
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#11501
Írta 2007. június 25. - 23:25


#11502
Írta 2007. június 25. - 23:21

Vam itt valakinek tapasztalata az 1,0-ás 26-os Schwalbe Stelvioval? Nemrég vettem (újszerû állapotban használtan), és kíváncsi lennék, hogy kb. milyen élettartamára számíthatok, illetve nagyon defekt-veszélyeztetett-e. Eddig kb. 400 km-t mentem vele, ebbõl 120-at egy vidéki túrára, azt jól bírta, de azért a köves földúton kicsit féltem a defekttõl.
#11503
Írta 2007. június 25. - 20:16

mert használom én így is tovább, csak ha 2 hét múlva szétmállik, akkor ne legyen késõ reklamálni, hogy ihaj
hát meglátjuk, mindenesetre kicsit vicces
schwalbe-vel eddig csak jó tapasztalatom volt és ez is tetszene, ha nem enne bibis
#11504
Írta 2007. június 25. - 20:13

ez tényleg csúf......na, erre gondoltam:
http://img262.images...=img0734oi6.jpg
http://img523.images...=img0735hb2.jpg
amikor leeresztett direkt átnéztem, h nem szakadt e ki valahol, mert féltem picurkát és akkor még szép volt
a boltig elrútult
jó, annyira nem vészes, nem fogom kidobni ezért, csak kicsit zavar...
olyat már láttam hogy futófelületen szövetig kopott, de ilyennek nem kéne lennie sztem...
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11505
Írta 2007. június 25. - 20:06

A sebesség mindent megold.
#11506
Írta 2007. június 25. - 20:01

#11507
Írta 2007. június 25. - 19:48

http://img262.images...=img0734oi6.jpg
http://img523.images...=img0735hb2.jpg
amikor leeresztett direkt átnéztem, h nem szakadt e ki valahol, mert féltem picurkát és akkor még szép volt
a boltig elrútult
jó, annyira nem vészes, nem fogom kidobni ezért, csak kicsit zavar...
#11508
Írta 2007. június 25. - 19:17


megtapadt szinte mindenhol (murva kivétel) de mivel nem épp testes, néha néha arrébb tette pár centit az egész kereket a talaj- de érkezésnél rögtön újra megtapadt.
könnyû, de dh-ra nagyobb gumi való

#11509
Írta 2007. június 25. - 19:13

#11510
Írta 2007. június 25. - 19:10

peched volttigger. olvasd már el, hogy mit írtam
![]()
addig, amíg használtam semmi baja nem volt
tolás közben jött le a gumiréteg a szövetrõl!
vagy tolni sem szabad? 3 kör jános ehgy így kikészíti a 75 kilómmal? elhiszed, hogy te is mentél már ilyen "brutális" lejtõkön a pilisben? pedig nem vagyunk épp egy súlyban... ha 1 ónap semmering után szétmállana, azt mondanám, hát ja, hülye voltam ilyet venni... na de egy nap, hát azért mégis

vagy az újabb széria szar.....én még 2005 ben vettem vagy 4 párat, abból van még pár darab...nekem tényleg csak az volt vele a gondom hogy kopik kegyetlenül.....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11511
Írta 2007. június 25. - 19:08


addig, amíg használtam semmi baja nem volt
tolás közben jött le a gumiréteg a szövetrõl!
vagy tolni sem szabad? 3 kör jános ehgy így kikészíti a 75 kilómmal? elhiszed, hogy te is mentél már ilyen "brutális" lejtõkön a pilisben? pedig nem vagyunk épp egy súlyban... ha 1 ónap semmering után szétmállana, azt mondanám, hát ja, hülye voltam ilyet venni... na de egy nap, hát azért mégis

#11512
Írta 2007. június 25. - 19:02

figy Málna , az egy kicsiben cc verseny, nagyobban túra/ maraton/ am gumi, max ilyen dawg szintû bringába való, ott jól is teljesít - bár én pontinkább hátsó kerékre szeretem, elõre kevés a mintázata- minõsége is jó,,,,csak nem durvulásra van kitalálvahát, én legközelebb inkább 650-700 gramm körül nézelõdök
meg mondjuk 150-170et mozgó gépre kell, azt hozzátenném. a 400 grammos virsli conti már életveszély lenne számomra![]()
végül is egy próbát megért, menet közben élvezetes nagyon, csak na... minõség az zéró
edit:
tigger: akkor gondolod, hogy én valami lejárt szavatosságút kaptam?
másik.ha már ilyesmit emlegetünk, bár zsigerbõl utálom a contikat, de azt a fekete paprikás hegyi királyt ki akarom próbálni mondjuk egy 2,2/2,4-es párost....
legfeljebb ha nem tetszik, valaki jól fog járni vele...

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11513
Írta 2007. június 25. - 18:55

meg mondjuk 150-170et mozgó gépre kell, azt hozzátenném. a 400 grammos virsli conti már életveszély lenne számomra

végül is egy próbát megért, menet közben élvezetes nagyon, csak na... minõség az zéró
edit:
tigger: akkor gondolod, hogy én valami lejárt szavatosságút kaptam?

