Üdv!
Rendszeresen visszatérő defekt problémám van: a belső a szelepszár tövénél elnyíródik. A felni peremen a szeleplyuknál már reszeltem, a felniszalagot kicseréltem, ennek ellenére 1 hónapon belül 5 ilyen defektem volt. A szelepszár idővel mindig megdőlt a lyukban, utána jött a defekt. Mivel a külső a defekt szerelésénél könnyen lejött, azt gyanítom, hogy meredek lemeneteknél megcsúszhatott a felnin, és ez okozza a szelepszárnál a belső feszülését, majd elnyíródását. Lehetséges ez? Mindenesetre, kukáztam a felnit (WTB) és a külsőt (kb. 70%-os állapotú Maxxis ignitor), és vettem egy új Ryde felnit új küllőszalaggal és hajtogatós Conti xking külsővel. Hát, ez már elsőre elég könnyen a helyére ugrott, és a 2. használatnál (csak hegyen használom) megint jött ugyanaz a defekt. Volt már hasonló problémátok? Mi okozza? Mi a megoldás?
alacsony lehet a nyomás.