Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#11321
Írta 2007. július 28. - 23:54

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#11322
Írta 2007. július 28. - 21:58

úgyhogy Jani sporttársat tudom csak ismételni
#11323
Írta 2007. július 28. - 21:39

#11324
Írta 2007. július 28. - 21:29

#11325
Írta 2007. július 28. - 20:27

#11326
Írta 2007. július 28. - 19:54

#11327
Írta 2007. július 28. - 18:55

mondom, hogy fõleg túrázgatok
megnézem a hajtogatósakat is, de azok meg már gondolom olyan árban vannak, mint más nagy gyártó elismert drótos termékei...
egyébként teszkóban mindig megnézem a bicikli részleget, hátha látok valami érdekeset. na legutóbb láttam: volt 3000-ért (lehet hogy 3,5) kevláros "mindenes" gumi, jó nehéz, jó vastag, és nagyon puha anyagból.. nem bontottam szét annyira, hogy találjak rajta valami gyártói jelölést, de ez már megint az a kategória, hogy ennyiért (vagy kicsit többért) olyan gumit is kapok, ami sokkal kevésbé lutri.
innova márkájú.én is az összes nagyáruházban végigmegyek a bicikliosztályon röhögni egyet:D de nemrég vettem a corába egy egész korrekt kis zsebszerszámot.meg láttam még egy fajtát is azokon nagyonn csillagkulcsok vannak és 700 ft.a súlya engem nem izgat;)
bocs az offért
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11328
Írta 2007. július 28. - 16:51

A rögzítõ anyás belsõbõl is kiszakadt a szelep.
1.8 bar volt a gumiban.
Nekem korábban is fordult már el, de utána magától "megállt".
Ma meg négyszer :-(.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#11329
Írta 2007. július 28. - 16:18


talán a külsõ nem kompatibilis igazán a felniddel :/
a rögzítõanyás szelepet én mondjuk alapban preferálom, de nem ezért, hanem összerakásnál, meg pumpálásnál nem kell félteni.
#11330
Írta 2007. július 28. - 16:09

Ma 4 belsõt elhasználtam, mert kiszakadt a szelep :-(.
Véleményem szerint mind a külsõ (Panaracer Smoke), mind a belsõ gumi elfordul és így megszorul a szelep, aminek a vége az, hogy kiszakad.
Jól látom? Lehetséges?
Ha igen, hogy tudom megakadályozni, hogy elforduljon menet közben a belsõ és külsõ gumi?
u.
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#11331
Írta 2007. július 27. - 17:44

Régebben olvastam ebben a témában hogy érdekel egyes embereket a Panaracer kevláros defektgátló szalag.
Én nemrég raktam össze egy új cangát és hamár minden oké rajta akkor gondoltam ezt is beszerzem hogy teljes legyen a gép.
Tehát megvettem 2 darab Panaracer kevláros defektvédõt 6200 forintért.Itthon lemértem , 27 gramm!!!!!! egy darab 4 centis 26"-hoz való szalag ami jobb mint a amit a gyár megad.Az anyagot megfogva kicsit izzadtam mert teljesen olyan mint egy filcdarabka ami ránézésre semmit nem ér.De azért beragasztottam.85 grammos Maxxis ultralight belsõm van+Michelin XCR 1,4 külsõ gumik, amik elvileg 330 grammosak.Mindehol használom a gépet terepen is akácfasoron (tipikus defektforrás) de fõként budapesten üvegszilánkok közt, mindenhol voltam vele már de eddigi 600 km alatt 0 defektre utaló tünet volt.Az egyetlen probléma vele hogy azóta úgyérzem lassabb lett a gép mert valószínûleg megnövekedett a gördülési ellenállás mert a szalag a belsõgumival surlódik mikor belapul földhöz éréskor és ez lassíthat szerintem.Egyes mûanyag defektvédõ szalagok tényleg kivágják a belsõ gumit mert olyan az anyaguk mint a PET palack, kemény mûanyag amit tényleg nem döf át szinte semmi de 100 gramm darabja és árt a belsõnek.Szerintem a Panaracer nem fogja kidörzsölni mert ahol a belsõvel érintkezik lágy filcszerû rétege van csak lassítja.Így most egy IRC míthos xc gumi jobban gurul ennél a slick keréknél ugyanolyan csapágyazással lejtõn ugyanolyan egyéb paraméterek között tehát lassabb lett a gép észrevehetõen ami szerintem emiatt van.A gumit 5 báron használom.Az Irc 3-bar-on volt.
#11332
Írta 2007. július 25. - 12:57

