Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#11061
Írta 2007. szeptember 01. - 19:52
Rányomom a kompresszort, mondom 3.2 bar, hajrá. Majd hatalmas pattanás, s mint egy légzsák, a latex kitüremkedik, bele az arcomba, lett egy 70 centis lufi belõle. Szerencsére nem robbant, le lehetett ereszteni. De meglepõen nyúlékony.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#11062
Írta 2007. szeptember 01. - 19:30
#11063
Írta 2007. szeptember 01. - 13:32
Hi!
Az 1.5-1.75 belsõm tönkre ment, és van egy 1.9-2.1-es belsõm. Berakhatom az 1.6-os külsõbe (Conti sportcontact)? Tudom fura a kérdés, de elvileg jó...
Köszi
mióta megvan a sportcontact(2éve) azóta 2.1-s belsõvel használom
gondolom így nehezebb mintha normális vékony belsõt használnék,de lesz**om
#11064
Írta 2007. szeptember 01. - 13:27
(a gravity az conti, ugye? vízes állapotok között halál.)
akkor levonva a konzekvenciát, nyugodtan vehetek minél keskenyebb külsõt, de valami minimális mintája legyen..
köszöntem.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11065
Írta 2007. szeptember 01. - 12:55
#11066
Írta 2007. augusztus 31. - 22:07
#11067
Írta 2007. augusztus 31. - 21:52
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.
#11068
Írta 2007. augusztus 31. - 21:50
#11069
Írta 2007. augusztus 31. - 21:26
Ha õszi téli gumee kell, nézzétek meg a Conti CrossCountry-t. 1.5 széles, terepminta, nem nehéz, nem kopik. Személyesen nem ismerem, de bikkmakkban volt pár éve egy meggyõzõ cikk róla.
Március elsõ hetében, mikor volt valami hóféle -emlékeztek, ónosesõs hétfõvel kezdõdött- , ezzel jártam melóba (csak elöl).
Klasszul befér a sárvédõ alá, hasított a latyakban.
Szerintem van értelme némi mintának efféle idõben, hiszen -bocsánat, nem tudom tudományosabban fogalmazni-, összetömöríti maga alatt a masszát és igy stabilizálódik a dágványban ellentétben a sima vagy negatív mintás gumival, ami ha "nem ér már le" az aszfaltig a súlyodtól, kezelhetetlenné válik/válhat. Lehetsz bármilyen penge bicajos, ha lenyom a busz a kitaposott/sózott nyomvonalról, és "felúszol" a latyakon.
Egyébként a Panaracer Pasela is nagy kedvencem, bátran ajánlom bárkinek, az idén nyáron is fenn hagytam végig... De errõl már írogattam itt.
Hát ja, a emberes szálszakadásra / vágásra nem megoldás már ez sem. "Golyvás" marad = kuka.Ja, csak nekem még így is nyúlt a folt annyit felfújt állapotban, hogy a hasadás simán 2-3 mm-re kitágult. Ezt pedig elsõ keréken nem vállaltam. (sörösüvegszilánk)
Mindenesetre kultúráltabb a pillanatragasztózásnál.
#11070
Írta 2007. augusztus 31. - 20:59
Az 1.5-1.75 belsõm tönkre ment, és van egy 1.9-2.1-es belsõm. Berakhatom az 1.6-os külsõbe (Conti sportcontact)? Tudom fura a kérdés, de elvileg jó...
Köszi
#11071
Írta 2007. augusztus 31. - 20:37
Telszkóppal (én kettõvel) is megyek aszfalton (kell is, mondjuk más kérdés )
Dante! Lecserélted a mûanyagbiciglit? Nem mozogta ki? Mit vettél helyette, hogy két teló van benne?
#11072
Írta 2007. augusztus 31. - 20:27
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás
#11073
Írta 2007. augusztus 31. - 20:14
Megkérdezhetem , hol vetted? Mert én 4000 pénzért látom, és ez a minta elég érdekes , kipróbálnám.Kösz!Szerintem aki aszfalton és erdõben is egyaránt használja a bicajt annak tudok javasolni egy nagyon jó gumit: Continental traffic, nagyon jól veszi a kanyarokat, nagyon jól tapad, iszonyú jól néz ki és sûrû a bütyke én 1900Ft é vettem. remélem tudtam segíteni
#11074
Írta 2007. augusztus 31. - 17:28
csak magamat tudom idézni:
http://forum.bikemag...&postcount=3737
de kimondottam õsszel/télen nem használtam...
köszi
de a vízes körülmények között is helytállónak kell lenie, az írásodból, meg úgy tûnik, hogy nem így van...
volt conti verticalom, vízen mintha jégen mennél. Nem akarom többé azt az érzést, fõleg nem amikor az autók között sietek.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#11075
Írta 2007. augusztus 31. - 16:11
#11076
Írta 2007. augusztus 31. - 15:56
Nekem az a legnagyobb gondom ,hogy kb ugyananniyt megyek aszfalton , mint erdöben.Ehhez nem igen van jo gumi megoldás. Vagyis én még nem leltem meg.Bár az aszfalton nem szándékom az outisok tempoját elérni , lévén mtb-t hajtok, de azért nagyon érezni ha a "terepes" gumival kell aszfalton sokat megyek. Ám a kompromisszum ezt adja mert ha aszfaltra valo kerékkel megyek az erdöbe , akkor minden dombnál kiforog, és tolhatom. Azt meg ugye ki szereti?
