na, ma mentem kicsit a racing ralph-al
elég vegyes az összkép, bár 1 nap terephasználat még csak elsõ benyomás, de azért kiderült ez-az
az, hogy a poros, felniig söppedõs tündéren csúszkált, az nem zavart, bár a fordítót nehezebb volt bevenni, mint régen..
kevésbé sodrós, kicsi kavicsos erdei talajon meglepõen jól fogott, az emberek rendesen csúszkáltak mögöttem jobbra balra, pedig nem vagyok egy nagy kanyarmûvész, de ott igazán elemében van!
de dh guminak nem nevezhetõ, mert a no comment nehezebb volt, mint bármikor... nagyon csúszkált a sziklás gyökeres részeken, pedig 2,3 bar volt csak benne elöl
az viszont tetszett, hogy a hátúl könnyen megcsúszik, de egész irányítható marad, lehet vele driftelni
cserébe a bütykök el is kezdtek letörni róla (elsõ használat városon kívül..)
aztán lépcsõ
petõfi híd után gurultam le a lépcsõkön, sok ember volt, így ugrálni nem akartam, hosszú lépcsõsor, alján ugye kisebb töréssel, csatt... a 3 bar kevés volt
ez nem lenne baj, de amit tamaska mondott, az már zavart
nagyon hulladék minõségû az oldalfal
amíg eltoltam az üllõi út elején lévõ boltba (kb 800 méter), addig egy két helyen a gumi kezdett kikopni és látszik alatta a fém szövet
más gumi ennyit tekerve is kibírt volna, ezt azt hiszem megölte volna egy ilyen kisérlet...
elõre nem rossz választás, de változatos terepen nincs elemében, és nem tart sokáig... ha nem kopik el, szétmállik oldalt
ettõl függetlenül inkább pozitív az ítélet, mert egy két helyen iszonyatos élmény vele menni, csak nem ér meg 8 rongyot... ezért világítottam inkább a negatív tulajdonságaira