Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#11021
Posted 2007. September 25. - 21:04

pite te meg végy neki edgét!nekem nagyon tetszik!egy kölcsönbicón volt de marha jó!
és viszont kérdésem lenne hogy lazább terepre, semmiképpen nem kövesre ki milyen gumit ajánl.explorer nem érdekel...kb 3000ft-os határ legyen.a súly meg azért annyi hogy cécóra kell.köccönöm a segítséget elõre.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11022
Posted 2007. September 25. - 09:05

2,0-2,1es olcsó relatív agresszív XC(/AM) gumit nagyon olcsóért (húgomnak építek maraton gépet) Conti Explorert néztem ki (Nagyon olcsónál kicsit drágábban, de sokan szeretik úgyhogy remélem nem ok nélkül
)
Kenda, Rubena, mindenféle gyöngy jöhet. (Rubenából az elõzõ bikemagban volt egy jó; de most a kis gördülési ellenállás elé tettem kicsivel a jó tapadást, ha már fully és lejtõzés, akkor harapjon a gumi is - persze ésszerû öntisztulási határok és 600gr-os határ mellet.)
Conti Explorert tovább teszteltem a hétvégén. Bár a városban sikerült nemrég defektet kapnom, terepen eddig semminek nem sikerült átszúrnia. Beleborultam ágas-bogas-csalánosba, utána szántás mellett üvegszilánkokon és egyéb autótörmeléken gurultam :mad: - azt kibírta

Kendám egyszer volt (igaz valami alap) - na olyat soha többet...
OFF: húgodnak üzenem, hogy mázlista. Az én bratyómnak eszébe nem jutna, hogy bringát építsen nekem

"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#11023
Posted 2007. September 25. - 08:44

Most elbizonytalanodtam. Bikemagban elolvastam a tesztjét, ott agyondicsérik, itt meg mindenki szídja. Ignitorral 2 éve nem kaptam defektet, de lehet hogy a gumik miatt, vagy a terep miatt amerre járok. Lehet hogy aztán a végén mégis Explorer lesz.
Ha kis gördülési ellenálás számít a tûrhetõ tapadás mellett akkor ajánlom az Excavadert is figyelmedbe, én azzal tolom (sok utánajárás után az Excavader/Explorer Pro/Nobby Nic trióból).
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11024
Posted 2007. September 25. - 08:40


Kenda, Rubena, mindenféle gyöngy jöhet. (Rubenából az elõzõ bikemagban volt egy jó; de most a kis gördülési ellenállás elé tettem kicsivel a jó tapadást, ha már fully és lejtõzés, akkor harapjon a gumi is - persze ésszerû öntisztulási határok és 600gr-os határ mellet.)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11025
Posted 2007. September 22. - 16:06

Most elbizonytalanodtam. Bikemagban elolvastam a tesztjét, ott agyondicsérik, itt meg mindenki szídja. Ignitorral 2 éve nem kaptam defektet, de lehet hogy a gumik miatt, vagy a terep miatt amerre járok. Lehet hogy aztán a végén mégis Explorer lesz.Ha Speed King vásárlásán töröt a fejedet, akkor minden erõmmel megpróbállak lebeszélni. A menettulajdonságai nem rosszak, DE a defektállósága NULLA. Amellett, hogy minden apró tüske átmegy rajta, még az oldalfala is nagyon gyenge. Nekem a sok defekt után az lett a vég, amikor egész egyszerûen szétnyílt az oldalfala. Olcsó gumi, de ha kicsit is dúrvábban mész vele terepen, azt már nem bírja.
#11026
Posted 2007. September 22. - 15:56

Ha Speed King vásárlásán töröt a fejedet, akkor minden erõmmel megpróbállak lebeszélni. A menettulajdonságai nem rosszak, DE a defektállósága NULLA. Amellett, hogy minden apró tüske átmegy rajta, még az oldalfala is nagyon gyenge. Nekem a sok defekt után az lett a vég, amikor egész egyszerûen szétnyílt az oldalfala. Olcsó gumi, de ha kicsit is dúrvábban mész vele terepen, azt már nem bírja.Valaki meg tudja mondani, hogy a Speed King miben rosszabb mint az Explorer? Az hogy aszfalton jobban kopik nem akadály. Olyan helyen ritkán járok.
#11027
Posted 2007. September 20. - 20:24