én is feltennék a helyedben valami alacsony bütykû terepgummát, ha ráadásul még olcsó is, akkor nem ver agyon, ha aszfalton hamar elkopik. ezek meglepõen jól tudnak menni aszfalton is, és utána jobbak a "semi" gumiknál, amik terepen elvéreznek.
#11077
Írta 2007. augusztus 31. - 15:44
Persze ez is egy nézõpont , csak tudod amig kiiérek a hegyre az jo 15 km nekem.
Másik "Én egyébként tök sokat megyek terepen is slickkel, s semmi baj nincs vele, földutakon "jóaz". Ez persze igaz is, mig nem jön az emelkedõ. Nem kell mondanod tudom én is , erre nincsen jo megoldás, hisz nem tegnap ültem fel a nyeregre elösször magam sem. Nem is meoldást kérve irtam csak mert kikivánkozott belöllem. Talán azért jött elö, mert most kezdödik az az idö, mikor a semit, meg ilyesmit erdöben másr nem lehet jol használni felfelé. Nagyobb emelkedökre értve ezt természetesen. Megvan a keréskszett is , nem iskettõ de csak nem viszem magammal . Szóval nálam a távok miatt nem jo sehogyan sem. Ahogy mondod , maradt a kopromisszum. Ergo, lassabban megyek az aszfalton.
15km az fél óra, az pont jó bemelegedni. Dante is kb. ugyanolyan messze lakik a hegyektõl, nekem a 3as6ár-hegy lábáig 26km, és az még nem terep, szóval inkább 30km-t kell tekernem hogy hegy is legyen és terep is. Ha csak terepet akarok akkor a dombság is megteszi, de itt nincsenek akkora szintkülönbségek. Ilyenkor egyértelmû hogy terepgumit használok. A slick gumi szélességtõl függõen tényleg elmegy földúton, a mostani saras körülmények közt persze nem erõltetném vele a meredekebb emelkedõket. Ha országúton tekersz akkor slick, ha csak annyit mész aszfalton amég elérsz a terepig, akkor terepgumi. Lehet futóéles keskenyebb, félterepgumikkal is kísérletezni, de ezek általában nehezek és igazi terepfelhasználásra alkalmatlanok (pl. Schwalbe Landcruiser)
#11078
Írta 2007. augusztus 31. - 15:29
Másik "Én egyébként tök sokat megyek terepen is slickkel, s semmi baj nincs vele, földutakon "jóaz". Ez persze igaz is, mig nem jön az emelkedõ. Nem kell mondanod tudom én is , erre nincsen jo megoldás, hisz nem tegnap ültem fel a nyeregre elösször magam sem. Nem is meoldást kérve irtam csak mert kikivánkozott belöllem. Talán azért jött elö, mert most kezdödik az az idö, mikor a semit, meg ilyesmit erdöben másr nem lehet jol használni felfelé. Nagyobb emelkedökre értve ezt természetesen. Megvan a keréskszett is , nem iskettõ de csak nem viszem magammal . Szóval nálam a távok miatt nem jo sehogyan sem. Ahogy mondod , maradt a kopromisszum. Ergo, lassabban megyek az aszfalton.
#11079
Írta 2007. augusztus 31. - 15:22
Szerintem nem. de ez persze az én véleményem , és tapasztalatom.
Téves. A gumikeverék és a felületi tapadás számít, a bütykök csak laza (fû, sár, murva) harapnak, aszfalton csupán felület-felület játék van, akár vizes, akár nem. Egy rideg slicknél egy puha terepgumi nyilván jobban tapadd vizes aszfalton, de nem a bütykei miatt. Azaz ne a mintázatban keress magyarázatot. Én egyébként tök sokat megyek terepen is slickkel, s semmi baj nincs vele, földutakon "jóaz".
Erre nincs megoldás. Kompromisszum van. Vagy el lehet dönteni, hogy oútizni akarsz, vagy montizni. Esetleg két kerékszett befigyelhet.Nekem az a legnagyobb gondom ,hogy kb ugyananniyt megyek aszfalton , mint erdöben.Ehhez nem igen van jo gumi megoldás.
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás