Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#10121
Írta 2008. március 25. - 13:11

#10122
Írta 2008. március 19. - 23:15

A sebesség mindent megold.
#10123
Írta 2008. március 19. - 22:59

Nem akarom kipróbálni. Majd te teszteled
.
Inkább veszek 2,1es gumit...
Teszteld mááá... adok ingyé lötyit ha eljössz érte

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10124
Írta 2008. március 19. - 22:41

#10125
Írta 2008. március 19. - 22:03

próbáld meg agyonfujni mittomén, 8-9 bar hátha formálódik kicsinység :-))
#10126
Írta 2008. március 19. - 21:30

...
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10127
Írta 2008. március 19. - 14:26

Hehe, gondolod nem csináltam? Már újra is tettem a gumit(levesz,feltesz), nem csak leeresztettem, de még mindig 8as van benn. Szerintem leeresztve tárolták a bringát, és tuti nem felakasztva. Mivel tavalyi modellt vettem, ezért sokáig állhatott........Leengedted puhára a gumit és próbáltad helyretenni, vagy csak vársz a csodára?
Ja, hogy érzékeltessem, aszfalton nem tudok vele nullkezezni, mert elviszi az elejét...
#10128
Írta 2008. március 19. - 13:27

az expl. a conti gyari adat szerint is 54-559 ETRTO, tehat 54 mm szeles..
Azért a Continál elég gyakori, hogy nem egyezik a ráírt és a mért érték.
#10129
Írta 2008. március 19. - 11:00

A sebesség mindent megold.
#10130
Írta 2008. március 19. - 10:26

Mértem egy Conti Explorert, mintázat szélessége 54mm, az oldalfalnál mérve 46mm, és a gumi magassága a felnitõl mérve 44mm. Tömeg: 500g
az expl. a conti gyari adat szerint is 54-559 ETRTO, tehat 54 mm szeles..
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain
#10131
Írta 2008. március 19. - 07:39

#10132
Írta 2008. március 19. - 07:23

Vagy csak én nem értem, hogy mirõl van szó?
#10133
Írta 2008. március 19. - 06:11

Srácok: Új bringámon a maxxis tomakawk gumikban találtam nyolcasokat, és jeleztem is. Azt mondták, hogy vszleg kijön, de két hét alatt nem nagyon változott a helyzet...
Szerintetek várjak még ,vagy az elsõ szervíznél kérjek rá újat?
Köszi, Gábor
Leengedted puhára a gumit és próbáltad helyretenni, vagy csak vársz a csodára?
#10134
Írta 2008. március 19. - 00:14

Szerintetek várjak még ,vagy az elsõ szervíznél kérjek rá újat?
Köszi, Gábor
#10135
Írta 2008. március 18. - 19:09

háát... biztos jó lehet, csak most már nagyon beleéltem magam ebbe a serac- ba, aztán most annyi pénzem sincs...(a maradékból meg tudok venni egy sárgumit) de majd jövõre
na, akkor végleges döntés: IRC Serac XC(2db), meg valamelyik sárgumi!
mindenkinek kössz a segítséget!
Ajánlom az 1,8as Medusákat... (Sõt, ha Budáig vársz akkor vihetek is egy párat ami ment vagy 150Km-t...)
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10136
Írta 2008. március 18. - 11:50

Mennyire ballonos a 2.2? Mondjuk a 2.1-es explorerhez képest érezhetõ a különbség? Nincs kedvem méregetni...
A protection változatot tesztelted?
Rémhörcsög véleményét nem találtam meg a gumiról, pedig tényleg kerestem. Ha valakinek a kezébe akad, másolja már be.
Most nincs feltéve egyik gépemre sem Explorer, de azzal 1,8báron rojtosra vertem volna a felniperemet a János-hegyen. Ha a mintázatot leszámítom, akkor is szerintem fél centivel szélesebb és magasabb a gumi "csõ" része, igazából ettõl függ a kényelem. Az Exploreren a legszélsõ mintasor kintebb lóg mint a gumi oldalfala, a mountain kingnél lényegesen jobb a helyzet. Oldalfalnál 51mm a szélessége, a mintázatnál mérve pedig 55mm.
Mintázatát tekintve igazából Explorer mintázat, csak az 5szögek helyett 3szög alakúak a bütykök, kicsit messzebb is vannak egymástól, és talán még alacsonyabbak is.
Összehasonlítottam a 2,3"-os Speed Kinggel, szélességben megegyezik, magasságban a Mountain King 1-2mm-rel magasabbnak mondható. A Speed King kb. 30g-mal könnyebb, de ez szerintem csak a ritkább mintázat miatt van.
#10137
Írta 2008. március 18. - 11:03

Mennyire ballonos a 2.2? Mondjuk a 2.1-es explorerhez képest érezhetõ a különbség? Nincs kedvem méregetni...
A protection változatot tesztelted?
Rémhörcsög véleményét nem találtam meg a gumiról, pedig tényleg kerestem. Ha valakinek a kezébe akad, másolja már be.
Mountain szóra tényleg nem lehetett megtalálni Rémhöri véleményét, mert cselesen egyszer sem írta le a gumi nevét:)
http://forum.bikemag...tain#post684548
itt van pár hsz a témában
#10138
Írta 2008. március 18. - 08:22

háát... biztos jó lehet, csak most már nagyon beleéltem magam ebbe a serac- ba, aztán most annyi pénzem sincs...(a maradékból meg tudok venni egy sárgumit) de majd jövõreRitchey Excavader

na, akkor végleges döntés: IRC Serac XC(2db), meg valamelyik sárgumi!
mindenkinek kössz a segítséget!
#10139
Írta 2008. március 17. - 22:45

2,2"-os Mountain King-et teszteltem elsõkeréken merevvillával csütörtökön és szombaton a Budai-hegyekben (HHH,Hárs-h.,János-h.). A 71kg-omhoz elég volt bele 1,8bar, egyszer sem koppant a felni, pedig nem finomkodtam lefele. A sárban biztosabban tartott mint a Conti Explorer vagy az Edge, és gyorsabban is tisztult, a nedves gyökereken tartottam kicsit, hogy csúszni fog, de meglepõen jól tapadt és kevésszer mászott el oldalra a gumi. Oldalfalvédelme van, mért tömeg 566g, tényleg van 2,2" széles a gumi, és 51mm magas.
Mennyire ballonos a 2.2? Mondjuk a 2.1-es explorerhez képest érezhetõ a különbség? Nincs kedvem méregetni...

A protection változatot tesztelted?
Rémhörcsög véleményét nem találtam meg a gumiról, pedig tényleg kerestem. Ha valakinek a kezébe akad, másolja már be.
#10140
Írta 2008. március 17. - 22:33

hiába no, ami jó az jó
Itt mindenki a méregdrága, gyorsan kopó Schwalbe gumikat szereti?

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.