Ha elöl telós gép és belsõvel nyomod, akkor:
E: min. 3 bar
H: min. 3.2-3.4 bar
Ha tubeless vagy notubes, akkor meg mehet 1.8-2 bar-ra mindkettõ
Köszi.
Kipróbálom.
Sp
Ha elöl telós gép és belsõvel nyomod, akkor:
E: min. 3 bar
H: min. 3.2-3.4 bar
Ha tubeless vagy notubes, akkor meg mehet 1.8-2 bar-ra mindkettõ
Vidéken jellemzõ ez a hozzáállás.... majd jóóhogynem az 1 pár xaros gumimért fog nem tudom hova elmenni... ui a többi 'extra' alkatrésszel...
Vidéken jellemzõ ez a hozzáállás.... majd jóóhogynem az 1 pár xaros gumimért fog nem tudom hova elmenni... ui a többi 'extra' alkatrésszel...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
A sebesség mindent megold.
Ugyanolyan könnyen lehet defektet kapni a folyadékkal is, mint sima belsõvel, csak gyorsan eltömíti, ha forog a kerék, azt nem tudni, hogy a latexet is eltömíti. A sima 130g-os belsõt is 3 naponta fújom.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Én év eleje óta használom ezt a külsõt hátul ( a drágább, kevláros változatát) és meg vagyok vele elégedve. A legtöbb terepen megállja a helyét, a sárban nem valami jó, de nem is oda tervezték. Idén ezzel voltam a Garda maratonon, a Salzkammergut Trophy-n - ahány hely, annyiféle terep. Nekem bevált, a defektállósága is nagyon jó, könnyû Maxxis belsõvel használom. Bár lehet hogy a defektállóságban szerepe van annak is, hogy defektvédõ szalagot használok...Kb. 3 barra szoktam fújni. Biztos vannak nála könnyebb külsõk is, de én nem vagyok grammániás, ezért ez nem érdekel. Az alábbi oldalon elég jó minõsítést kap a felhasználóktól:
http://www.mtbr.com/...uct_23300.shtml
A sebesség mindent megold.
két évig volt benne a schwalbe belsõkben. aztán kidobtam, mert elöregedett a belsõ.
a két gumiba osztottam el a tubus lötyit.
jah, nem volt egy defektem se közben. amikor kivettem a külsõbõl lehetett látni 6-8 darab 1-2 centi átmérõjû foltot a belsõ gumi külsõ felén, ahol kifolyt a lötyi a lyukon...
jó választás, ha nem vagy grammániás és nem akarsz defektet szerelni sohasem.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
A sebesség mindent megold.
Weldtite Dr. Sludge
Van ahol azt írják hogy 250ml a 2 gumiba kell, van ahol azt írják hogy egybe. Ezt sem ártana tudni... Szal vki ismeri?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
Végignéztem a topicot, de nem találtam valamire való véleményt a Panaracer Fire XC-rõl. (2,1-es)
(Persze lehet hogy én voltam béna...)
Van valakinek személyes tapasztalata errõl a külsõrõl?