Ragger, száraz döngölt talajon jó, minden máshol rossz és nagyon defektérzékeny.
azt nemtom, ma is néztem, volt egy szétcsomagolva, Innova felirat volt rajta, és a Schwalbe Silento 2-esére hasonlított, meg volt ott terepesebb változat is, látszólag azonos gyártmányban.
egyébként a tandemre keresek valami masszívat, aprómintás terepet, vagy félslick-et... de még nemtom, pontosan mire van szükségem, azt tudom csak, hogy másmilyet akarok, mint most van

eddig a Silento II az egyik esélyes, meg a Conti Flow, Double Fighter, Traffic amiket nézegettem... alsó mérethatár 1,9".
#11333
Írta 2007. július 25. - 11:48

A sebesség mindent megold.
#11334
Írta 2007. július 25. - 11:42

egyébként teszkóban mindig megnézem a bicikli részleget, hátha látok valami érdekeset. na legutóbb láttam: volt 3000-ért (lehet hogy 3,5) kevláros "mindenes" gumi, jó nehéz, jó vastag, és nagyon puha anyagból.. nem bontottam szét annyira, hogy találjak rajta valami gyártói jelölést, de ez már megint az a kategória, hogy ennyiért (vagy kicsit többért) olyan gumit is kapok, ami sokkal kevésbé lutri.
Azt a multkor én is láttam!
Olyan gyártási hibák voltak benne, hogy csak na!
Ha jól vettem ki két darabból rakják össze õket.
Középen ahol összeillesztik 2-3 mm-es eltérések voltak.
Magyarul az egész gumi úgy nézett ki, mintha hosszában kettévágták volna és kicsit elcsúszva rakták össze.A jobb oldala kicsit elõrébb volt mint a bal.
Vagy fordítva....

De lehet hogy nem úgy van ahogy én gondolom és csak az öntõ minta nem volt rendesen összeillesztve?
#11335
Írta 2007. július 25. - 11:17

A Michelin xc dry-t már kapott egy-két lehúzást teszteken, de de kapott jókat is. Neketek mi a véleményetek?
Üdv!
#11336
Írta 2007. július 24. - 09:32

A sebesség mindent megold.
#11337
Írta 2007. július 24. - 09:24

mondom, hogy fõleg túrázgatok
megnézem a hajtogatósakat is, de azok meg már gondolom olyan árban vannak, mint más nagy gyártó elismert drótos termékei...
egyébként teszkóban mindig megnézem a bicikli részleget, hátha látok valami érdekeset. na legutóbb láttam: volt 3000-ért (lehet hogy 3,5) kevláros "mindenes" gumi, jó nehéz, jó vastag, és nagyon puha anyagból.. nem bontottam szét annyira, hogy találjak rajta valami gyártói jelölést, de ez már megint az a kategória, hogy ennyiért (vagy kicsit többért) olyan gumit is kapok, ami sokkal kevésbé lutri.
2500ért kevláros conti explorer van amit sokan szeretnek pl... és nem jó nehéz hanem bõ fél kiló csak...
Én asszem egyelõre maradok az excavadereknél, köv egy prot veszek (vagy wcs ha szétvet a píz)... Kár hogy nedves köveken átlagon allulit produkál; mégkárabb hogy nincs könnyû verzió a Freedomcross V-Clawból -bár annak az öntisztulásával is van egy (nem)kis baj...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11338
Írta 2007. július 24. - 09:10

Rubenából jók a hajtoghatós (más az alapanyaguk) és a dh gumik.
szerk: Ez annak a jele, hogy nem mész elég keményen lefelé, különben már rég felütödted volna.
mondom, hogy fõleg túrázgatok

megnézem a hajtogatósakat is, de azok meg már gondolom olyan árban vannak, mint más nagy gyártó elismert drótos termékei...
egyébként teszkóban mindig megnézem a bicikli részleget, hátha látok valami érdekeset. na legutóbb láttam: volt 3000-ért (lehet hogy 3,5) kevláros "mindenes" gumi, jó nehéz, jó vastag, és nagyon puha anyagból.. nem bontottam szét annyira, hogy találjak rajta valami gyártói jelölést, de ez már megint az a kategória, hogy ennyiért (vagy kicsit többért) olyan gumit is kapok, ami sokkal kevésbé lutri.
#11339
Írta 2007. július 24. - 08:59

szerk: Ez annak a jele, hogy nem mész elég keményen lefelé, különben már rég felütödted volna.
A sebesség mindent megold.
#11340
Írta 2007. július 24. - 08:54

Ha elöl telós gép és belsõvel nyomod, akkor:
E: min. 3 bar
H: min. 3.2-3.4 bar
Ha tubeless vagy notubes, akkor meg mehet 1.8-2 bar-ra mindkettõ
hú, erre akartam reagálni. nekem ezek gigantikus nyomások, én belsõs 2.1-es gumival használom kb. 2 bar körül, szerintem van hogy alatta.
paraméterek: 75Kg, merevfarú CC masina, igaz, hogy nem vagyok durvulós, a túrázást néha vegyítem egy kis lejtõs szemöldöklobogtatással, de ha feljebb fújom, már kényelmetlen, meg elpattogok a kövekrõl.