Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Gumitopik

* * * * * 4 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
15858 hozzászólás a témában

#10001
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Mennyi ennek a súlya, Rob?

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#10002
Gyalogkakukk

Gyalogkakukk

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.739 hozzászólás

megjottek a gumijaim

Bontrager Jones ACX 2.2 tubeless ready

580gramm

kicsit motokrossz mintaja van, dehat nem is aszfaltos turakon kell jol teljesitenie... :)


a tubeless ready itt mit jelent? Kell bele valami lötyi, vagy felmehet egybõl a kerékre? Mert akkor nem is hangzik olyan rosszul ez a 2.2-es 580gr-os gumi... :)

#10003
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
már megint kezded az utánozást? :D

#10004
Lord_Leslie

Lord_Leslie

    Házigazda

  • globális moderátor
  • 17.297 hozzászólás
pofás az a speci gumi...
Fekete Bárány........ Táltos Csacsi
.......+++Eladó "kacatok"+++...........:openarms: Lokálpatrióta Házigazda

#10005
tamaska

tamaska

    Beast of the East

  • globális moderátor
  • 19.996 hozzászólás
megjottek a gumijaim

Bontrager Jones ACX 2.2 tubeless ready

580gramm

kicsit motokrossz mintaja van, dehat nem is aszfaltos turakon kell jol teljesitenie... :)
YETI CYCLES - RIDE DRIVEN SINCE 1985. BEFORE MOUNTAIN BIKING WAS EVEN CONSIDERED AN INDUSTRY.

RAUH-Welt
B E G R I F F


#10006
MaTT

MaTT

    bentlakó

  • fórumtag
  • 8.649 hozzászólás
kell. :)

#10007
rob

rob

    This is the way

  • globális moderátor
  • 16.879 hozzászólás
lesz 2,3" specialized eskar sport asszem 4300 huf körül. mint minden speci, ez is jóval ballonosabb, mint a ráírt érték.

Feltöltött kép

"A man always has two reasons for doing anything: a good reason and the real reason." J.P. Morgan

"Science is not a democracy that can be voted on with the popular opinion." Earl R. Geddes P.h.D.


#10008
kulitoko

kulitoko

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 320 hozzászólás
Continental Gravity-rol, vagy a Schwalbe Big Jim-rol van valakinek tapasztalata?

XC bringara keresunk valami ballonosabb gumit, a Garda-tohoz. Ok, 2.1-es is biztosan eleg lenne, de ki szeretnenk probalni milyen a "nagyobb" :D
Vagy esetleg mit tudnatok ajanlani, ami barati aron elerheto?

#10009
rbalint88

rbalint88

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.387 hozzászólás
emberek, ez röhej! a 2,1 Maxxis CrossMark ugyanolyan jól gördül aszfalton, mint a Conti Traffic, ami ugyan ebben a szélességben vékonyabb. szóval én eztet nem értem. mindenesetre nem kell parázni,ha ezzel mennék városba...

#10010
Rebell-78

Rebell-78

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.977 hozzászólás
Ma megjöttek. 2 x 2.2 Mountain King Super Sonic.
475 és 478gr.
Nemtudom menyire leszz alternativa a NN hez. Már kopottan jön a gyárból :) Még nem kerülnek terepre, de hamarosan elkogyik hátul a NN szokás szerint nálam max. 1500 km ( 66 kg, 2,2 bár hátul)

#10011
kalaius

kalaius

    maximus

  • fórumtag
  • 11.904 hozzászólás
Vibram XSGrip gumi!

még a negatív falon is felmegyek vele :D

#10012
Dante

Dante

    bentlakó

  • fórumtag
  • 7.199 hozzászólás
(%-os szerintem)

60-70 fokon én megyek fel. Hágóvassal, csákánnyal. :D
With this bike you can traverse even the most technically difficult terrain and still maintain some semblance of control (obviously depending on your skill level).
GIANT ANTHEM-X hivatalos leírás :)

#10013
DaveRider

DaveRider

    bentlakó

  • fórumtag
  • 6.811 hozzászólás
CJ: a hummerek is csak küzdve tudnak felmenni a 65-70°os emelkedõn...bár lehet, hogy ez a nagyobbik szög, és amúgy csak 20-25°os. az már kicsivel hihetõbb.

