Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#10701
Írta 2007. november 29. - 14:13

#10702
Írta 2007. november 29. - 14:05

#10703
Írta 2007. november 29. - 13:05

az egyik LK a másik meg sima, igaz?Speci FastTrak 2Bliss: 26x2.00 759 g
Speci FastTrak Pro: 26x2.2 500g (a 2.0 ez alapján olyan 450 lehet)

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10704
Írta 2007. november 29. - 11:43



#10705
Írta 2007. november 29. - 11:42

#10706
Írta 2007. november 29. - 11:41

Speci FastTrak 2Bliss: 26x2.00 759 g
Speci FastTrak Pro: 26x2.2 500g (a 2.0 ez alapján olyan 450 lehet)
(forrás: Bikemag ShoppingGuide és gumitesztek)
#10708
Írta 2007. november 29. - 10:09

a 2.0-al szerintem nincs gond-több hely-most már ez van felrakva az Xtc-n
#10709
Írta 2007. november 29. - 08:39

elõre kell egy explorer és viszon' látás
#10711
Írta 2007. november 28. - 23:38

Land lenne mindenhol.
ezt magamnak gondoltam:)
leader hajlamos kicsúszni.többen mondták.
tioga factory extreme xc-re valaki súlyadat?
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10712
Írta 2007. november 28. - 23:32

Én használok a speckó FT-ból 2.0 és 2.2-t és elég ballonos a kisebb is-ez a saját tapasztalatom/mindkettõ kevláros/
http://pix.bikemag.h...ry.php?cat=3179
a nagyobbnál már elég kevés a sárférõhely a giant-nál-te is XTC-vel tekersz!
a 2.2-es 590 gr volt újkorában a 2.0-t nem mértem le
köszi a tippet! szép a canga, a 2.0-ás vagy a 2,2-es van rajta? így a kép alapján tényleg kicsit szûknek tûnik a hely...
trek3900: volt schwalbe hurricane gx-em, 2,1-es. csak hátul használta, elöl meg egy viszonylag alacsony és apró mintás gumesz volt (schwalbe rock breaker asszem, ma már nincs ilyen) szal tök jó volt a hurrican, aszfalton nagyon gyors volt és a kanyarban is nagyon fogott, de terepen oda kellett rá figyelni, hajlamos volt elkaparni és fékezéskor hamarabb elengedte magát, mint egy rendes bütykös gumi. de mivel akkoriban és is sokat mentem aszfalton, összességében nagyon szerettem. ja, és hajtogatósban egész könnyû is volt. szal én leteszek egy szavazatot mellé.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#10713
Írta 2007. november 28. - 21:28

akkor már a leader elõre-hátra
alcsony mintázat mégis terep, occsó
#10714
Írta 2007. november 28. - 21:28

#10715
Írta 2007. november 28. - 21:26

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10716
Írta 2007. november 28. - 21:16

#10717
Írta 2007. november 28. - 21:15

az országútiA 47-622 az milyen kerék méret?
622 az átmérõje a guminak 47 pedig a szélessége (miliméter mind2)
a 26-os montikerékre 559-es gumi kell
#10718
Írta 2007. november 28. - 21:13

a fékút hosszabb lesz.
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10719
Írta 2007. november 28. - 21:11

#10720
Írta 2007. november 28. - 21:11


ez egyszer biztos.meg az is hogy nagyon felcsap.igazából döntögetni nem mertem még vele, mert amióta sport contact-al nyomulok, az érezhetõen csúszik ki alólam kanyarban vizes úton.(de mit várjak el tõle ha szegény tök sima?)
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960