
Jelentkezz be Regisztrálj

Gumitopik
#10021
Írta 2008. április 10. - 21:13


#10022
Írta 2008. április 10. - 21:08

#10023
Írta 2008. április 10. - 21:02

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10024
Írta 2008. április 10. - 19:07

megjottek a gumijaim
Bontrager Jones ACX 2.2 tubeless ready
580gramm
kicsit motokrossz mintaja van, dehat nem is aszfaltos turakon kell jol teljesitenie...
a tubeless ready itt mit jelent? Kell bele valami lötyi, vagy felmehet egybõl a kerékre? Mert akkor nem is hangzik olyan rosszul ez a 2.2-es 580gr-os gumi...

#10025
Írta 2008. április 10. - 18:53

#10026
Írta 2008. április 10. - 17:27

.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda
#10027
Írta 2008. április 10. - 15:44

Bontrager Jones ACX 2.2 tubeless ready
580gramm
kicsit motokrossz mintaja van, dehat nem is aszfaltos turakon kell jol teljesitenie...

RAUH-Welt
B E G R I F F
#10028
Írta 2008. április 10. - 15:04

#10029
Írta 2008. április 10. - 15:03


"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan
"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.
#10030
Írta 2008. április 10. - 10:57

XC bringara keresunk valami ballonosabb gumit, a Garda-tohoz. Ok, 2.1-es is biztosan eleg lenne, de ki szeretnenk probalni milyen a "nagyobb"

Vagy esetleg mit tudnatok ajanlani, ami barati aron elerheto?
#10031
Írta 2008. április 09. - 23:59

#10032
Írta 2008. április 09. - 23:50

475 és 478gr.
Nemtudom menyire leszz alternativa a NN hez. Már kopottan jön a gyárból

#10033
Írta 2008. április 09. - 23:27

#10034
Írta 2008. április 09. - 22:57

60-70 fokon én megyek fel. Hágóvassal, csákánnyal.

GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás

#10035
Írta 2008. április 09. - 22:40

#10036
Írta 2008. április 09. - 22:34

Azért azt megnézném, hogy 60 fokos emelkedõre hogyan tekersz fel.Off
KLM gyújtászavarod van!
Nem, csak kb. 60°-os emelkedõ.
#10037
Írta 2008. április 09. - 22:15

KLM gyújtászavarod van!

Nem, csak kb. 60°-os emelkedõ.
Ehónapban megyek valószínû, még a közeli dombon gyakorlok. Jó az attól, hogy kicsi. Fõleg a lefele.
On
'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'
ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960
#10038
Írta 2008. április 09. - 21:30

SMindez SPD-vel, kistányér-hátul legnagyobb fogaskerék, és teljesen elõredõlve.
Off
Rossz technika?
On
Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!!

#10039
Írta 2008. április 09. - 21:28


Kela, még nem tudom, eddig csak aszfaltoztam, holnap megyek vele elõször.
A sebesség mindent megold.
#10040
Írta 2008. április 09. - 21:13

Sebességkirályt és a Hegyikirályt próbáld ki ha van rá lehetõséged.
Sebességkirály nem kopik aszfalton, viszont legalább hangos. Sarat kidobálja magából, hóban verhetetlen, nekem még laza és döngölt talajon vált be. Füvön ne kacérkodj vele. Egy defektet kaptam eddig. Pedig sokszor tekerek akácosban. Felfele hátsó kerék kicsit kapar, fõleg ha nagy az emelkedõ. Mindez SPD-vel, kistányér-hátul legnagyobb fogaskerék, és teljesen elõredõlve. 2000.- -ért szerintem nem egy rossz alternatíva.
A ritkás minta miatt laza talajon az igazi, ellenben aszfalton kopik, mint a szemét, aszfalton mászva mindennél hangosabban morog. A ritkás oldalmintázat miatt kemény/poros talajon sodródik, hasonló körülmények közt mászásnál gyakran kapar. Sárban még nem használtam, de ha a mountain kinggel nem volt gond tisztulás tekintetében, akkor ezzel még annyira sem lesz, a limitáló tényezõ az oldalmintázat lehet, majd ha alkalmam lesz rá, ez is kiderül. Az akác ezt is átszúrja, mint minden mást, ezt nem hoznám fel negatívumként.
CJ-nek meg nem kell mindent elhinni, kicsi még.