Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#11521
Írta 2007. június 14. - 19:56
#11522
Írta 2007. június 14. - 19:43
A sebesség mindent megold.
#11523
Írta 2007. június 14. - 19:38
#11524
Írta 2007. június 14. - 19:24
#11525
Írta 2007. június 14. - 19:18
#11526
Írta 2007. június 14. - 19:01
És ezzel az árral lenne egyik legjobb? max az olcsóbbik, a maga kategóriájában.
#11527
Írta 2007. június 14. - 18:58
1275g, puha alapanyag, Lcs 1,7-1,8 báron használta, laza, törmelékes talajon nagyon jó, döngölt, kemény talajon 5bõl 4et kapott, nagy rögzült sziklákon szintén 4et és egész jó a gördülési ellenállása.
Köszönöm.
Enduro: 3300Ft
DH: 7500Ft
Az enduro miért ennyivel olcsóbb? Papírvékony lenne az oldalfala?
#11528
Írta 2007. június 14. - 18:51
A sebesség mindent megold.
#11529
Írta 2007. június 14. - 18:45
A gumit is, mert jó. A tavalyi is szuper volt, de az idei mégjobb. Ár-teljesítményben talán a legjobb dh gumi.
#11530
Írta 2007. június 14. - 18:09
Bikemag gumiteszt.
Begépelnéd vagy beszkennelnéd vagy tömören leírnád?
#11531
Írta 2007. június 14. - 18:04
#11532
Írta 2007. június 14. - 17:53
#11533
Írta 2007. június 14. - 11:34
#11534
Írta 2007. június 14. - 11:12
#11535
Írta 2007. június 14. - 11:06
A sebesség mindent megold.
#11536
Írta 2007. június 14. - 11:05
és lassan legyünk ON ban van a témának saját topikja szerintem
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11537
Írta 2007. június 14. - 11:01
Igen, pont erre gondoltam. Úgy kellene lemérnem, hogy közben a bicajon ülök, megtenni 5-10 kerékfordulatot egy egyenes csík mentén, majd lemérni a hosszt és elosztani a kerékfordulatok számával.Csak halkan megjegyzem, hogy 1centi eltérés 200as kerület esetén is csak 0,5% különbéget okoz, 40km/h-nál 0,2km/h eltérés. A kerék kerületének lemérése meg nem pontos, mert terhelés alatt beül a gumi, ha nem 6-10baron használod.
Na ja, az is jó kérdés, miért lett hirtelen ekkora eltérésem kerékcsere után. No várjunk csak! Ha 200-as beállított kerülettel megyek (tekintsük most ezt a helyesnek) és mondjuk cserélem a kereket 205mm-esre, akkor pontosan 1 km/h lesz az eltérésem 40km/h-nál - ha jól számolom. Ugyebár, 0,002 km (hehe:)) a beállított kerékkerület, ami egy órára vetítve 20000 kerékfordulat. Ha a valós kerület 205mm, azaz 0,00205 km, akkor 20000-es fordulat mellett ez pontosan 41 km/h. Tudom, ez pont fordított közelítés, csak hírtelen most így vezettem le. Szóval sokat számít pár mm is - 20 km/h mellett már 0.5 km/h diffi azért viszonylag jelentõs lehet. Szerintem.
_____________________________________________
AM rlz
#11538
Írta 2007. június 14. - 10:56
most az a pár tized% nem tök mind1? annyit minden óra csal, bringás, autó, mind
cateyenek meg rosszul jár az óra, késik. innentõl felesleges a cécó. sztem
de hajrá
majd mond el mennyi lett, lényeges-e a difi.
#11539
Írta 2007. június 14. - 10:54
#11540
Írta 2007. június 14. - 10:46
az is csalni fog pár milimétert ....ami komoly fél százalékokat jelenthetaszfalt, krétával szelep bejelöl, gurul egy fordulatot, bejelöl, táv lemér. csak én olvasom a manuálokat?
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való