#11514
Írta 2007. június 25. - 18:54

nekem bírja, pedig súlyom is van hozzá...defektem sose volt a 2,4-essel /2,25-össel is csak egyszer de az rajzszög volt/hát ja
de cserébe könnyû
csak azért írtam, hogy ha valaki könnyíteni akar az ilyen határeset bicóján, akkor azért mégse ennyire...
de az oldalfal ettõl függetlenül gáz
endurózás közben is kaphatsz defektet![]()
a csíkok már is látszódnak az oldalfalon, ahol "rugózik" a gumi
a szar gagyi maxxisomnál ehhez 1 év kellett, nem egy nap... (pedig akkor még bicikliztem is, nem úgy mint most)
az, hogy nem tapad meg a szikla hátán annyira nem zavar... mert valahogy olyan élvezhetõen csúszik
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11515
Írta 2007. június 25. - 18:52

Oldfalfala, illetve defektvédelme ennek sincs, de notubes-al nem olyan gáz, 2.1-es méretben pedig 406 gr, ami mellett a racing ralph elbújhat, emellett jobban is tart.
Edit: Nem virsli, 2.1-es. Én most 1.8-as gummával versenyzek.
#11516
Írta 2007. június 25. - 18:49

de cserébe könnyû
csak azért írtam, hogy ha valaki könnyíteni akar az ilyen határeset bicóján, akkor azért mégse ennyire...
de az oldalfal ettõl függetlenül gáz
endurózás közben is kaphatsz defektet

a csíkok már is látszódnak az oldalfalon, ahol "rugózik" a gumi
a szar gagyi maxxisomnál ehhez 1 év kellett, nem egy nap... (pedig akkor még bicikliztem is, nem úgy mint most

az, hogy nem tapad meg a szikla hátán annyira nem zavar... mert valahogy olyan élvezhetõen csúszik

#11517
Írta 2007. június 25. - 18:45

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#11518
Írta 2007. június 25. - 18:39

de azért azt Te is tudod hogy nem is erre van kitalálva....na, ma mentem kicsit a racing ralph-al
elég vegyes az összkép, bár 1 nap terephasználat még csak elsõ benyomás, de azért kiderült ez-az
az, hogy a poros, felniig söppedõs tündéren csúszkált, az nem zavart, bár a fordítót nehezebb volt bevenni, mint régen..
kevésbé sodrós, kicsi kavicsos erdei talajon meglepõen jól fogott, az emberek rendesen csúszkáltak mögöttem jobbra balra, pedig nem vagyok egy nagy kanyarmûvész, de ott igazán elemében van!
de dh guminak nem nevezhetõ, mert a no comment nehezebb volt, mint bármikor... nagyon csúszkált a sziklás gyökeres részeken, pedig 2,3 bar volt csak benne elöl
az viszont tetszett, hogy a hátúl könnyen megcsúszik, de egész irányítható marad, lehet vele driftelnicserébe a bütykök el is kezdtek letörni róla (elsõ használat városon kívül..)
aztán lépcsõpetõfi híd után gurultam le a lépcsõkön, sok ember volt, így ugrálni nem akartam, hosszú lépcsõsor, alján ugye kisebb töréssel, csatt... a 3 bar kevés volt
ez nem lenne baj, de amit tamaska mondott, az már zavart
nagyon hulladék minõségû az oldalfal
amíg eltoltam az üllõi út elején lévõ boltba (kb 800 méter), addig egy két helyen a gumi kezdett kikopni és látszik alatta a fém szövet![]()
más gumi ennyit tekerve is kibírt volna, ezt azt hiszem megölte volna egy ilyen kisérlet...
elõre nem rossz választás, de változatos terepen nincs elemében, és nem tart sokáig... ha nem kopik el, szétmállik oldalt![]()
ettõl függetlenül inkább pozitív az ítélet, mert egy két helyen iszonyatos élmény vele menni, csak nem ér meg 8 rongyot... ezért világítottam inkább a negatív tulajdonságaira

egyébként rendeltetésszerû használat mellett is kb 1500 km az élettartama ami nem sok....
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#11519
Írta 2007. június 25. - 18:30

elég vegyes az összkép, bár 1 nap terephasználat még csak elsõ benyomás, de azért kiderült ez-az
az, hogy a poros, felniig söppedõs tündéren csúszkált, az nem zavart, bár a fordítót nehezebb volt bevenni, mint régen..
kevésbé sodrós, kicsi kavicsos erdei talajon meglepõen jól fogott, az emberek rendesen csúszkáltak mögöttem jobbra balra, pedig nem vagyok egy nagy kanyarmûvész, de ott igazán elemében van!
de dh guminak nem nevezhetõ, mert a no comment nehezebb volt, mint bármikor... nagyon csúszkált a sziklás gyökeres részeken, pedig 2,3 bar volt csak benne elöl
az viszont tetszett, hogy a hátúl könnyen megcsúszik, de egész irányítható marad, lehet vele driftelni

aztán lépcsõ

ez nem lenne baj, de amit tamaska mondott, az már zavart
nagyon hulladék minõségû az oldalfal
amíg eltoltam az üllõi út elején lévõ boltba (kb 800 méter), addig egy két helyen a gumi kezdett kikopni és látszik alatta a fém szövet

más gumi ennyit tekerve is kibírt volna, ezt azt hiszem megölte volna egy ilyen kisérlet...
elõre nem rossz választás, de változatos terepen nincs elemében, és nem tart sokáig... ha nem kopik el, szétmállik oldalt

ettõl függetlenül inkább pozitív az ítélet, mert egy két helyen iszonyatos élmény vele menni, csak nem ér meg 8 rongyot... ezért világítottam inkább a negatív tulajdonságaira
#11520
Írta 2007. június 25. - 08:39

amugy a patkók mi célt szolgálnak?
Távol tarja a szöget, tüskét, üvegszilánkot, egyebet, plusz segít bevenni a kanyart és jobban kapaszkodik tõle a gumi. Kabala...
