Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#11321
Írta 2007. július 24. - 07:42
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11322
Írta 2007. július 23. - 17:01
de elmesélem mi történt velem ma délután egy helyi bringaboltban:
Bementem, hogy vegyek két gumit.
-Szeretnék két külsõ gumit.
-Milyet?
-Schwalbe Racing Ralphot 2,1-es méretben.
-Most voltam árúért.
(Kit érdekel?)-gondoltam
-De azért be lehet szerezni nem? - kérdem.
-Biztosan.... De az drága.
-És?
-Rendelni talán lehet...
Máshol is ilyen "érdekes" módon beszélik rá az embereket a dolgokra?
Vagy csak én fogtam ki?
Pffff.....
Nem tud valaki egy online boltot ahol olcsón lehet ilyen gumit venni?
#11323
Írta 2007. július 23. - 15:26
2, Nem tudom, de a belsõben is van levegõ.
3, Igen, a nem latexest, mindig tized bar-ra pontosan állítom be a nyomást.
A sebesség mindent megold.
#11324
Írta 2007. július 23. - 15:11
Ugyanolyan könnyen lehet defektet kapni a folyadékkal is, mint sima belsõvel, csak gyorsan eltömíti, ha forog a kerék, azt nem tudni, hogy a latexet is eltömíti. A sima 130g-os belsõt is 3 naponta fújom.
1,Ugyanolyan könnyen lehet defektet kapni a folyadékkal is, mint sima belsõvel, csak gyorsan eltömíti, ha forog a kerék
Szal akkor mégis van defektvédelme, nem?
2,azt nem tudni, hogy a latexet is eltömíti
Miért ne, gondolom a levegõvel lép reakcióba a lötyi...
3, A sima 130g-os belsõt is 3 naponta fújom
A nem latexest? Azt én legsûrûbben havonta csekkoltam...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11325
Írta 2007. július 23. - 15:04
Én év eleje óta használom ezt a külsõt hátul ( a drágább, kevláros változatát) és meg vagyok vele elégedve. A legtöbb terepen megállja a helyét, a sárban nem valami jó, de nem is oda tervezték. Idén ezzel voltam a Garda maratonon, a Salzkammergut Trophy-n - ahány hely, annyiféle terep. Nekem bevált, a defektállósága is nagyon jó, könnyû Maxxis belsõvel használom. Bár lehet hogy a defektállóságban szerepe van annak is, hogy defektvédõ szalagot használok...Kb. 3 barra szoktam fújni. Biztos vannak nála könnyebb külsõk is, de én nem vagyok grammániás, ezért ez nem érdekel. Az alábbi oldalon elég jó minõsítést kap a felhasználóktól:
http://www.mtbr.com/...uct_23300.shtml
Köszönöm a segítséget.
De most mondták a Bringa Butikosok, hogy a drótos verzió nem 590 hanem
690 grammos gyárilag. Amit õk 760-nak mértek. Dögnehéz. A kevláros meg
olyan árban van, hogy akkor már inkább veszek egy Racing Ralphot,
vagy egy Nobby Nic-et.
#11326
Írta 2007. július 23. - 14:54
A sebesség mindent megold.
#11327
Írta 2007. július 23. - 14:53
két évig volt benne a schwalbe belsõkben. aztán kidobtam, mert elöregedett a belsõ.
a két gumiba osztottam el a tubus lötyit.
jah, nem volt egy defektem se közben. amikor kivettem a külsõbõl lehetett látni 6-8 darab 1-2 centi átmérõjû foltot a belsõ gumi külsõ felén, ahol kifolyt a lötyi a lyukon...
jó választás, ha nem vagy grammániás és nem akarsz defektet szerelni sohasem.
Inkább +súly és no defekt a fontos mint a grammok... elõzõ gépben kevlár szallagom volt, de másik ismim Sirmiumjában 2× is kidörzsölte a belsõt a kevlárszallag, úgyhogy azt inkább skippelem inkább annak ellenére hogy nekem jó volt.
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11328
Írta 2007. július 23. - 14:50
a két gumiba osztottam el a tubus lötyit.
jah, nem volt egy defektem se közben. amikor kivettem a külsõbõl lehetett látni 6-8 darab 1-2 centi átmérõjû foltot a belsõ gumi külsõ felén, ahol kifolyt a lötyi a lyukon...
jó választás, ha nem vagy grammániás és nem akarsz defektet szerelni sohasem.
