Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#11001
Írta 2007. szeptember 25. - 08:40
Kenda, Rubena, mindenféle gyöngy jöhet. (Rubenából az elõzõ bikemagban volt egy jó; de most a kis gördülési ellenállás elé tettem kicsivel a jó tapadást, ha már fully és lejtõzés, akkor harapjon a gumi is - persze ésszerû öntisztulási határok és 600gr-os határ mellet.)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#11002
Írta 2007. szeptember 22. - 16:06
Most elbizonytalanodtam. Bikemagban elolvastam a tesztjét, ott agyondicsérik, itt meg mindenki szídja. Ignitorral 2 éve nem kaptam defektet, de lehet hogy a gumik miatt, vagy a terep miatt amerre járok. Lehet hogy aztán a végén mégis Explorer lesz.Ha Speed King vásárlásán töröt a fejedet, akkor minden erõmmel megpróbállak lebeszélni. A menettulajdonságai nem rosszak, DE a defektállósága NULLA. Amellett, hogy minden apró tüske átmegy rajta, még az oldalfala is nagyon gyenge. Nekem a sok defekt után az lett a vég, amikor egész egyszerûen szétnyílt az oldalfala. Olcsó gumi, de ha kicsit is dúrvábban mész vele terepen, azt már nem bírja.
#11003
Írta 2007. szeptember 22. - 15:56
Ha Speed King vásárlásán töröt a fejedet, akkor minden erõmmel megpróbállak lebeszélni. A menettulajdonságai nem rosszak, DE a defektállósága NULLA. Amellett, hogy minden apró tüske átmegy rajta, még az oldalfala is nagyon gyenge. Nekem a sok defekt után az lett a vég, amikor egész egyszerûen szétnyílt az oldalfala. Olcsó gumi, de ha kicsit is dúrvábban mész vele terepen, azt már nem bírja.Valaki meg tudja mondani, hogy a Speed King miben rosszabb mint az Explorer? Az hogy aszfalton jobban kopik nem akadály. Olyan helyen ritkán járok.
#11004
Írta 2007. szeptember 20. - 20:24
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11005
Írta 2007. szeptember 20. - 20:22
#11006
Írta 2007. szeptember 20. - 12:11
#11007
Írta 2007. szeptember 20. - 11:54
#11008
Írta 2007. szeptember 19. - 21:49
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11009
Írta 2007. szeptember 19. - 17:26
Azt hiszem, akkor hátra veszek explorert (már mentem vele 1 szezont, sztem is jó gumi, olyan mindenes), elõre meg a 2,3-as speedkinget- a méret a lényeg, merevhez ajánlott, meg különben is, kíváncsi vagyok milyen traktort vezetni. Ha mégse jön be, max. elõre is explorert veszek.
Race, no Rest!
#11010
Írta 2007. szeptember 19. - 16:09
de félterepen mennél vele?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#11011
Írta 2007. szeptember 19. - 11:17
#11012
Írta 2007. szeptember 19. - 08:25
A narancssárga csíkos van nekem is szintén a Butikból.
Most mértem le õket tutti jó mérleggel és vadonat újonnan (tehát no kopás) 493 g/ db, ami 2,1-es-hez szerintem szuper jó súly!
---------
2003 GT Zaskar Race & Full XT
#11013
Írta 2007. szeptember 19. - 07:53
"Embernek lenni nagy betegség. És gyógyíthatatlan is" (Rejtõ Jenõ)
#11014
Írta 2007. szeptember 19. - 07:19
Sziasztok!
Bocs, ha már kiveséztétek, de az utóbbi 20 oldalon még nem találtam infót ehhez:
Alapozó, kirándulós montizáshoz keresek olcsó külsõt, amivel lehet normálisan menni. A Butikban találtam:
Conti Explorer 2,1
Conti Speedking 2,1 v. 2,3 -> a nagyobbat csakis elõre képzeltem el
Panaracer Smoke 2,1- ez csak hátra menne
Arra vagyok kíváncsi, hogy a Speedking milyen a másik kettõhöz viszonyítva? Melyik a lehetõ legjobb? Vagy nincs akkora különbség közöttük?
Fullmerev bicajon bírja el 75 kilós habtestemet. Nem versenyezni kell.
Speedking-et inkább ne, sokkal rosszabb mint az explorer. A smoke meg más súlycsoport mint a contik, +/- negyed kilót azért szerintem még te is megérzel a keréken. Az explorer 490-530g körül vankevlárosban. A kevláros Speedking 550-600g mérettõl függõen, kevlárosban, a smoke p edig drótos és 750-850g között lehet valahol, mondjuk a butikban van grammozós mérleg, le tudod mérni amit veszel.
#11015
Írta 2007. szeptember 19. - 02:53
#11016
Írta 2007. szeptember 19. - 01:23
Bocs, ha már kiveséztétek, de az utóbbi 20 oldalon még nem találtam infót ehhez:
Alapozó, kirándulós montizáshoz keresek olcsó külsõt, amivel lehet normálisan menni. A Butikban találtam:
Conti Explorer 2,1
Conti Speedking 2,1 v. 2,3 -> a nagyobbat csakis elõre képzeltem el
Panaracer Smoke 2,1- ez csak hátra menne
Arra vagyok kíváncsi, hogy a Speedking milyen a másik kettõhöz viszonyítva? Melyik a lehetõ legjobb? Vagy nincs akkora különbség közöttük?
Fullmerev bicajon bírja el 75 kilós habtestemet. Nem versenyezni kell.
Race, no Rest!
#11017
Írta 2007. szeptember 18. - 21:44
Na meguntam, a continental-t leváltva mostantól a Schwalbe Silento II az országúti gumim. A Conti Town&Country-val nagyon megcuppantottam, vittem is vissza kapásból. Silento: Jó, halk, gyors...nehéz,de nehezebben is kapsz defektet:)
Nem tom érdekelt e valakit, de gondoltam megosztom:P
Amúgy meg nekiálltam belsõket foltozni:) Tip-top foltozó szettet ajánlom mindenkinek, nekem bevált:)
Amen
#11018
Írta 2007. szeptember 17. - 09:28
#11019
Írta 2007. szeptember 16. - 22:24
Fejet hajtok a verseny- és edzéskilométereid sokasága, egyben profizmusod elõtt is.
Hm, nene... Nem vagyok profi, csak valaki, akinek több ideje van edzeni mint másnak. Csak leirtam, hogy használtam, tehát ez is egy megoldás, ha éppen muszáj.
Amúgy könnyû még amit kapsz a Maxxis Flyweight belsõhöz is. És van mellette 2 db könnyû belsõd. csak mindig legyen nálad pót
#11020
Írta 2007. szeptember 16. - 15:46
az a vilagoskek schwalbe az pl kituno
Köszi, akkor Schwalbe Marathon plus + Schwalbe AV17 + Scwalbe felniszalag lesz a gyõztes trió. :beer: