ár-teljesítményben talán a legjobb dh gumi.
#11553
Posted 2007. June 14. - 18:09

Bikemag gumiteszt.
Begépelnéd vagy beszkennelnéd vagy tömören leírnád?

#11554
Posted 2007. June 14. - 18:04

#11555
Posted 2007. June 14. - 17:53

Kinéztem egy ujabb gumit: http://www.rubena.co.hu/kulsok.html <- Itt a V 82 - TRITON X-et DH kivitelben. Kinek mi a véleménye róla?
#11556
Posted 2007. June 14. - 11:34

#11557
Posted 2007. June 14. - 11:12

#11558
Posted 2007. June 14. - 11:06

Leírom, hogyan állapítom meg a kerék kerületét: lemérem a felni átmérõjét, hozzáadom a gumi magasságát 2szer és 2szer levonom a kb beülést (3-10mm) és ezt az egészet beszorzom pível.

A sebesség mindent megold.
#11559
Posted 2007. June 14. - 11:05

1 ébként az én órám akárhogy állítom mm-enként, 40 kilcsin legalább 0,5 km-rel mellé mér a gps-nek csak öszintén pont nem érdekel
és lassan legyünk ON ban van a témának saját topikja szerintem
és lassan legyünk ON ban van a témának saját topikja szerintem

"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11560
Posted 2007. June 14. - 11:01

Igen, pont erre gondoltam. Úgy kellene lemérnem, hogy közben a bicajon ülök, megtenni 5-10 kerékfordulatot egy egyenes csík mentén, majd lemérni a hosszt és elosztani a kerékfordulatok számával.Csak halkan megjegyzem, hogy 1centi eltérés 200as kerület esetén is csak 0,5% különbéget okoz, 40km/h-nál 0,2km/h eltérés. A kerék kerületének lemérése meg nem pontos, mert terhelés alatt beül a gumi, ha nem 6-10baron használod.
Na ja, az is jó kérdés, miért lett hirtelen ekkora eltérésem kerékcsere után. No várjunk csak! Ha 200-as beállított kerülettel megyek (tekintsük most ezt a helyesnek) és mondjuk cserélem a kereket 205mm-esre, akkor pontosan 1 km/h lesz az eltérésem 40km/h-nál - ha jól számolom. Ugyebár, 0,002 km (hehe:)) a beállított kerékkerület, ami egy órára vetítve 20000 kerékfordulat. Ha a valós kerület 205mm, azaz 0,00205 km, akkor 20000-es fordulat mellett ez pontosan 41 km/h. Tudom, ez pont fordított közelítés, csak hírtelen most így vezettem le.


_____________________________________________
AM rlz