Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#10041
Posted 2008. April 09. - 20:50

Sebességkirály nem kopik aszfalton, viszont legalább hangos. Sarat kidobálja magából, hóban verhetetlen, nekem még laza és döngölt talajon vált be. Füvön ne kacérkodj vele. Egy defektet kaptam eddig. Pedig sokszor tekerek akácosban. Felfele hátsó kerék kicsit kapar, fõleg ha nagy az emelkedõ. Mindez SPD-vel, kistányér-hátul legnagyobb fogaskerék, és teljesen elõredõlve. 2000.- -ért szerintem nem egy rossz alternatíva.
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10042
Posted 2008. April 09. - 19:14

(persze mindehhez hozza kell tenni, hogy ez a 2 fele kulsom volt, nincs osszehasonlitasi alapom ezeken kivul.)
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain
#10043
Posted 2008. April 09. - 19:13

Melyik a jobb defektmentesítõ lötty, a Schwalbe Doc Blue, vagy a Joe's NoFlats "Super tej"? Esetleg van még valami, ami árban hasonló, itthon elérhetõ, és jobb, mint az említettek?
Blue Dr. használtam. ( XX Light belsövel). o.k volt.
A használati utasitásban irja, hogy 3 havonta untána kell lötyenteni ( kiszárad). Ha csereled a külsöt akkor vigyázni kell mert hama összeragad lool.
Latexet belsöt használok, azota minden o.k, csak pumpálni kell.
#10044
Posted 2008. April 09. - 19:01

Két márka között gondolkodom a Bontrager jones XR 26x2,25 és a Continental 26x2,1-2,3.ig terjedõ méretig.:scratchhe
Namost az a helyzet hogy a mivel TREK fan vagyok és már több mint 5 éve nyúzom gyárilag a bringához adott Bontrager J gumikat és nagyon meg vagyok elégedve a teljesítményével csak kb 2-3db defektem vólt vele,(azis az én hibámból adodóan) tehát nálam nagyon bevált.(én gyári felszerelés fan is vagyok vagyis szeretem ugyanazokat a cocokat ujitani mint amivel gyárilag szerelték.)

Viszont hogy ki próbáljak valami újat is nagyon szemezek a Continental balonosabb külsõi valamelyikével mint pld:Gravity,Speed King,Slash,Mountain King-el is(26x2.2-26x2,3 méretek között).:chin:
Ezek közûl olyan kellene ami minden út felületre alkalmas vagyis valamennyire univerzális.:wtf:
Valakinek tapasztalata valamelyikkel esetleg?:confused:
#10045
Posted 2008. April 09. - 18:38

http://two-wheels.mi...6185037&lang=EN
30% beton a maradék 70-ben kemény mez.gaz földúton lenne használva
amúgy a Michelin gumik mennyire kopósak?
#10046
Posted 2008. April 09. - 17:15

#10047
Posted 2008. April 09. - 13:18

A sebesség mindent megold.
#10048
Posted 2008. April 09. - 12:08

Sziasztok!
Meg tudná valaki mondani nekem, hogy mit jelent a Specialized Bliss2 techológiája? Mi ennek a lényege?
A válaszaitokat elõre is köszönöm!
Speci topikban keress rá, ott kibeszéltük ezt nem is olyan régen. Ja, és "2bliss"-re keress rá!
#10049
Posted 2008. April 09. - 11:54

#10050
Posted 2008. April 07. - 22:34

Meg tudná valaki mondani nekem, hogy mit jelent a Specialized Bliss2 techológiája? Mi ennek a lényege?
A válaszaitokat elõre is köszönöm!
#10051
Posted 2008. April 05. - 21:22

#10052
Posted 2008. April 05. - 21:14

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10053
Posted 2008. April 05. - 19:42


Én annál maradnék. Nem ér csalódás...
#10054
Posted 2008. April 05. - 19:33

Rá akarod tukmálni mindenkire a pre.-t hogy ne neked kelljen megvenni?
Amúgy nem lehet rossz az a gumi a mintája alapján, de sokat sem várnék tõle. Maraton közép/hosszú, nagyobb méretben AM. Sztem.
Hogy ne lehetne átszúrni?Simán átbököm bármivel, bármelyik kevlaros XC külsõt, ami van olyan hegyes mint 1 akáctüske...
Tapasztalatokat akarok, sokat

Nekem is jónak tûnik, és jövõre sztem az lesz ha korekt latexxel. Még 1× ennyit nam adok ki gumira; és egyértelmûen nem mondanám idáig rá hogy jobb mint a elõzõ gummáim - fele annyiból.
A kevlár defektvédõ szallagon nem nyomsz át te semmit kézzel az tuti

"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10055
Posted 2008. April 05. - 18:03


Amúgy nem lehet rossz az a gumi a mintája alapján, de sokat sem várnék tõle. Maraton közép/hosszú, nagyobb méretben AM. Sztem.
Hogy ne lehetne átszúrni?

#10056
Posted 2008. April 05. - 17:45

Akkor ha súlyban/lendüleben ott leszel mint egy kb 480gr-os külsõvel, de kevesebb minta van rajta mire mész vele?:chin:
Elnézést, ezt benéztem, másik hsz-re gondoltam.
Hogy on legyen: Premonution?
Löttyöt nem próbáltad? Kevlárt ne mlehet átzsúrni az igaz, de többször okozott kidörzsöléses defektet 8nekem nem, 2 ismerõsömnek 3× igen).
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10057
Posted 2008. April 05. - 17:29

Asszem idén ezt próbálom ki. Egy defektgátló szalagot szerintem még teszek bele akkor. Mindenesetre köszi az infot
Akkor ha súlyban/lendüleben ott leszel mint egy kb 480gr-os külsõvel, de kevesebb minta van rajta mire mész vele?:chin:
"A hegyikerékpározás több mint versenysport, a természetközpontúan gondolkodó, egészségmegőrző,aktív életstílust kedvelő emberek szabadidősportja." Paripám
#10058
Posted 2008. April 05. - 11:43

Z-Max Evo: Szárazon nagyonkirály, legalább mint a régi Zmax csak sokkal kisebb súlyban. Defektállóságra nem a legjobb, már 2 volt vele. Tüske. Nedves idõben még so-so, de amikor sár van akkor halál. Köveken nem tudom, nem próbáltam. Kopásállóságra is elég jó, sokat használtam betonon és még tart. Kanyarban nagyon lehet gyorsan meni vele, a fékezhetõsége is elég jó. Igazából a hátsó kerék pörög néha, ez a leggyengébb pontja.
Asszem idén ezt próbálom ki. Egy defektgátló szalagot szerintem még teszek bele akkor. Mindenesetre köszi az infot

"Télen nagyon hideg van, nyáron nagyon meleg van, soha sincs jó idõ, mindig esik az esõ!"
#10059
Posted 2008. April 04. - 20:31


#10060
Posted 2008. April 04. - 20:02

Ha használod is (>2000 km/év) akkor nem.