És a Hegyikirállyal kapcsolatos tapasztalatokért írjatok McGywer-nek.
Jelentkezz be Regisztrálj
Gumitopik
#10161
Posted 2008. March 16. - 22:52
És a Hegyikirállyal kapcsolatos tapasztalatokért írjatok McGywer-nek.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10162
Posted 2008. March 16. - 22:50
merész vagy...Speed King nekem laza talajon elég jó, aszfaltra meg naná, hogy nem való. Hóban(ami már nincs) kevés ellenfele van.
Lefele laza talajon nagyon jól bírtam irányítani, és számoljuk bele, hogy csak elsõfékem van...
#10163
Posted 2008. March 16. - 22:46
Lefele laza talajon nagyon jól bírtam irányítani, és számoljuk bele, hogy csak elsõfékem van...
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10164
Posted 2008. March 16. - 22:28
nekem volt speed kingem, 3 hónap alatt elfogyott, kiszakadt belõle bütyök, és aszfalton rémálom. szóval ha nem az erdõben laksz, akkor inkább valami mást válassz. most conti traffic van fenn a gépen, és száraz erdei talajon jobban bevált, mint a speed king. mondjuk nagy porban kanyarban eléggé sodródik, azzal számolni kell.
#10165
Posted 2008. March 16. - 22:17
Keresd vissza, Rémhöri leírta a tapasztalatait veleMountain Kinget ténylegesen próbált már valaki? Ezen vagy esetleg speed kingen gondolkozom. Pletykák, hírek nem izgatnak. Eddig nekem egyik olcsó, másodosztályú contival sem volt bajom.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10166
Posted 2008. March 16. - 22:16
#10167
Posted 2008. March 16. - 13:31
nekem volt xc at... fékezésenként szakadnak le róla a bütykök meg szanaszét van vagdosva a felülete. az xcr még ennél puhább annaka fele leszakadhat egy fékezéskor (külföldiek is ezt írják negatívumnak legfõképp)
No igen, igazából ettõl tartottam én is. Mondjuk egy kõ nehéz Ignitort használok most, de az is tény, hogy még egy maratonon se álltam meg defekt miatt:) Csak most valami könnyebbet, jobban tapadósat, mást szeretnék kipróbálni. Tigger mondta még a CrossMarkot, arra lehet rápróbálok.
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#10168
Posted 2008. March 16. - 13:00
aztán sárban meg majd meglátjuk(megmutatkozik a technikám;))... úgy gondolom mindkettõ 2.1- es lesz...
szerintetek? szilvás-duna-buda-kovácsi-bükk-mátra-meg talán a pannon maratonokra jók lesznek?
még egy kicsit saras idõben még lehet velük rendesen menni, nem?
aztán ennyi:)
többet már nem kérdezek(ma) ebben a topicban(remélhetõleg:))...
#10169
Posted 2008. March 16. - 12:50
Mi volt vele gond?
nekem volt xc at... fékezésenként szakadnak le róla a bütykök meg szanaszét van vagdosva a felülete. az xcr még ennél puhább annaka fele leszakadhat egy fékezéskor (külföldiek is ezt írják negatívumnak legfõképp)
#10170
Posted 2008. March 16. - 12:49
sárban szarabb mint a racing ralph, oldaltartása nulla, köves szikláson nem nagyon tapad, a "bütykei" fél centis darabokban szakadtak le, én nem szoktam defektelni de ezzel a cca 1500 km-en 3 szor volt . ilyenek. mondjuk gördülése elég jó volt. igazából 2 elönye volt hogy szép ,meg hogy kopott mint a szar és hamar ki lehettett dobni a pi...ba. ja igen kb ez is 1500 és kuka.Mi volt vele gond?
az olcsóbb új verziók lehet hogy keményebbek azt nem tudom.
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10171
Posted 2008. March 16. - 12:44
én spec az elsõ szériás all mountaint próbáltam, ami szürke volt és drága
, de ugyanaz a minta mint xcr at csak 2,2-es....na annál szarabb gumim éltemben nem volt
Mi volt vele gond?
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#10172
Posted 2008. March 16. - 12:35
úgy gondoltam, hogy csak versenyre tenném föl ezeket a gumikat... illetve verseny elõtti pár edzésre
hol is van az a táblázat, hogy melyik pályára milyen kombóval kell menni?
#10173
Posted 2008. March 16. - 12:20
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10174
Posted 2008. March 16. - 12:20
Itt mindenki a méregdrága, gyorsan kopó Schwalbe gumikat szereti?
#10175
Posted 2008. March 16. - 12:06
A WTB-rõl sem szabad elfeledkezni, nagyon jó a mintájú külsõik vannak és nem is drágák.
Egy Michelint egyszer én is kipróbálnék hosszútávon. Amit eddig láttam annak elégkemény volt az anyaga és jól mászott.
"Some people say I'm a titanium freak - it's okay... I am."
"The titanium is the nicest way to reducing the carbon bikeprint."
[ˈeərəspeɪs tekˈnɒlədʒi]
#10176
Posted 2008. March 16. - 12:02
"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#10177
Posted 2008. March 16. - 11:53
#10178
Posted 2008. March 16. - 11:24
az 1,8-as nagyon csirke szerintem, bár Hozé használ olyat vmelyik keréken, kérdezd meg tõleértem
és melyik a jobb, hogyha 1.8- ast vagy ha 2.1- est veszek nobby- ból
egyébként tényleg ilyen 520g- nál jár 2.1- es méretben?
és hogy is szokták? elõre racing ralph, hátulra meg nn? ez miért jó?
RR azért jó hátra mert nagyon alacsony a gördülési ellenállása, de azt sárban tényleg felejtsd el plusz vegyes használatban 1500 km és kuka.
ha nagyon haladós akarsz lenni meg lehet próbálni a hátra furius fred elõre racing ralph kombót kizárólag csontszáraz idõben, bár a FF és a defektek viszonyára azért kiváncsi lennék
meg nagyon dicsérik a maxxis crossmarkot mostanság
2,1-esben lehet itthon kapni, a könyebb változat 500 g körül van. persze sárban ez sem lesz jó
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#10179
Posted 2008. March 16. - 10:56
és melyik a jobb, hogyha 1.8- ast vagy ha 2.1- est veszek nobby- ból
egyébként tényleg ilyen 520g- nál jár 2.1- es méretben?
és hogy is szokták? elõre racing ralph, hátulra meg nn? ez miért jó?
#10180
Posted 2008. March 16. - 10:50

Sign In
Create Account

Back to top






