Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15857 hozzászólás a témában

#11521
Szigi_

Szigi_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 958 hozzászólás
Akkor elírták volna az árát?

#11522
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
5e alatt láttam múlt héten. Az enduro nem radical ride és nem xgc (puha alapanyagú).


A sebesség mindent megold.

 


#11523
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Érdekes!

Nekünk a forgalmazó 4.100Ft-os kisker árat adott meg.

#11524
Szigi_

Szigi_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 958 hozzászólás
Innen vettem: http://www.sportpiac...o=19&termek=732
Gondolom hagyományos alatt az endurot érti.

#11525
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Én 4000Ft körüli árról tudok. És tavaly is 3000valamennyibe került.

#11526
thez

thez

    maximus

  • fórumtag
  • 26.354 hozzászólás
7500? nemár.
És ezzel az árral lenne egyik legjobb? max az olcsóbbik, a maga kategóriájában.

#11527
Szigi_

Szigi_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 958 hozzászólás

1275g, puha alapanyag, Lcs 1,7-1,8 báron használta, laza, törmelékes talajon nagyon jó, döngölt, kemény talajon 5bõl 4et kapott, nagy rögzült sziklákon szintén 4et és egész jó a gördülési ellenállása.


Köszönöm. :)

Enduro: 3300Ft
DH: 7500Ft
Az enduro miért ennyivel olcsóbb? Papírvékony lenne az oldalfala?

#11528
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
1275g, puha alapanyag, Lcs 1,7-1,8 báron használta, laza, törmelékes talajon nagyon jó, döngölt, kemény talajon 5bõl 4et kapott, nagy rögzült sziklákon szintén 4et és egész jó a gördülési ellenállása.


A sebesség mindent megold.

 


#11529
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Banyek!!! Ennyire nem lehetsz csóró, vedd meg.

A gumit is, mert jó. A tavalyi is szuper volt, de az idei mégjobb. Ár-teljesítményben talán a legjobb dh gumi.

#11530
Szigi_

Szigi_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 958 hozzászólás

Bikemag gumiteszt.


Begépelnéd vagy beszkennelnéd vagy tömören leírnád? :D

#11531
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Bikemag gumiteszt.


A sebesség mindent megold.

 


#11532
Szigi_

Szigi_

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 958 hozzászólás
Kinéztem egy ujabb gumit: http://www.rubena.co.hu/kulsok.html <- Itt a V 82 - TRITON X-et DH kivitelben. Kinek mi a véleménye róla?

#11533
Valeria Victrix

Valeria Victrix

    Isten ostora

  • fórumtag
  • 9.274 hozzászólás
Aki tovább off-ol, segrepacsit kap.:mad:


#11534
adamkg

adamkg

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.715 hozzászólás
Hihetetlen, hogy milyen problémáitok vannak néha!:P

#11535
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Leírom, hogyan állapítom meg a kerék kerületét: lemérem a felni átmérõjét, hozzáadom a gumi magasságát 2szer és 2szer levonom a kb beülést (3-10mm) és ezt az egészet beszorzom pível.
:)


A sebesség mindent megold.

 


#11536
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás
1 ébként az én órám akárhogy állítom mm-enként, 40 kilcsin legalább 0,5 km-rel mellé mér a gps-nek csak öszintén pont nem érdekel

és lassan legyünk ON ban van a témának saját topikja szerintem :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#11537
semmiho

semmiho

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 637 hozzászólás

Csak halkan megjegyzem, hogy 1centi eltérés 200as kerület esetén is csak 0,5% különbéget okoz, 40km/h-nál 0,2km/h eltérés. A kerék kerületének lemérése meg nem pontos, mert terhelés alatt beül a gumi, ha nem 6-10baron használod. ;)

Igen, pont erre gondoltam. Úgy kellene lemérnem, hogy közben a bicajon ülök, megtenni 5-10 kerékfordulatot egy egyenes csík mentén, majd lemérni a hosszt és elosztani a kerékfordulatok számával.
Na ja, az is jó kérdés, miért lett hirtelen ekkora eltérésem kerékcsere után. No várjunk csak! Ha 200-as beállított kerülettel megyek (tekintsük most ezt a helyesnek) és mondjuk cserélem a kereket 205mm-esre, akkor pontosan 1 km/h lesz az eltérésem 40km/h-nál - ha jól számolom. Ugyebár, 0,002 km (hehe:)) a beállított kerékkerület, ami egy órára vetítve 20000 kerékfordulat. Ha a valós kerület 205mm, azaz 0,00205 km, akkor 20000-es fordulat mellett ez pontosan 41 km/h. Tudom, ez pont fordított közelítés, csak hírtelen most így vezettem le. ;) Szóval sokat számít pár mm is - 20 km/h mellett már 0.5 km/h diffi azért viszonylag jelentõs lehet. Szerintem. :)

_____________________________________________
AM rlz


#11538
assasinbug

assasinbug

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 893 hozzászólás
kicsit kezd emlékeztetni a helyzet holmi tárcsa furkálásra nem? :D
most az a pár tized% nem tök mind1? annyit minden óra csal, bringás, autó, mind
cateyenek meg rosszul jár az óra, késik. innentõl felesleges a cécó. sztem
de hajrá :D
majd mond el mennyi lett, lényeges-e a difi.

#11539
dzsonhee

dzsonhee

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 687 hozzászólás
  • LocationBad Goisern
polárék 4 mm levonását ajánlják a beülés miatt...bár engem aza pár tized km/ nem zavar

#11540
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.269 hozzászólás

aszfalt, krétával szelep bejelöl, gurul egy fordulatot, bejelöl, táv lemér. csak én olvasom a manuálokat? :)

az is csalni fog pár milimétert :)....ami komoly fél százalékokat jelenthet :)
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való