#10014
mxpro

mxpro

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.453 hozzászólás

Off
KLM gyújtászavarod van! :D
Nem, csak kb. 60°-os emelkedõ.

Azért azt megnézném, hogy 60 fokos emelkedõre hogyan tekersz fel.

#10015
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Off
KLM gyújtászavarod van! :D
Nem, csak kb. 60°-os emelkedõ.

Ehónapban megyek valószínû, még a közeli dombon gyakorlok. Jó az attól, hogy kicsi. Fõleg a lefele.
On

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#10016
PTamás

PTamás

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.695 hozzászólás

SMindez SPD-vel, kistányér-hátul legnagyobb fogaskerék, és teljesen elõredõlve.


Off

Rossz technika?

On

White Horse

Nothing is impossible. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Cipõ!!! :)_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Minden jóban van valami grammánia.

#10017
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
:D Tényleg, CJ bringáztál már hegyen?
Kela, még nem tudom, eddig csak aszfaltoztam, holnap megyek vele elõször.


A sebesség mindent megold.

 


#10018
McGywer

McGywer

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 2.854 hozzászólás

Sebességkirályt és a Hegyikirályt próbáld ki ha van rá lehetõséged.
Sebességkirály nem kopik aszfalton, viszont legalább hangos. Sarat kidobálja magából, hóban verhetetlen, nekem még laza és döngölt talajon vált be. Füvön ne kacérkodj vele. Egy defektet kaptam eddig. Pedig sokszor tekerek akácosban. Felfele hátsó kerék kicsit kapar, fõleg ha nagy az emelkedõ. Mindez SPD-vel, kistányér-hátul legnagyobb fogaskerék, és teljesen elõredõlve. 2000.- -ért szerintem nem egy rossz alternatíva.


A ritkás minta miatt laza talajon az igazi, ellenben aszfalton kopik, mint a szemét, aszfalton mászva mindennél hangosabban morog. A ritkás oldalmintázat miatt kemény/poros talajon sodródik, hasonló körülmények közt mászásnál gyakran kapar. Sárban még nem használtam, de ha a mountain kinggel nem volt gond tisztulás tekintetében, akkor ezzel még annyira sem lesz, a limitáló tényezõ az oldalmintázat lehet, majd ha alkalmam lesz rá, ez is kiderül. Az akác ezt is átszúrja, mint minden mást, ezt nem hoznám fel negatívumként.

CJ-nek meg nem kell mindent elhinni, kicsi még.

#10019
Camping Joe

Camping Joe

    bentlakó

  • fórumtag
  • 5.592 hozzászólás
Sebességkirályt és a Hegyikirályt próbáld ki ha van rá lehetõséged.
Sebességkirály nem kopik aszfalton, viszont legalább hangos. Sarat kidobálja magából, hóban verhetetlen, nekem még laza és döngölt talajon vált be. Füvön ne kacérkodj vele. Egy defektet kaptam eddig. Pedig sokszor tekerek akácosban. Felfele hátsó kerék kicsit kapar, fõleg ha nagy az emelkedõ. Mindez SPD-vel, kistányér-hátul legnagyobb fogaskerék, és teljesen elõredõlve. 2000.- -ért szerintem nem egy rossz alternatíva.

'A gépjármûvezetõ nem ellenség, a közúti közlekedés nem háború, ebbõl következõen a helyváltoztatás nem túlélési gyakorlat!'

ELADÓ! http://forum.bikemag.../hirdetes-12960

#10020
itx

itx

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 583 hozzászólás
2.3-as conti gravity protection-om van par honapja, azon kivul hogy aszfalton kicsit nagyobb a gordulesi ellenallasa, mint az elotte hasznalt 2.1-es explorernek, eleg jo gumi. az explorerrel 10 bringazasbol 6-7 alkalommal defektet kaptam, ezzel meg egyet sem. laza talajon is egesz jo, a sarat felveszi kicsit, de utana simabb talajon gyorsan kidobja. ja, es kenyelmes, ballonos, sokkal kevesbe raz a merevfaru bico.
(persze mindehhez hozza kell tenni, hogy ez a 2 fele kulsom volt, nincs osszehasonlitasi alapom ezeken kivul.)
"keep the rubber side down."
- If you tell the truth you don't have to remember anything. - Mark Twain