Kerékpáros hírek - bikemag.hu
Blog - blog.bringasandras.hu
#11329
Írta 2007. július 23. - 14:43
Mert jelexerint nem hüyleség a latexesbe sem mert azzal ugye nehezebb szúrásos defektet kapni; de így mégnehezebb lesz
Mind autószelepes, azzal nincs baj.
szerk: Egyik isminek ép ajánlottam hogy hazafele vehet magának egyet (múltkori tekerésnél tüskét kapott), és erre azt mondja õ vett olyat amiba gyárilag volt, és abban érezhetõen & hallhatóan lötyögött, úgyhoyg 50km után ki is vette... tényleg észrevehetõ? Mindegy, húgoméba másnem töltök egyet, ha jó enyémbe is megy; ha nem akkor nem
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11330
Írta 2007. július 23. - 14:01
MC Pite, milyen gyakran fújod a latexet (én naponta)?
A sebesség mindent megold.
#11331
Írta 2007. július 23. - 13:30
#11332
Írta 2007. július 23. - 13:30
Weldtite Dr. Sludge
Van ahol azt írják hogy 250ml a 2 gumiba kell, van ahol azt írják hogy egybe. Ezt sem ártana tudni... Szal vki ismeri?
mintha ilyen lenne nekem is, ez ugye kihúzható csöves, fekete(?..lehet hogy zõd...) kupakkal?
a 250 millit egy gumiba írták (monti) vagy kettõbe, ha keskenyebb kerék, szóval tkp. mindegyik adat stimmel... én 2.1-es gummákba töltöttem szét a 250 ml-t, azaz feleannyit mint kellett volna, de azóta (több hónapja) nem volt defektem, elõtte pedig szinte minden tekerésnél adódott egy.
sõt, a hátsóban igazából alig van lötyi, mivel a szelep szûk volta miatt nemigen tudtam betölteni, azt vártam hogy majd ha megint szerelnem kell, belerakok másik belsõt... erre nem kellett szerelni
edit: ahh... trükkös... szóval ez van nekem is, csak annak asszem zöldes címkéje volt.
mégegy edit: NEM AUTÓSZELEPES belsõbe nemtudom, hogy megy bele... valószínûleg sehogy. erre érdemes figyelni.
#11333
Írta 2007. július 23. - 13:24
1,8Kért van ilyen a boltban, 1×magamnak a latexes belsõhöz is gondolkodok rajta (hátha fújni is kevesebbet kell), meg húgommost megy Bükk marcira (elsõ marcija) és inkább ezt töltenék be a kerékbe mint hogy belsõt meg szerszámot cipeltessek vele.
Weldtite Dr. Sludge
Van ahol azt írják hogy 250ml a 2 gumiba kell, van ahol azt írják hogy egybe. Ezt sem ártana tudni... Szal vki ismeri?
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11334
Írta 2007. július 22. - 23:41
Végignéztem a topicot, de nem találtam valamire való véleményt a Panaracer Fire XC-rõl. (2,1-es)
(Persze lehet hogy én voltam béna...)
Van valakinek személyes tapasztalata errõl a külsõrõl?
Én év eleje óta használom ezt a külsõt hátul ( a drágább, kevláros változatát) és meg vagyok vele elégedve. A legtöbb terepen megállja a helyét, a sárban nem valami jó, de nem is oda tervezték. Idén ezzel voltam a Garda maratonon, a Salzkammergut Trophy-n - ahány hely, annyiféle terep. Nekem bevált, a defektállósága is nagyon jó, könnyû Maxxis belsõvel használom. Bár lehet hogy a defektállóságban szerepe van annak is, hogy defektvédõ szalagot használok...Kb. 3 barra szoktam fújni. Biztos vannak nála könnyebb külsõk is, de én nem vagyok grammániás, ezért ez nem érdekel. Az alábbi oldalon elég jó minõsítést kap a felhasználóktól:
http://www.mtbr.com/...uct_23300.shtml
#11335
Írta 2007. július 22. - 22:08
(Persze lehet hogy én voltam béna...)
Van valakinek személyes tapasztalata errõl a külsõrõl?
#11336
Írta 2007. július 21. - 17:42
#11337
Írta 2007. július 19. - 08:59
E: min. 3 bar
H: min. 3.2-3.4 bar
Ha tubeless vagy notubes, akkor meg mehet 1.8-2 bar-ra mindkettõ
#11338
Írta 2007. július 19. - 08:23
Köszi,
Sp
#11339
Írta 2007. július 18. - 11:23
Köszi!
GAZZALODDI 3.0" - 1550g
Hát ez durva... Mondjuk szélességre is odavág a 75mm-ével!
#11340
Írta 2007. július 18. - 09:32
Lényeg: Notubes lötyit nem lehet belsõbe rakni, lehet venni viszont olyat ami abba való, Schwalbe azt hiszem. Jobb bringásboltban van. 3 hónapig jó, olyan 2 ezer körül van asszem a 2 kerékre.