

Megkaptam ma az elsõ defekt-et sajnos a High Roller-el...


A sebesség mindent megold.
én elõl forgattam, nem nagyon volt változás...Köszi a tippet. Egyelõre nem vettem volna Albertet (idén már túl sok egyéb gumit gyûjtöttem be), de akkor lehet, hogy nem is kezdek el kísérletezni vele. A Nobby Nick elõl bejött, csak hátul találtam kaparósnak olyan helyeken, ahol másik gumival nem volt problémám. Azt a javaslatot kaptam, hogy fordítsam meg a menetirányt (utánanéztem ennek a neten; német fórumokon sokat vitatkoznak arról, hogy gyár által elõírt vagy éppen fordított menetirányban érdemes felrakni a nobby nicket).
Az Albert az egyik legnagyobb csalódás volt gumik tekintetében. Nehéz, gyüjti a sarat, és ha nedvességet lát, sikítófrászt kap. Azzal, hogy felfelé elfogadható, még nem vagyunk kint a vízbõl, mert mindenhol másutt felejtõs.
A Nobby, mint AM gumi kíváló választás, fõleg olyan gépre, mint Dagié.
elsõsorban köves / laza emelkedõre gondoltam. ezen a fat albert profilja talán jobban megkapaszkodik mint a nobby nick (
felfelé pont nem jobb, /nehezebb is gördülési ellenállása ia nagyobb egy nagyságrenddel/ de sztem lejtõirányban sem jobba fat albertet miért lövöd ki? felfelé nem jobb, mint egy nobby nic (nekem csak az utóbbival van tapasztalatom)?
Az Alberteket én kilõném. Nobby Nic. Jó alternatíva lehet a Speci Enduro Pro D2 2,2-s méretben, bár egy kicsit nehéz (700 gr felett van).
A napokban véglegesítenem kell a gumiválasztást:
Albert 2,25 SnakeSkin - 650g
Fat Albert 2,35 L.S.T. - 720g
Nobby Nic 2,4 - 635g
Smart Sam 2,25 - 590g
Vélemények? DS2-XC-re megy, latex belsõvel, 5"-t mozgó bringába, 60 kg alá. Fõleg terep, de van benne aszfalt is, nagyrészt "normális" tekerésre kell.
eltömõdött, emelkedõn elkapart, nem forgott el a vázban az csak az agyagosnál volt de ott kb minden gumi így van szal az nem témaTigger: abszolút nem kötözködésbõl kérdezem: mi volt a gondod a gumival? Csúszott, eltömõdött, nem forgott el a vázban, elkapart?
Az a baj, hogy szerintem a nem kifejezett sárgumik között (pl. 1.5ös Medusa) nagyon nehéz olyat találni, ami pl. a tavalyi Crosskovácsis / Duna Maratonos sárban elmegy, és nem életveszély ott, ahol nincs sár, vagy kõ. Az ilyen vegyes, kicsit sáros, de nagyobbrészt tekerhetõ terepen nekem eddig nagyon bevált a RR (2.1-es).