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11028
Posted 2007. September 20. - 20:22

#11029
Posted 2007. September 20. - 12:11

#11030
Posted 2007. September 20. - 11:54

#11031
Posted 2007. September 19. - 21:49

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11032
Posted 2007. September 19. - 17:26

Azt hiszem, akkor hátra veszek explorert (már mentem vele 1 szezont, sztem is jó gumi, olyan mindenes), elõre meg a 2,3-as speedkinget- a méret a lényeg, merevhez ajánlott, meg különben is, kíváncsi vagyok milyen traktort vezetni. Ha mégse jön be, max. elõre is explorert veszek.
Race, no Rest!
#11033
Posted 2007. September 19. - 16:09

de félterepen mennél vele?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11034
Posted 2007. September 19. - 11:17

#11035
Posted 2007. September 19. - 08:25

A narancssárga csíkos van nekem is szintén a Butikból.
Most mértem le õket tutti jó mérleggel és vadonat újonnan (tehát no kopás) 493 g/ db, ami 2,1-es-hez szerintem szuper jó súly!
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#11036
Posted 2007. September 19. - 07:53


"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#11037
Posted 2007. September 19. - 07:19

Sziasztok!
Bocs, ha már kiveséztétek, de az utóbbi 20 oldalon még nem találtam infót ehhez:
Alapozó, kirándulós montizáshoz keresek olcsó külsõt, amivel lehet normálisan menni. A Butikban találtam:
Conti Explorer 2,1
Conti Speedking 2,1 v. 2,3 -> a nagyobbat csakis elõre képzeltem el
Panaracer Smoke 2,1- ez csak hátra menne
Arra vagyok kíváncsi, hogy a Speedking milyen a másik kettõhöz viszonyítva? Melyik a lehetõ legjobb? Vagy nincs akkora különbség közöttük?
Fullmerev bicajon bírja el 75 kilós habtestemet. Nem versenyezni kell.
Speedking-et inkább ne, sokkal rosszabb mint az explorer. A smoke meg más súlycsoport mint a contik, +/- negyed kilót azért szerintem még te is megérzel a keréken. Az explorer 490-530g körül vankevlárosban. A kevláros Speedking 550-600g mérettõl függõen, kevlárosban, a smoke p edig drótos és 750-850g között lehet valahol, mondjuk a butikban van grammozós mérleg, le tudod mérni amit veszel.
#11038
Posted 2007. September 19. - 02:53

#11039
Posted 2007. September 19. - 01:23

Bocs, ha már kiveséztétek, de az utóbbi 20 oldalon még nem találtam infót ehhez:
Alapozó, kirándulós montizáshoz keresek olcsó külsõt, amivel lehet normálisan menni. A Butikban találtam:
Conti Explorer 2,1
Conti Speedking 2,1 v. 2,3 -> a nagyobbat csakis elõre képzeltem el
Panaracer Smoke 2,1- ez csak hátra menne
Arra vagyok kíváncsi, hogy a Speedking milyen a másik kettõhöz viszonyítva? Melyik a lehetõ legjobb? Vagy nincs akkora különbség közöttük?
Fullmerev bicajon bírja el 75 kilós habtestemet. Nem versenyezni kell.
Race, no Rest!
#11040
Posted 2007. September 18. - 21:44

Na meguntam, a continental-t leváltva mostantól a Schwalbe Silento II az országúti gumim. A Conti Town&Country-val nagyon megcuppantottam, vittem is vissza kapásból. Silento: Jó, halk, gyors...nehéz,de nehezebben is kapsz defektet:)
Nem tom érdekelt e valakit, de gondoltam megosztom:P
Amúgy meg nekiálltam belsõket foltozni:) Tip-top foltozó szettet ajánlom mindenkinek, nekem bevált:)
Amen